Koupeno na podzim 2012 v Říši. Rok výroby 2001, najeto 151 tisíc, kilometry doloženy serviskou, fakturami, dokumenty z technické. Motor AYL, kožený interiér antracit, 6 sedadel, automatická převodovka, parkovací senzory, klimatizace (momentálně nefunkční), multimédia system s videem (dneska fakt vopruz), neoriginální rádio. Fotka je zatím jen jedna, strašně nerad cokoli fotím. Snad časem budou další. Co se týká barvy, byl jsem manželkou utlučen argumenty proč né černou a červenou.
První na řadě byl plyn, podařilo se mi sehnat rok a půl starou sadu z jedničkového sharana za dobrou cenu. Firma, kde to montovali se sice specializovali právě na výrobce Tartarini, ale nakonec se s tím docela dost trápili. Prý AYL dělali poprvé, oproti AAA/AMY prý docela dost práce, ale zadařilo se.
Následně jsem koupil gumovou vanu do kufru a mříž za 2. řadu sedaček, protože nechci aby mi při případné nehodě proletělo něco z kufru hlavou.
A protože xenony, tak jsem namontoval i denní svícení, dá se připojit rovnou na spínač světel a nic se nikde nemusí vymejšlet.
Na zimu jsem musel koupit gumy, protože němec mi k tomu nechal schumacherky. Vzal jsem Nokiany, ale zjistil jsem, že by asi bylo vcelku jedno co by to bylo, protože když je zadek naloženej (jako že tam pořád vozím věci na práci) tak do kopce se to stejně po předu nerozjede. Bodla by čtyrkolka.
Z jara jsem tu v bazaru koupil 17" disky s tím, že tam na nich bude nějaká práce. Té práce bylo nakonec trochu víc a musel jsem je nechat všechny srovnat. Bohužel, jedno je dokonce i vařené. K tomu jsem pořídil Goodyear eagle f1 asymetric 2 225/45/17 a není to tak hrozné jak tu všichní píšou.
Co mne čeká:
V dohledné době budu muset udělat výměnu oleje a chtěl bych vyměnit i olej v převodovce. Určitě budu muset vyměnit zadní destičky a možná i kotouče, přední kotouče určitě, jsou zvlněné. Destičky mi němec dal nové. Taky mi asi teče zadní tlumič, uvidím za 2-3 týdny.
Vyřešit klimatizaci. V servisu kde jsem jí chtěl nechat naplnit zjistili, že je v pr... kompresor, protože to ucházelo okolo hřídele. Divné je, že je jasně vidět, že už byl měněný.
Zjistit proč mi VCDS po připojení kabelu napíše K1: zkrat na kostru. Proto jsem zatím nevyměnil polodot za maxidot, který už mám od vánoc.
Na silnici mne můžete jednoduše identifikovat podle 'tachometru' na zadním skle.