E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Ukažte svá auta a třeba napište něco o sobě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 15 kvě 2013, 20:31

Koupeno na podzim 2012 v Říši. Rok výroby 2001, najeto 151 tisíc, kilometry doloženy serviskou, fakturami, dokumenty z technické. Motor AYL, kožený interiér antracit, 6 sedadel, automatická převodovka, parkovací senzory, klimatizace (momentálně nefunkční), multimédia system s videem (dneska fakt vopruz), neoriginální rádio. Fotka je zatím jen jedna, strašně nerad cokoli fotím. Snad časem budou další. Co se týká barvy, byl jsem manželkou utlučen argumenty proč né černou a červenou. '](*,)'

Obrázek

První na řadě byl plyn, podařilo se mi sehnat rok a půl starou sadu z jedničkového sharana za dobrou cenu. Firma, kde to montovali se sice specializovali právě na výrobce Tartarini, ale nakonec se s tím docela dost trápili. Prý AYL dělali poprvé, oproti AAA/AMY prý docela dost práce, ale zadařilo se.

Následně jsem koupil gumovou vanu do kufru a mříž za 2. řadu sedaček, protože nechci aby mi při případné nehodě proletělo něco z kufru hlavou.

A protože xenony, tak jsem namontoval i denní svícení, dá se připojit rovnou na spínač světel a nic se nikde nemusí vymejšlet.

Na zimu jsem musel koupit gumy, protože němec mi k tomu nechal schumacherky. Vzal jsem Nokiany, ale zjistil jsem, že by asi bylo vcelku jedno co by to bylo, protože když je zadek naloženej (jako že tam pořád vozím věci na práci) tak do kopce se to stejně po předu nerozjede. Bodla by čtyrkolka.

Z jara jsem tu v bazaru koupil 17" disky s tím, že tam na nich bude nějaká práce. Té práce bylo nakonec trochu víc a musel jsem je nechat všechny srovnat. Bohužel, jedno je dokonce i vařené. K tomu jsem pořídil Goodyear eagle f1 asymetric 2 225/45/17 a není to tak hrozné jak tu všichní píšou.

Co mne čeká:
V dohledné době budu muset udělat výměnu oleje a chtěl bych vyměnit i olej v převodovce. Určitě budu muset vyměnit zadní destičky a možná i kotouče, přední kotouče určitě, jsou zvlněné. Destičky mi němec dal nové. Taky mi asi teče zadní tlumič, uvidím za 2-3 týdny.
Vyřešit klimatizaci. V servisu kde jsem jí chtěl nechat naplnit zjistili, že je v pr... kompresor, protože to ucházelo okolo hřídele. Divné je, že je jasně vidět, že už byl měněný.
Zjistit proč mi VCDS po připojení kabelu napíše K1: zkrat na kostru. Proto jsem zatím nevyměnil polodot za maxidot, který už mám od vánoc.

Na silnici mne můžete jednoduše identifikovat podle 'tachometru' na zadním skle.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
radek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 269
Registrován: 25 črc 2008, 15:23
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW LPG
Bydliště: Teplice, Praha

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od radek » 16 kvě 2013, 07:31

Ahoj kolego,

koukám, že máš stejný :smt1133: co já. konečně někdo se stejným motorem a LPG v blízkosti. Tak budu koukat zda Tě někde nezahlídnu. :smt023 Jinak pěkně si ho vymazluješ :smt041
Škoda Fabia I 1.2 maxV3 0 kW klacek

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 16 kvě 2013, 07:42

njn, nas majitelu :smt1133: s poradnym motorem je malo, vsichni maji traktory.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 16 črc 2013, 17:51

tak mám z auta pětiválec. Ráno asi 20km od baráku auto začalo vibrovat mezi 40-50km a dostalo to najednou takovej chopperovej zvuk a přestalo táhnout. Ale pořád lepší 5tiválec než 3válec. To nejede vůbec. Taky svítí oranžová kontrolka motoru.

Takže, ještě během dne jsem objednal zapalovací modul na svíčku a budu doufat,že to je ono. Diagnostiku pořád připojit nemůžu, protože K1: short to ground.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 23 črc 2013, 17:19

Tak jsem si dneska konečně vzpomněl, že potřebuju koupit 'ohebnej' šroubovák na bity abych mohl vyměnit polodot za maxidot. Kdyby to někdo chtěl vědět, tak to jde i bez demontáže volantu:-) Nicméně na to, na co jsem potom narazil se mi vůbec nelíbilo. Zelenej konektor šel z budíků sundat normálně, na modrej jsem musel použít hrubé násilí. A pak jsem to uviděl. Čtyři piny tam uplně chyběli, prostě se vypařili, dokonce byla propálená díra skrz a přiškvařilo to i tu pojistnou páčku, proto to nešlo vyndat. Nasadil jsem to se strachem na maxidot a ten jak se zda funguje normálně. Po identifikaci postižených pinů už je mi jasné, proč mi VAG pořád píše K1: Short to ground.

Obrázek

Zbytek fotek je tady: http://download.idkfa.cz/f/g/
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od extremehany » 23 črc 2013, 21:08

na kolik tě ten maxík vyšel ?

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 23 črc 2013, 21:27

ceece prave ze byl za hubicku, ted jsem koukal na paypal a byl za 49.99 eur + 16.50 doprava. Pravda, displej nic moc, zrovna hledam nahradu, zatim mam nejnizsi nabidku $35 za kus ale zatim z cinana nevylezlo jestli s dopravou nebo bez, dalsi je pak za $45 vcetne dopravy. Co jsem koukal v cr, tak se displeje prodavaji od 1500 do 2500. Vymenit si to zvladnu sam, vybaveni na to mam.

...spis me sere ten vypalenej konektor;-(
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od extremehany » 23 črc 2013, 21:49

no já právě uvažuju jestli se taky do toho nepustím, ale kdyby jo, tak určitě chci českej, ted mám českej polodot

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 23 črc 2013, 22:12

cestina tam je, jen se musi vagem prepnout. Ja mmam oba nemecky, nejdriv musim sehnat ten konektor a vymenit ho, pak uz to SNAD pujde pripojit. Chci tam dat taky cestinu, ale uvidim podle hlasek jak jsou povedeny, mozna necham anglictinu. Pak tam chci pozapinat i dalsi veci, tenhle maxidot ma jen 6 funkci coz je malo, zbytek se musi dat zapnout. Minimalne teplotu oleje, cidlo na vane mam. Pak taky prez seriovej kabel chci zapnout dojezdy oken pri zamknuti a urcite mam v ToDo listu i nejaky dalsi drobnosti. Ale zaklad je opravit ten konektor a zbavit se ty hlasky K1: Short to ground.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od extremehany » 23 črc 2013, 22:28

ty dojezdy se daj zapnout pouze přes kábl ? Nic se nemusí měnit ?

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 23 črc 2013, 22:37

co jsem vsude vycetl tak ne, ale musi se to delat starym seriovym kabelem z DOSu. Kabel mam, notes s fyzickym seriakem taky. USB redukce a spustit to z WIN nejde. Musi to byt fakt z DOSu
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
x-man
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 296
Registrován: 06 lis 2007, 19:43
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: Kadaň CITY

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od x-man » 24 črc 2013, 16:15

VAG tachem USB stahneš obsah budíků, přepíšeš řádky a máš dojezd na maxidotu
Dojezd oken musis opravdu pres DOS.
Teplotu oleje ti bude ukazovat pouze jestli máš vanu na olej s čidlem, což asi budeš mít.
FORD GALAXY 1.9TDI PD 85kW @ 113kW

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 24 črc 2013, 18:02

Dojezd na maxidotu nejak neresim, 23.3 jsem tankoval plnou benzinu a ted tam mam jeste pulku, pritom jsem najel neco prez 8000km. Spis budu muset prepsat kilometry, maxidot ma o 21979km vic nez mam fakt najeto. Nemam ale ani vag tacho ani vag commandera. V cine sice maj za par $$$ commandera, ale rikam si jestli ma smysl to kvuli jednomu prepisu kupovat.

Na vane u vypustaku je 'neco' velkyho a vede z toho docela tlustej svazek vodicu, takze tam to cidlo je:-)

Jinak, byl jsem pred chvilkou na nakupu u Prochyho, mam modrej konektor s cca 20cm dratu za 200kc:-)
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 30 črc 2013, 19:37

Táááákže 3x sláva, už nemám hlkášku K1: Short to ground. O5 sem vyndal budíky, rozebral (rozpáčil, rozlámal) modrej konektor a postupně přendal dráty do nového konektoru. Musel jsem 7 drátů uštípnout a nastavit, protože byli buď úplně utavené, nebo spečené s jinejma sousedníma. Vag uŽ připojit jde, našlo to i několik sporadických chyb.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od extremehany » 30 črc 2013, 19:45

paráda, ted ještě poladit display a máš to jak novy

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Yandex [Bot] a 1 host