Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy II r.v. 04/2000 - 05/2006
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13164
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 08 led 2019, 18:02
Podle čísla to je VW, takže předělávka. Ford začíná 7M5 a Seat 7M7. Ford ma na budíkách nápis Galaxy.
Nějaký fanda si to nejspíš předělal. Zajed pro budíky a zrovna je odzkoušej. Když bude podsvícení předělané na zeleno, tak bych ještě VAGem otestoval maxidot a šup do auta.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
bikerjan
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 28 led 2018, 05:09
- Auto: Ford Galaxy II 2.8 150kW r.v. 2001
- Bydliště: Jeseník
Příspěvek
od bikerjan » 17 led 2019, 17:02
Zdravím
, mám toto téma přečtené několikrát a mám jeden dotaz. Lze vyzkoušet poloDOT displej aktivací ve VAGU správným kódováním i bez pravé páčky? nikde jsem se to tu nedočetl. Díky
-
radim807
- Uživatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 25 říj 2014, 17:42
- Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: okr. Hodonín
Příspěvek
od radim807 » 17 led 2019, 17:06
Test akčních členů palubovky ,otestuje celé budíky. Display stejně většinou blbne až po zahřátí.
-
bikerjan
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 28 led 2018, 05:09
- Auto: Ford Galaxy II 2.8 150kW r.v. 2001
- Bydliště: Jeseník
Příspěvek
od bikerjan » 17 led 2019, 17:11
To jsem právě udělal a nic. Projelo to všechno možné a displej nic. Ty budíky jsou s displejem poloDOT už z výroby, ale nikdy nebyl aktivovaný. Tak jsem myslel, že si koupím páčku na palubní pc, zaktivuji a bude to. Jen jsem si to chtěl nejdřív vyzkoušet.
-
servisak
- Uživatel
- Příspěvky: 28
- Registrován: 19 pro 2014, 19:41
- Auto: Ford Galaxy II 2.3i 103 kW
Příspěvek
od servisak » 03 bře 2019, 20:55
Zdarec panové mam dotaz na fundovane mechaniky . Ma 2.3 benzin cidlo teploty oleje nebo nema? Dekuji za rady.
Po dohodě servis a diagnostika Motocyklů BMW.
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13164
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 03 bře 2019, 21:06
Kolik máš drátů v čidle na olejové vaně ? Měl jsem 4 pinové čidlo ovšem s přerušeným drátem pod izolací. Když jsem měnil budíky za maxidot ze Sharana na staré Galaxy, tak jsem ani nemusel nic dodělávat, ani měnit kodování. Po opravě kabelu maxidot ukazoval teplotu.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
servisak
- Uživatel
- Příspěvky: 28
- Registrován: 19 pro 2014, 19:41
- Auto: Ford Galaxy II 2.3i 103 kW
Příspěvek
od servisak » 03 bře 2019, 21:35
Prave ze nemam na vane nic. Proto se ptam jestli nekdo netusi jestli jestli to benzin ma
Po dohodě servis a diagnostika Motocyklů BMW.
-
Ladas1
- Uživatel
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07 bře 2024, 14:20
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od Ladas1 » 07 bře 2024, 16:43
Zdarec chlapy, potřeboval bych radu, udělal jsem výměnu budíků z Galaxy za budíky Sharan, nemám tam čidlo na vaně na teplotu oleje,tak jsem ho dal na místo výpustního šroubu ale je jedno pinové tedy + a - je vana,tak potřebuji poradit jak dodělat a kam zapojit do budíků aby fungovala ručička teploty oleje,moc děkuji za rady
-
vici1
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03 lis 2021, 16:06
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od vici1 » 18 čer 2024, 13:27
to budeš musel vyměnit vanu s origo čidlem
-
vici1
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03 lis 2021, 16:06
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od vici1 » 18 čer 2024, 13:27
Pokud by někdo náhodou sháněl, mám na prodej maxíky origo Galaxy - nafta. S novým displejem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů