Logo
Právě je 21 lis 17, 16:50:30

E-shop www.autosip.cz


E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Mirad - Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kW 2007 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 37
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ahoj všichni,
tak jsme si s přítelkyní a s dětma taky pořídili konečně dospělé auto. Galaxy III se nám tůze líbilo, tak jsme asi po půl roce hledání, laborování s omezeným rozpočtem a s jasnou představou, našli našeho mazlíka, který byl dovezen do Čech z Německa v roce 2009 s 84tis. km a od té doby bydlel celou dobu u jednoho pána, který se o něj hezky staral až do teď a sloužil jako rodinný dostavník.
A jak šel čas, hodný pán nejspíš zjistil, že ho čekají větší investice a tak se rozhodl vyměnit Galdu za novější model... v tu chvíli jsem neváhal a i přes vidinu nutných investic jsem ho koupil se 152.tis km na budíkách. Podle STK a všech faktur ze servisů to sedí. Jezdilo pouze do autorizovaného servisu jak v D tak u nás.
Tak jsem zvědavý kolik nás bude stát na opravách, ale už teď mu to částečně odpouštím, protože to auto je fakt dobré... neříkám nejlepší, protože každý to vnímáme jinak, ale naše představy a požadavky splnilo dokonale.
Za svůj život (je mi 30) jsem už vystřídal spoustu aut, různých značek, ale tohle mi sedlo. Má pár drobností, které mě se... iritují, ale to jsou jen takové drobnosti jako pípající nezapnutý pás, který začne pípat ihned po odepnutí pokud je vůz ještě v pohybu a nevypne se ani po zařazení zpátečky.
Elektronická ruční brzda ( z důvodu, že jsem vyrostl na autech bez abs, esp a dalších fičur, takže jsem byl zvyklý řešit nedotáčivý smyk v zimě zatáhnutím ruční brzdy a rozzářením úsměvu na rtech... teď budu muset věřit elektronice a smát se u toho nejspíš nebudu) při tom budu taky doufat, že se to nepokazí. No a občas mě naštve nějaké zadrnčení v interiéru... to je ale asi daň za spousty odkládacích ploch, do kterých se vejde strááášně moc bordelu a pak to nejspíš na těch našich rovných cestách drncá...

Jinak mě nejspíš už nic jiného neštve. Snad možná absence rezervního kola a zvedáku.

Máme ho asi měsíc, najeli jsme skoro 2tis.km se spotřebou od 5 do 6,8l/100km podle stylu jízdy a druhu provozu.

a teď co mě čeká a nemine:

- výměna rozvodů s vodní pumpou
- hučící ložisko PZ kola
- výměna elektromagnetické spojky klimakompresoru
- nejspíš oprava rádia Blaupunkt travel pilot EX
- vyřešit houkání turba, asi tam někde spí sova a když šlápnu pořádně po plynu tak se sova probudí
- kontrola dpf, je to euro 4, koncovku má černou a občas si někdy uplivne černého kouře když mu naložím třeba na trojku (doufám, že tam místo dpf nebydlí ta sova)
- a samozřejmě tady dát nějaké fotky, zatím ale nestíhám

Hned po koupi jsem vyměnil olej a všechny filtry, komplet od forda... s kabinovým jsem se trochu popral, ale příště už budu vědět jak na něj. V nádobce od palivového filtru jsem dole objevil pár třpytících se šponek, nejspíš z čerpadla. Původní majitel neaditivoval naftu, tak jsem zašel do autolléky a koupil jsem mu medicínu ve formě VIF a dávám mu ji raději v množství větším než je doporučené.
Tak jsem zvědavý čím mě ještě překvapí.

Dostal jsem k němu i sadu zimních kol, ale v rozměru 205/?/16 což nemám zapsáno v TP, sněhové řetězy, dojezdové rezervní kolo, které nevím kde budu vozit, gumové koberečky, dálniční známku a to je asi tak vše ;-) .

Teď trochu k výbavě a popisu auta:

Primární charakteristiky
Datum výroby:
  07.03.2007
Modelová řada:
  S-Max/Galaxy 2006-2015
Typ karoserie:
  5dveřový LMV
Verze:
  Série 50
Motor:
  2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Převodovka:
  6st. manuální převodovka - MMT6
Strana řízení:
  LHD FWD
Emise:
  S emisemi LDT3 stupeň IV + DPF
Klimatizace:
  Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
Území:
  (+)"D"
Lak:
  Zlatostríbrná Platinum (met)
Látka čalounění:
  Napoli dírkovaná / Charcoal/Ebony

Méně významné vlastnosti
 S úpravou střechy-panoramat.střecha
 se standardním zav. prostorem
 V Továrně Vyrobený Genk
 Skupina #3 zabezpečovacích zámků
 Ko?ená sada Florida
 Marketingová úroveň 1
 S elektronickou regulací
 VP aplikační nálepka
 S Celkovým Zavíráním
 S Elektricky Ovládanými Zadními Okny
 Se standard.tón.skly
 Standartní zelené čelní sklo
 S man. otevír.zad.oknem(vyklápění)
 S vyhřívaným předním oknem
 S přístroj. deskou s dvěma odstíny
 Dlouhá stropní konzola - vzor B
 S úplnou podlahovou konzolí
 Prední podlahový koberec
 Zadní podlahový koberec
 Se slunečními clonami
 Sl. clona s osv. zrcátkem levá
 Sl. clona s osv. zrcátkem pravá
 S panelem výplně dveří úroveň 5
 S krytem lo?né plochy
 Se slunečními clonami - ve 3.řadě
 Pomocné vnitřní zpětné zrcátko
 Elektricky Ovládané Zpětné Zrcátko
 Vyhř.sign.zrc.se svít.a dvojím ovl.
 Skládací stolek opěradla řidiče
 Stůl - př.sedadlo
 S mech. sklápěním zadního sedadla
 S manual.bederní podp.řidiče
 S man.bederní podp.spolujezdce
 Se zadními posuvnými dveřmi
 S úlo?. prost. pod sedadlem řidiče
 S úlo?.prostor pod sed.-spolujzdc
 S vyhř. a chlazeným sed. řidiče
 S vyhř. a chlaz. sed. spolujezdce
 Druhá rada - 3 samostatná sedadla
 Dvoj.sedadlo(vedle sebe),třetí řada
 S 8pol.mech.seř.el. ovl.sed. řid.
 S el. nast sed. spoluj. v 8 směrech
 Se zasouv. závěs. zař. pro přívěs
 Dvojité zamykání dveří s el. ovl.
 Jedn.ovl.vstup.dveří-2 skl.klíče
 S automat. stěračem čelního okna
 S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
 S mytĺm světlometů
 Se zadními bezp.pásy 2. a 3.řada
 Bez náhradního kola
 (+) Zadni tlumice standard
 7Jx17" Styl 6 slitina
 Pneumatika 225/50 R 17 W
 Bez krytů kol
 ?ádné pojistné matice s oky
 S emisemi LDT3 stupeň IV + DPF
 Se Standardním Zavě?ením
 Pru?ina před. zavě?., tř. I
 Pru?ina před. zavě?., zatí?ení M
 Bez madla park.brzdy
 S elektrickou parkovací brzdou
 s asistentem nouzového brzdení
 S 'pilotními' př. sedadly
 Zadní přídavná klimatizace
 S nádr?í paliva 70 litrů
 S kozeným potahem volantu
 S Regulátorem Rychlosti
 S dodatečným vzduchovým topením
 S centrem zpráv I/P na přístr.pan.
 S palub. počítačem
 CD navigace-specifické země
 Obvodový a prostorový alarm
 Se zadní parkovací pomuckou
 S předním parkovacím zařízením
 Standardní akumulátor
 Bez pomocného přehrávače CD
 Se zvedákem A/V
 Pouze interface tel. BT/VC
 S třípásmovou anténou
 Ni??í verze s navig./CD/AM/FM rádio
 Balíček 5 ledové výbavy
 S 10 Reproduktory
 Sada B přípr.na telefon-německy
 Modul hlasové aktivace - Německo
 s vysokovýkonnými výbojkami
 Se čtecími svítilnami ve 2.a 3.řadě
 S automat. seřizováním světlometů
 S automatickým zap./vyp. světlometů


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


16 črc 17, 19:14:25
Profil
Uživatel

Registrován: 03 srp 13, 21:14:47
Příspěvky: 426
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Odpovědět s citací
Tož vítaj.Časem zjistíš,že tě na :smt1133: nebude iritovat nic.Pípání pásu se dá vypnout,dočteš se zde na foru.Jednoduché jak facka.
Investice tě čekají slušné,ale pak se ti busík odmění neopakovatelným jízdním komfortem a klidem na duši.Co se do něj vejde je až neskutečný,sám jsem přešel z Citroen Xsara Picasso.Jsem prostorově dost rozměrnej a v tomto autě to není znát.Je zcela spolehlivé,to mohu potvrdit.Mám zaplaťpánbůh verzi bez filtru pevných částic ale taky rok 2007.
Tož přeji ti spoustu km bez poruch a nehod.


17 črc 17, 18:56:48
Profil
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 37
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
to Hugo:
Ahoj,
tož to pípání už jsem odstranil. Jak říkáš, jednoduché jak facka... =D
Dnes je náš mazlík u doktora ve FORD F67 v Novém Jičíně.. dostane nové rozvody s pumpou, zadní ložisko, novou spojku klimakompresoru, řemen pohonu příslušenství a ještě jsem mu dopřál nové lanko otvírání kapoty. Tak jsem zvědavý na tu cifru co bude na faktuře. Chtěl jsem si to udělat sám, ale vzhledem k tomu, že s tímhle motorem nemám moc zkušeností, nechal jsem to jiným. Je to poprvé, co mám auto v servisu a nedělám si na něm sám, takže jsem trochu nervózní, páč nikomu moc nevěřím.

To, že nemáš DPF ti trochu závidím... ale v naší cenové hladině byl problém sehnat slušně vybavený kousek s rozumným nájezdem a alespoň trochu uvěřitelnou a ověřitelnou historií.

Jinak jsem včera měnil H1 v dálkových a čučel jsem jak to bylo jednoduché... dva šroubky, odcvaknout konektor s elektrikou a světlo bylo venku. :smt041


18 črc 17, 14:27:58
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12804
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Počkej až budeš měnit například olejový filtr. :mrgreen:
Výměna olejového filtru 1 hodina práce u Alhambry 1 minuta. :lol:
Nezapomen sem dát nějaké fotky. :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 črc 17, 20:43:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 03 srp 13, 21:14:47
Příspěvky: 426
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Odpovědět s citací
Lado a co kabinový filtr?To chce taky hadí ženu :)


19 črc 17, 6:08:04
Profil
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 37
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
olejový byl celkem v pohodě... s použitím asi 3 prodloužení a jednoho kloubu :lol:

ten kabinový mě celkem nasral no, pěkně jsem se u toho zapotil... a nejlepší bylo, že když jsem ho vytáhl, byl jak nový :roll: , ale co, vyhodil jsem ho a dal jsem nový.

Fotky budou kuci, nebojte :-) , před chvílí jsem ho dovezl ze servisu, tak to jen trochu ořežu a hodím to sem.


19 črc 17, 14:15:54
Profil
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 37
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
tak nehodím, bo to neumím :-k ... už jsem psal Ladovi o pomoc. A nevím, jestli se to tady může dát takhle?... jestli ne tak sorry.


19 črc 17, 14:51:38
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12804
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Fotky umíš vložit. :lol: :smt023

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


19 črc 17, 20:33:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 21:46:40
Příspěvky: 189
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
No krasavec at slouží a dela jen radosti. Ještě par fotek :smt1133: at se muzem pokochat. A vitej mezi nama. :smt041 :smt041


20 črc 17, 8:47:32
Profil
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 37
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Děkuji Ladovi za vložení fotek ;-) .


21 črc 17, 11:20:37
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 26 bře 13, 12:16:50
Příspěvky: 22
Bydliště: Krmelín
Auto: Ford S-MAX 2.0 TDCi 120 kW
Odpovědět s citací
Pěkný kousek, ať slouží.


21 črc 17, 13:47:04
Profil
Uživatel

Registrován: 03 srp 13, 21:14:47
Příspěvky: 426
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Odpovědět s citací
Pěknej mazlík, nemusíš se bát o SPZ,my ti ji nevezmem :lol:


21 črc 17, 21:25:07
Profil
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 37
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
:-D ...
to není kvůli Vám kucí, ale internet je plný všemožných idividuí a viděl jsem, že někdo ji má rozmazanou tak jsem ji mázl taky.

Nebyl čas na PC tak jsem tu delší dobu nebyl, ale přináším info, výměna rozvodů s pumpou, výměna řemenice klimakompresoru, zadního pravého ložiska mě u nás ve fordu stála 11.670Kč
díly origo ford, kromě té řemenice klimy, tu jsem si dodal já sám.


Jinak jsem včera měnil lanko otvírání kapoty. Byl jsem lakomý nechat to udělat v servise, tak jsem si lanko koupil a že si ho vyměním sám. Lanko mě stálo 800,- a za výměnu chtěli asi 600,-
Řekl jsem si, že blbé lanko si přece vyměním sám, ne...
No bylo to celkem výživné, začal jsem v 18:30 a skončil jsem ve 22:15. Tolik ku a pi jsem za takovou dobu snad ještě neřekl. A ani se nedivím, že ty lanka odcházej. Cesta, kterou je tam ten bovden naplantaný asi není zrovna ideální. V místě, kde jsem ho měl prodřený o přední špičku nosníku, jsem na nový navlíknul gumu aby se zase neprodřel a doufám, že už to vydrží ... jinak jde teď otvírání kapoty krásně lehce a už nemusím vozit šroubovák když chci zavřít kapotu :lol:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


09 srp 17, 20:08:59
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12804
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Šéf si nechal vyměnit lanko na S-maxu u "kamaráda" a stálo ho to 1500 Kč. :lol: Před výměnou lanka otevřel kapotu a rup... přidělal jsem k zámku drát a schoval ho za mřížkou aby mohl otevřít kapotu. :mrgreen:

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


09 srp 17, 20:35:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 37
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
To mě nenapadlo, dát tam drátek pro případ nouze... nu což, mám nové, snad vydrží aspoň dalších 10 let :-D ...


09 srp 17, 21:51:21
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: