Logo
Právě je 26 zář 18, 3:36:13

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 148 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 21:22:24
Příspěvky: 930
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Odpovědět s citací
tož po motorvé stránce to bude aasi paráda, teoreticky by ti asi měla spadnout i ta spotřeba na LPG, akotá ted je otázka o kolik se ti stím flash lube prodraží provoz, na to mi nikde nebyli schopní odpovědět...


08 srp 14, 16:11:03
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
Hele, na volnoběh to má kapat 10-12 kapek za minutu a při provozu na 1l natankovaného paliva to má při správném dávkování dávat 1ml toho aditiva. Banda má oběm 500ml, prodává se to po půl litru, litru, dvou a pěti. Origo flashlube 1 litr je okolo 500kč, já mám sadu od JLM, tam vychází litr o něco levněji. JLM mám proto, protože flashlube má kulatou bandu a nikam se mi prostě fakt nevejde. JLM je hranatá a vejde se tak tak. Princip je u obou stejný, takže je to jen o tom, co se do tý bandy naleje.

Takže, pokud máš správné dávkování, tak na 1000 litrů plynu ti to sežere litr aditiva za cca 500, takže cenově to je vcelku zanedbatelné. 'Můj' plynař mi flashlube nabídl za 1200 včetně půl litrové náplně, to JLM mi nechal taky za 1200. Montáž jednoduchá, navrtal jsem do škrtící klapky díru, vytočil závit a našrouboval jsem tam trysku. Od ní pak gumová hadice k té flašce s dávkovačem.

Jinak spotřeba jakou mi to tu počítá, tak za to taky může to, že od montáže to bylo blbě nastavené. Tam kde jsem to nechal montovat to vcelku zprasili nakonec z nich vylezlo, že to byla jejich prvni 24 ventilová VR6 takže se to vlastně učili. Hlavně šlo o to, že nebyli správně seřízené vstřikovače. Byl jsem s tím u toho jiného plynaře, ten ale tenhle systém co mám moc dobře nezná, hlavně co se týká mechanického seřízení těch konkrétních mých vstřikovačů a doporučil mi zavolat dovozci a domluvit se tam. Tak jsem se jednou cestou do Pardubic zastavil na zpáteční cestě v Přelouči, kde to seřídil. Hned na zpáteční cestě to bylo znát, že to jede uplně jinak. Taky už jsem věděl, že jak vyjedu z práglu na D8, tak (bohužel) na Lukoilu musím nabrat plyn protože na další pumpu už nedojedu. Po tom seřízení jsem dojel až před do Lovosice na OMV a podle toho co se tam vešlo to bylo tak tak. Příště až pojedu do Pardubic, tak bych měl tedy s přehledem dojet tam i zpátky na jednu nádrž.

Uvidím až teď co natankuju a budu to zase psát.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


08 srp 14, 21:39:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 02 led 12, 14:09:06
Příspěvky: 351
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
jo to je klasika, teploměr ukazuje 90 v rozmezí 70-100? stupňů... má to tak i oktávka další koncernové vozy

_________________
Výměny budíků+dodělání pal. počítače a tempomatu , diagnostika, dojezd a výměna displejů polodot/maxidot, podsvit ručiček atd. po zapnutí klíčku, dojezd el. oken pomocí origo DO, opravy bufíků......


Naposledy upravil Vici dne 14 zář 15, 8:52:42, celkově upraveno 1



09 srp 14, 19:29:53
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
Ne, tohle vyjímečně není tornádovina. Tady to začíná. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2972083#p2972083

A ty víš kam na to chodí? Jako já bych se i objetoval. Nejdřív bych si udělal zálohu budíků a pak po úpravě porovnal změny.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


10 srp 14, 13:27:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 21:22:24
Příspěvky: 930
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Odpovědět s citací
tak je sice pravda, že podezřívám budíky, že by bylo auto tak dokonalé, že by teplota kapaliny byla pořád rovných při jakémkoliv provozu, ale na druhou stranu, zase když sem neměl funknčího bufana, tak teplota se držela okolo 75°C, no zkusím si to lognout a projet se s notebookem a uvidím :-)

Každopádně dle mého názoru to auto má nedostatků víc než dost...


10 srp 14, 13:38:01
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
A který auto nemá?

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


10 srp 14, 16:57:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 21:22:24
Příspěvky: 930
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Odpovědět s citací
tož nevim do mondea sem tak nějak jenom lil benzín a celkem sem nic neřešil


10 srp 14, 19:36:15
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
jj, ale to zkončilo tak někdy okolo roku 2000 kdy začali dělat novej model, tam začali překvapení s TDDI a TDCI motorama. Benzínové nevím, neznám nikoho, kdo by v mondeu neměl ropu.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


10 srp 14, 21:34:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 02 led 12, 14:09:06
Příspěvky: 351
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Oproti novým autům jsou tyto skoro bezporuchové :mrgreen:

_________________
Výměny budíků+dodělání pal. počítače a tempomatu , diagnostika, dojezd a výměna displejů polodot/maxidot, podsvit ručiček atd. po zapnutí klíčku, dojezd el. oken pomocí origo DO, opravy bufíků......


16 srp 14, 15:13:13
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 21:22:24
Příspěvky: 930
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Odpovědět s citací
netvrdím, že jsou poruchové, ale spíš nedodělané a nedomyšlené...


17 srp 14, 20:11:11
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
spíš bych to viděl na vítězství ceny nad funkčostí a tervanlivostí.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


17 srp 14, 22:09:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 21:22:24
Příspěvky: 930
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Odpovědět s citací
a přitom to vůbec levná auta nebyla...


18 srp 14, 8:45:20
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
neuděláš nic.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


18 srp 14, 8:50:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 02 led 12, 14:09:06
Příspěvky: 351
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
největší chyba asi je ta, že to není pozink :-(

_________________
Výměny budíků+dodělání pal. počítače a tempomatu , diagnostika, dojezd a výměna displejů polodot/maxidot, podsvit ručiček atd. po zapnutí klíčku, dojezd el. oken pomocí origo DO, opravy bufíků......


18 srp 14, 9:21:40
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
vždyť to říkám, je to o ceně. A taky proč by to nějak extra zinkovali, přece čím dřív to shnije, tím dřív prodají nové auto. Teď v nových autech je k tomu mnohem více různých moderních kurvítek, ať z donucení EU, nebo kvůli ceně. Prostě i z auta se stáva spotřebák, aćkoli ceny tomu moc nenasvědčují.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


18 srp 14, 14:35:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 148 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron