Logo
Právě je 14 pro 18, 1:53:24

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Mirad - Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kW 2007 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 50
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Tak jsem dělal opět nějakou údržbu :smt1133: a zjistil jsem, že výměna žhavících svíček na 2.0tdci je taky krásná práce... :prayer:
Já to sice spojil s výměnou oleje v motoru a převodovce, kontrolou turba, přezutím na na zimní kola, konzervací podvozku před zimou atd, ale zadrbaný celý víkend a pár vrásek na čele.

Člověk, který to tam takhle vymyslel, byl určitě borec...
Kdo si žhaviče měnil sám, zná a já už chápu proč mi ve fordu řekli 3000,- za práci. Bylo mi líto vyhodit tolik peněz za "výměnu žhaviček" tak jsem se do toho pustil sám, s tím, že si udělám i výše popsané věci a budu mít klid.

Objednal jsem přes net origo žhavící svíčky podle kódu motoru a jak jsem vytáhl ty z motoru, zjistil jsem, že mi nepasujou. Ty koupené byly delší. A o dost. Měly 145mm místo 119mm. Perfektní zjištění v sobotu v 16h...
Nevadí, v Ostravě mají v Autokelly otevřeno i v neděli a měli skladem ty, které jsem potřeboval. Tak tam nešly origo, ale NGK. Jsem zvědavý jak dlouho vydrží a jaké budou... Origo byly BERU.

Ale co mě vytočilo nejvíc, že jsem musel sundat komplet vedení od EGR.... na kterém se mi ulámaly všechny šrouby kromě těch dvou hlavních, které jdou do hlavy a toho super schovaného spodního imbusu.
Všechno odvrtat, udělat nové závity a pak rup... praskla mi jedna strana příruby na egru (ta jak je do ní našroubovaný ten výměník s vodou) ... takže egr v háji...

co teď?
nový 7.000,- momentálně nepřipadá v úvahu bo budou Vánoce a letos už :smt1133: spolk skoro 40.000,- za servis, díly, gumy atd...
Tak jsem udělal záslepky (jednu na výfukové svody, druhou na sání) a celou EGR větev jsem hodil do kša... nechal jsem tam jen ten výměník ať nemusím řešit ještě další bastl na propojení hadic a samotný Egr jsem našrouboval zpět a zapojil konektor. Tak jsem zvědavý co to bude nebo nebude dělat. Na diagnostice to nic nehlásí, palubka nesvítí, auto jede líp vodspodu a už nehulí (asi mám prasklé dpf, protože mi to někdy kouřilo a teď už ne).

Takže zatím jen pozitivní věci... otázka je co to může udělat s emisemi, dpf-kem atd.
Jo a ještě jsem vyčistil škrtící klapku a ten MAF senzor nebo jak se tomu nadává. Bylo to z těch sraček pěkně zasviněné.
Máte někdo zkušenosti s ježděním bez EGR? :-k


20 lis 17, 19:55:44
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12975
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Já nadávám při opravě Galaxy furt. :-x EGR ventil budeš muset asi řešit kvůli správné funkci dpf.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


20 lis 17, 20:05:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 50
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Nevím jak souvisí EGR s DPF... třeba při regeneraci atd... ale zajímalo by mě to...

Vím akorát to, že před tím to kouřilo a teď ne... a pár egrů už jsem čistil a viděl jsem co to udělá v motoru... :?
V jakém režimu Egr pracuje? Je otevřený při startu studeného motoru a pomáhá mu ho ohřát nebo EGR pracuje až při zahřátém motoru jak mi tvrdil kámoš?


20 lis 17, 20:25:26
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12975
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
EGR Ti recykluje splodiny a rychleji se motor zahříva. Často odchází do věčných lovišt. To jsou ty slavné emisní normy. :mrgreen:

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


20 lis 17, 20:30:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 50
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
to já vím, ale prý recirkuluje až je motor zahřátý... nevím, budu o tom muset něco nastudovat...

jdu to napíchnout na fordiaga, zjistit stav dpf a udělat statickou regeneraci... :-k


20 lis 17, 20:33:40
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12975
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Jsem zvědav jestli Ti to bez egr půjde regenerovat.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


20 lis 17, 20:41:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 50
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Tak nevím, někde je asi chyba... Statická regenerace se přes fordiag nespustila. Respektive naběhly tam pokyny, otevřete kapotu, nešlapejte na pedály atd... kapotu jsem měl zavřenou, protože pršelo... dal jsem spustit, začalo to nabíhat, motor běžel pořád na volnoběh, zelená linka naběhla asi do třetiny a pak to napsalo vypněte zapalování, zapněte zapalování a už to nic víc nedělalo. teplota chl. kap. byla O.K.

Tak buď je chyba v tom EGR, nebo fordiagu, nebo se to jen nespustilo, protože není třeba? Poslední regenerace proběhla před 240km... diferenční tlak byl něco kolem 0,48-0,6 kpa ... moc zkušeností s tím nemám. Nebo v té zavřené kapotě?



Zítra to píchnu na focom nebo delphinu...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


20 lis 17, 21:48:32
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12975
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Měl jsi teplý motor ? Ve FoComu mě to nespustí regeneraci dřív než tam je minimálně 68 st.C

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


20 lis 17, 21:53:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 50
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
jj, teplota vody byla 80°C... jaký má být ten diferenční tlak?


20 lis 17, 21:54:56
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12975
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Nevím, nijak jsem to nezjištoval a v diagnostice to ani nevidím. :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


20 lis 17, 21:56:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 50
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
tak jsem dnes úspěšně provedl statickou regeneraci, ale přes diagnostiku Wurth WoW ... nevím proč to nešlo přes fordiag


22 lis 17, 17:49:02
Profil
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 50
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Tak nastal čas výměny toho onoho egr ventilu... Sehnal jsem nový delphi za 3000,- origo jsem měl taky delphi, ale ve fordu za něj chtěli 7.000 ne-li víc... záslepky jsem dal pryč, vše uvedl do původního stavu, vyresetoval jsem hodnoty egr přes fordiag a vše šlape. Za studena má motor klidnější chod a asi se i rychlejic zahřívá.


23 led 18, 21:14:52
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12975
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Jo zahříva se dřív a chod motoru je klidnější. Zaslepil jsem egr na starém Galaxy. Tam to bylo z důvodu, že jse mě často zadírala regulace turba. U Alhambry jsem to již neudělal. :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


23 led 18, 21:26:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 črc 17, 21:34:34
Příspěvky: 50
Bydliště: Nový Jičín
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
V září mě čeká STK + ME... jsem zvědavý na emise... mám trochu bobka z toho dpf a černé koncovky, ale borec, který dělá fordy mi říkal, že všechny fordy s dpf mají černé koncovky. Tak nevím. Zvláštní je, že třeba takový VW s funkčním dpf má koncovku čistou, že by se z ní dalo jíst... a jaká to je aféra dieselgate ;-)


23 led 18, 21:39:19
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12975
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Mám Euro IV a koncovka taky čistá. :-D Technická mě čeká už za necelé 2 měsíce. #-o

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


23 led 18, 21:44:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: