Logo
Právě je 14 pro 18, 22:44:12

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 Teplota motora 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 11 úno 11, 19:11:05
Příspěvky: 46
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Občas se mi poslední dobou stává, že mi Galax hlásí německy "doplnit chladící kapalinu", ale té mám dostatek. Voda je vždy mezi MIN a MAX. Svítí kontrolka chlazení a varovný nápis STOP. Teploměr se vždy drží těsně pod 90. Jen mě nedávno zarazilo, že jsem za studena měl vodu těsně pod MAX a když jsem přijel z práce a kontroloval na teplém motoru, hladina byla asi 2 cm nad MAX. To mě zarazilo a tak jsem opatrně kousek po kousku otáčel s víčkem. Když si odfouklo, počkal jsem asi mnutu, aby mi to nevystřelilo jako u staré Škodovky a víčko sundal. Voda nevykazovala ani známky, že by chtěla vařit. Kámoš tvrdí vyměnit vyrovnávací nádobku. Prosím poraďte. Díky


03 lis 12, 10:00:57
Profil
Uživatel

Registrován: 18 bře 11, 14:15:58
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Dobry den
Mne se takhle chovalo spatne tesneni pod hlavou, motor tlacil vzduch do vody, pri behu voda jakoby zmizela a po vypnuti motoru a otevreni chladiciho okruhu to odfouklo a vody najednou bylo dost. Mechanik mi rikal ze v chladicim okruhu nema tlak co delat a pokud tam je tak jde o chybu.

_________________
Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW chip na 81 kW


13 lis 12, 14:31:12
Profil
Uživatel

Registrován: 11 úno 11, 19:11:05
Příspěvky: 46
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Těsnění nás taky napadlo, ale motor se nepřehřívá (nepřehříval) ani v létě ani teď po dlouhé jízdě do hor. Domnívám se taky, že pokud by foukalo těsnění, nedali by se zmáčknout hadice a ty jsou měkké. Teploměr vždy max. na 90 stupňů.


16 lis 12, 18:56:30
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 11, 16:50:59
Příspěvky: 135
Bydliště: Bezuchov
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Nějak už jsem z těch čidel mimo..
Začala zlobit ručička teploty vody..když vyleze do pole normal tak po chvili zase spadne na nulu a po chvili zase vyjede do normalu. Vyměnil jsem čidlo se 4 piny, chtěl jsem vyměnit ty další čidla vody, ale nemám v chladiči žádné a ani nikde konektor, je možné že by to čidlo tam nebylo vůbec? a to druhé čidlo jse nachází dál za tým se 4 piny?
děkuji za odpověd.. 2.0dohc rok 1996

_________________
Vola lze osedlat,ale tím se z něho nestane jezdecký kůň.
Blbce lze povýšit,ale tím nezmoudří...



VW Sharan II 1.9 TDI 85KW ... ,EX - FORD GALAXY 2.0DOHC + LPG


18 úno 13, 16:59:36
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 09, 12:06:34
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha 5 Smíchov
Auto: VW Sharan I 2.8i 128 kW VR6
Odpovědět s citací
Na krytu termostatu dalši dva čidla.Pod civkama zapalovani.

_________________
skype--igordubyk




WV Sharan I 2,8 VR6 128kW,LPG
Ford Galaxy I 2,0i 85kW


18 úno 13, 17:55:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
S tim tlakem v chladicim okruhu pozor! On tam prave pro spravnou funkci chlazeni bejt musi! Z Fyziky, cim vyssi je tlak, tim vetsi ma voda bod varu, takze tim jak se kapalina zahriva, tak se rozpina a tim padem se zvysi tlak v chldicim okruhu a nasledne se take o neco zvysi bod varu vody, takze se pak nevari pri 100 stupnich ale pri 105ti tusim. Kdyz mas horkej motor, zastavis a otevres nadobku tak se muze stat ze to na tebe chrstne varici vodu.

Kdyz je ale spatny tesneni pod hlavou, tak to spis konci tim, ze praskne nejaka hadice, pac ten tlak bejva podstatne vetsi. Ten uz by tam bejt nemel.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


18 úno 13, 22:04:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 led 10, 20:13:13
Příspěvky: 5
Bydliště: Nové Město nad Metují
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Ahoj lidi, jen pridam zkusenost. Tri zimy jsem jezdil s teplotou na zacatku stupnice (ne napisu) normal. Nedalo mi to a zakryl jsem jak spodek tak vrsek. Teplota se dostala do svisle polohy, z cehoz jsem mel radost. Servis mi nameril ze se termostat otevira uz pri 55 stupnich. Takze sel na vymenu a uz te je bez zakryti ve svisle poloze a ohrato cca 5-7 km. Bufik funguje, sic zlobi, ale funguje. Odeme asi takhle.


02 dub 13, 18:23:39
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 10, 14:43:24
Příspěvky: 90
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
Vytaj medzi nami:Bufík je tvoj problém,mne tiež asi nejde ale v norm mam tak po dvadsiatke aj v mrazoch,v lete nato zabudneš a v zime to vydržíš.Neboj aj v -40 ked povezeš rodinu do tatier auto bude kurit aj bez bufiku.Ahoj :smt041


02 dub 13, 19:14:17
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 led 10, 20:13:13
Příspěvky: 5
Bydliště: Nové Město nad Metují
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Bufik bufa, jen nekdy nesepne a jak se tam nazene nafta a zapali se, kouri jako by nam horelo auto. Uz za mnou byl na parkovisti chlap jestli nam nehori auto. No, je mi pak malinko trapne. Ale pokud blafne jak ma, jede dobre. Pry mam propalenou komoru. Nava 1000kc, uz ji mam dohodnutou.


02 dub 13, 19:24:48
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 11, 16:50:59
Příspěvky: 135
Bydliště: Bezuchov
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
ahoj všem..
opět potřebuji radu ohledně čidla teploty vody.
Zakoupil jsem čidlo, ale bohužel má jiný konektor, nežli potřebuji.
Proto bych se chtěl zeptat, zda někdo toto čidlo má na voze a byl ochoten mi ho ofotit (konektor jsi mohu ucvaknout z kabelaže jineho vozu)
zde je odkaz na čidlo:
http://www.autodilycz.cz/zbozi/snimac-teploty-chladici-kapaliny-eps-eps-1-830-284/181822/

_________________
Vola lze osedlat,ale tím se z něho nestane jezdecký kůň.
Blbce lze povýšit,ale tím nezmoudří...



VW Sharan II 1.9 TDI 85KW ... ,EX - FORD GALAXY 2.0DOHC + LPG


15 dub 13, 18:46:16
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 13, 12:37:25
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi PD 66 kW
Odpovědět s citací
zdravim mam taky potiř s termostatem ale me se to pořat přehřiva vyměnl jsem už dva kusy a pořat to same v napisu norm to mam na M a to je skoro třičtvrtě a vodni pumpu mam novou akorat dnes jsem upravil termostat jeden aby otviral už při 75stpnich C ale teplotu ma mtet zase na N a kdyš jedu kopec s vozikem tak na O nemate nekdo nějakou radu


26 kvě 13, 16:46:59
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 13, 12:37:25
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi PD 66 kW
Odpovědět s citací
a ješte mam motor 1,9tdi PD 66kw označeni ANU


26 kvě 13, 16:49:31
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: