Logo
Právě je 25 zář 18, 5:24:10

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Teplota motora 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 17 pro 08, 11:17:50
Příspěvky: 49
Bydliště: Frýdek-Místek
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW LPG r.v.1997
Odpovědět s citací
Právě, že ta ručička teploty někdy ukazuje dobře a někdy spadne. Tak asi zajdu na VAG- doufám, že zrovna nebude ukazovat v pohodě. :evil:


09 dub 09, 9:55:58
Profil
Uživatel

Registrován: 03 zář 08, 21:13:02
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW DOHC
Odpovědět s citací
Zdravím všechny! Nevíte prosím jak bezpečně poznat vadný termostat? Opravdu je teplá spodní hadice do chladiče krátce po nastartování(5 min)? Mám hroznou spotřebu a zdá se mi, že ručička teploty nedosahuje té správné úrovně ani po delší jízdě. Děkuji.Josef.


16 dub 09, 21:25:44
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Bezpečně to poznáš tak,že ho demontuješ a odzkoušíš.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


16 dub 09, 21:28:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Ano, spodní hadice nesmí být teplá, dokud se neotevře termostat. Pokud je teplá hned, je termostat špatný, nebo tam vůbec není.


18 dub 09, 21:45:01
Profil
Uživatel

Registrován: 29 dub 08, 9:39:35
Příspěvky: 51
Bydliště: SK-BA
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW Ghia
Odpovědět s citací
takže pridám skúsenosť s teplotou motora. ( doteraz bez problémov v lete aj v zime )

Predtým sa motor zohrial podľa ručičky do pár km a ručička bola vždy v poli písmena N alebo O.
Robil som dlhšiu trasu a všimol som si že mi ručička kolíše do písmena N alebo niekedy poskočí až do bieleho poľa. Svojim spôsobom ručička nedosiahne k požadovanej teplote k písmenu N-O ani po 200km čo znamená že motor jazdí pod svoju prevádzkovú teplotu čoho následkom je aj zvýšená spotreba pohonných látok-nafta.
V konečnom dôsledku mi vychádza podľa prepočtov že pri takto nesprávnej teplote motora sa navýšila spotreba o cca 1,5-1,8l/100km.
Podotýkam ešte, že vonkajšia teplota bola okolo 12-15st.C čiže neklesla pod úroveň kedy by zapínal bufík čo v mojom prípade je okolo 5st.C.

ObrázekObrázek

_________________
http://www.youtube.com/user/jazdime


24 říj 09, 15:59:44
Profil
Uživatel

Registrován: 07 pro 08, 9:18:11
Příspěvky: 52
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
najskor to bude zly termostat. mal som to iste.. vymenil som ho a je to OK


24 říj 09, 17:22:17
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 08, 20:37:55
Příspěvky: 2018
Bydliště: Chlumec u Usti nad Labem
Auto: ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.6 75KW 2002
Odpovědět s citací
Tak jsem dneska autem procoural zase celou noc a teplotu motoru jsem mel celou dobu mezi pismeny O-R.
Stala kolmo rovne nahoru. :smt023 .Zato ta od nadrze,sla pekne zprava do leva. :oops:

_________________
FORD GALAXY 1.9 TDI 66kw,1998 - prodano
SEAT ALHAMBRA 1.9 TDI PD 85kw,2002 - prodano
SEAT LEON 1.6 74kw, 2000- soucastnost
FORD S-MAX, budoucnost

-----------------------------------------------------------------------
www.rallycross-chabarovice.wbs.cz


25 říj 09, 11:23:00
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 11 říj 09, 13:11:48
Příspěvky: 17
Bydliště: Plevník-Drienové SK
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Nazdar, ja som mal tiž problém z termostatom. Tk som ho kúpil a dali sme sa na výmenu. Po demontáži starého termostatu sme oba dali do pohára a zalial sme ich horúcou vodou cca 80°C. Starí termostat sa otvoril a nový ostal zatvoraný. Tak ze to znamená ze bol vadný.
Teraz po výmene je to v pohode, ale teplota mi ukazuje medzi N-O. Dozvedel som sa ze sú v predaji tri druhy termostatov ktoré otvárajú pri 80, 87 a 93°C. Takze teraz nemám potuchy ktorí som tam vlastne nahodil.
Je to problém?


26 říj 09, 23:48:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4553
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Jsou tři druhy každý otvírá při jiné teplotě a jsou na různé motory. A tuším, že teplota co je vyražená na termostatu je plné otevření. Problém to být může, protože se motor může přehřívat, nebo bude chladnější.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


27 říj 09, 19:16:36
Profil
Uživatel

Registrován: 02 bře 09, 10:55:51
Příspěvky: 377
Bydliště: Děčín
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
Tak já taky řeším problém ohledně teploty motoru. Auto mi topí celkem dobře, teď mi už konečně maká i bufík, ale ručička na přístrojovce mi nevyleze z toho bílého čtveřečku a to můžu najet klidně i 100 km. Při napojení na VAG mám teplotu na motoru cca 73 stupňu a přístrojovka ukazovala teplotu 57 stupňů. Nevím, kde je chyba. Zda mám vyměnit termostat nebo ne, nebo jestli je vadná přístrojovka. Auto topí opravdu dobře.


31 říj 09, 20:52:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Auto by mělo topit dobře vždy, ale když je teplota motoru optimální, tak topí ještě lépe. Zkus dát přes VAG test budíků, měla by se ti ručička teploty motoru ustálit uprostřed. Pokud ne, je chyba v ní (může být posunutá). Nebo může být špatné čidlo na hadici, je tam 4-pinové, 2 piny pro ŘJ a 2 piny pro budíky. Teď si nejsem jistý, ale pokud je špatný termostat, tak je spodní hadice teplá hned po nastartování, tam termostat propouští. Mě se motor ohřeje na 90 maximálně po 30-ti km klidné jízdy a po cca 10-ti km ostřejší. A chtěl bych vidět ty, kteří píší, že mají motor po 3-4 km na provozní teplotě 90°C.


31 říj 09, 21:45:05
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4553
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Tento problém jsem řešil v létě, podle budíku ručička až v červeném (budík byl dle vagu nastaven dobře), vyměnil jsem termostat, snímače teploty jak pro budík tak pro větrák a stále stejné, dále jsem propláchl komplet chladící systém už nevím jaký přípravek jsem použil, ale stejně to nepomohlo, samozřejmě jsem nalil komplet novou chladící směs, dle diagnostiky, která hlásila teplotu mezi 90 - 96°C to bylo v pořádku, ale ručka stále v červeném. Nakonec jsem vyměnil přístrojovku a teď mi ručka líce mezi O a R. Diagnostika žádnou chybu přístrojovky nezaznamenala.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


31 říj 09, 21:58:47
Profil
Uživatel

Registrován: 29 dub 08, 9:39:35
Příspěvky: 51
Bydliště: SK-BA
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW Ghia
Odpovědět s citací
... vymenený termostat, motor potrebuje cca 5km aby nabiehal na prevádzkovú teplotu.

akurát tá demontáž a montáž - no nie je to ako na starej škodovke :lol:

_________________
http://www.youtube.com/user/jazdime


05 lis 09, 19:02:02
Profil
Uživatel

Registrován: 13 dub 10, 14:29:00
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU
Odpovědět s citací
Zdravim! Minuly tyzden som si po dlhsom hladani zaobstaral Galaxyho. Je to r.v.97 a motor Tdi 66kw AHU. Auto je super, vozenie parada, len jedna vec sa mi celkom nezda. Neviem ci sa zohrieva voda na prevadzkovu teplotu
Obrázek
Myslite ze by som mal skontrolovat termostat? Inak auto kuri vpohode.
Obrázek


14 dub 10, 0:03:36
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4553
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Nejdřív bych udělal diagnostiku a podíval se kolik ukazuje skutečnou teplotu, může ta ručka švindlovat - vadný snímač teploty pro budík. Termostat bych nekontroloval, ale rovnou vyměnil.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


14 dub 10, 7:50:44
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron