Logo
Poslední návštěva: 24 čer 18, 2:36:16
Právě je 24 čer 18, 2:36:16

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Termostat 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 20:11:01
Příspěvky: 4547
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Nezbývá než čidlo proměřit. Na diagnostiku se tváří, že je v pohodě ale může dávat zkreslené informace. Taky jsem takhle zápasil s čidlem.
Tady jsou nějaké hodnoty k měření:

Obrázek

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


29 pro 10, 23:21:02
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 12:41:29
Příspěvky: 45
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
a 2/4 je na raficku ?

_________________
na práci F.transit 2,4TDCI 140PS 07


29 pro 10, 23:27:46
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 20:11:01
Příspěvky: 4547
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Mělo by to tak být, ale tam program neuvádí žádnou kontrolu.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


29 pro 10, 23:36:43
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 12:41:29
Příspěvky: 45
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
ja se podivam do etisu

_________________
na práci F.transit 2,4TDCI 140PS 07


29 pro 10, 23:39:53
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 12:41:29
Příspěvky: 45
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
tak na 1&3 nic a na 2&4 nejakých 1520ohmu , pokud by to bylo stejne tak to vychazi na tech 40C co mi ukazala diagnostika , nicmene podle schema je tech 1520 ohmu pro budik . mam i schema ale nemam to kam ulozit .

_________________
na práci F.transit 2,4TDCI 140PS 07


30 pro 10, 8:50:17
Uživatel

Registrován: 12 úno 11, 14:49:28
Příspěvky: 19
Bydliště: Senica Zapadne Slovensko
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Tak v prvom rade vas chcem pozdravit som hrdym majitelom :smt1133: ktory mam asi dva tyzdne ale mam s nim mensie problemy: 1. neviem prist nato kadial mi unika chlad. kapalina pocas jazdy je v setko v normale ale niekedy ked zastavim nic sa nedeje 15 min. rano pridem k autu a vsetka kvap. z nadrzky je pod autom to sa mi stava asi raz do tyzdna.

_________________
Muj byvaly milasek: hyundai coupe 1996 2.0 16V 103kw 165PSi male zihadlo


26 úno 11, 20:32:09
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 lis 09, 18:47:06
Příspěvky: 18
Bydliště: Slatiňany
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW LPG
Zkus zkontrolovat sponky na hadicich a hadice pod nadrzkou.Po jizde je chladici kapalina pod tlakem,tak si najde cestu,u studeneho ti to asi nedela,nebo taky?


28 úno 11, 19:21:30
Uživatel

Registrován: 12 úno 11, 14:49:28
Příspěvky: 19
Bydliště: Senica Zapadne Slovensko
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
prave ze ten motor ani moc zahriaty nebol ked to naposledy spravilo. uz som ju asi 5 krat dolieval a stale neviem kade to tecie. ale skusim este kuknut. zatial dik

_________________
Muj byvaly milasek: hyundai coupe 1996 2.0 16V 103kw 165PSi male zihadlo


28 úno 11, 21:28:00
Uživatel

Registrován: 12 úno 11, 14:49:28
Příspěvky: 19
Bydliště: Senica Zapadne Slovensko
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Ahojte... uz som si myslel ze moj problem s unikajucou kapalinou je vyrieseny aj ked som nic nespravil 4 mesiace som nedolial ali deci vody ale vcera mi zase vytiekla skoro vsetka kvapalina cca 2L a zese az po cca pol hodine od odstavenia auta je mozne ze viecko je ko???? lebo jedine kde bolo mokro je okolo baterie a to sa chystam ze necely mesiac aj s :smt1133: do CHorvatska popripade kde zohnat viecko????? budem vdacny za kazdy napad

_________________
Muj byvaly milasek: hyundai coupe 1996 2.0 16V 103kw 165PSi male zihadlo


05 črc 11, 11:22:35
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Moc si stim nezáhrávej protože dopadneš jak můj kolega.
Ten to dopracoval tak,že týden před odjezdem na dovolenou vyměnil termostat a následně se zjistilo,že má fouklé i těsnění pod hlavou.
Víčko koupíš na vrakáči nebo autodílech.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


05 črc 11, 11:28:14 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 12 úno 11, 14:49:28
Příspěvky: 19
Bydliště: Senica Zapadne Slovensko
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Take veci mi ani nehovorte :? tak co ine by to mohlo byt olej neubuda ani nepribuda.... tak dufam ze to bude iba vieckom alebo da sa nejako vyskusat ci je to wiecko wazne ko???? a este mam skusenost ze ked je praskla hlava alebo tesnenie v haji tak auto zle startuje a nema tah aspon u citroena a fiatu to tak bolo

_________________
Muj byvaly milasek: hyundai coupe 1996 2.0 16V 103kw 165PSi male zihadlo


05 črc 11, 11:53:13
Uživatel

Registrován: 19 čer 09, 17:19:27
Příspěvky: 113
Bydliště: Písecko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
"Tiburon", moje zkušenost z více možností byla ta, že u GII byla chyba v uvolněné vrtulce na vodním čerpadle. Při normální jízdě stačila voda cirkulovat a chladit se, ale při větší zátěži to nestačilo a chladící kapalina pak při přehřátí unikala právě víčkem nádržky a objevila se u baterky. Už to bylo popisováno i v jiných tematech.


07 črc 11, 7:27:22
Uživatel

Registrován: 12 úno 11, 14:49:28
Příspěvky: 19
Bydliště: Senica Zapadne Slovensko
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Vodni cerpadlo to je asi vodna Pumpa to znamena asi rozvody,alebo sa mylim keby ste niekto mali link na to vlakno hodte mi ho sem pls,ale nepotesili ste ma ani trosku ale dakujem za odpoved

_________________
Muj byvaly milasek: hyundai coupe 1996 2.0 16V 103kw 165PSi male zihadlo


10 črc 11, 22:40:27
Uživatel

Registrován: 28 srp 10, 7:19:50
Příspěvky: 65
Bydliště: Handlová
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.2000
zdravim. Mam taky maly problem, vymenl som termostat. stary na diagnostike ukazoval 70-73C. rucicka ukazovala(nanajvis) medzi koniec O zaciatok medzery. po vymene mi VAG ukazuje 91-93C a to aj pri okreskach(jedna cesta 130kM) aj pri dialnici(spiatocna cesta 130km). rucicka je medzi R a M (ale je ako pribita). chcel by som vediet ci tych 91-93C neni vela.
:-k :-k :-k


06 lis 11, 18:21:35 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
U nových termostatů píšou 87 st.C.
Když chceš mít jistotu tak dej na sporák ohřát vodu,termostat vlož do vody a na teploměru sleduj při kolika stupních začne otvírat.
Ve vagu to taky nemusí být uplně přesný,takže bych to moc neřešil :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


06 lis 11, 18:33:37 Zobrazit autorovy stránky
 [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: