Logo
Právě je 19 zář 18, 22:44:20

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Modrý kouř 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 25 črc 09, 12:49:22
Příspěvky: 29
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW
Odpovědět s citací
zdravim ,rano startuji sveho galaxyka hned na prvni sup bez zhaveni .......jak mile zacne se vice a vice zahrivat na svoji pracovni teplotu zacne kourit modre je to bezesporu olej a vic a vic a vic az je pak dym ze se zamnou neda jet a kdyz pak startuji uz to neni na prvni sup ale asi tak o dve sekundy dele nevim jestli to je turbem dekuji za pomoc :smt100 :smt100


25 črc 09, 13:45:19
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4553
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Jestli je zvýšená spotřeba oleje tak jsou to gufera ventilů.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


25 črc 09, 22:07:42
Profil
Uživatel

Registrován: 25 črc 09, 12:49:22
Příspěvky: 29
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW
Odpovědět s citací
ted jsem to koupil tak nevim jak je velka spotreba a turbo by to nemohlo byt ? :oops:


25 črc 09, 22:13:38
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Turbo by nemělo nic společného se špatným teplým startem.
Problém bych hledal v motoru.
Zkoušel jsi změřit tlaky ve válcích ?

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


25 črc 09, 22:16:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4553
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Dolej olej po horní značku a jezdi a kontroluj, tak zjistíš jak olej mizí.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


25 črc 09, 22:21:54
Profil
Uživatel

Registrován: 25 črc 09, 12:49:22
Příspěvky: 29
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW
Odpovědět s citací
ne nemeril jsem tlaky ...ale chytato napoprve myslim ze TLAKY BUDOU OK


25 črc 09, 22:32:05
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Opravdu to vypadá na turbo nebo kruhy na pístech. Gufera kouří hned po nastartování, pak ne. Turbo, nebo kruhy kouří po ohřátí. Přikláním se k turbu, jde přes něj trochu oleje do spal. prostoru. Rychlejc olej mizí při provozu na dálnici. Typuju, že doléváš tak 1 litr na výměnu. Zkus přes vag kouknout na tlaky turba. Budou o něco nižší. Pokud to i v zimě startuje dobře, tak jsou tlaky OK. Při špatných tlacích to budeš blbě startovat.


26 črc 09, 20:18:38
Profil
Uživatel

Registrován: 25 črc 09, 12:49:22
Příspěvky: 29
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW
Odpovědět s citací
ja to auto koupil ted pred par dny takze nic onem nevim je ze kdyz se to zahreje na provozni teplotu te je ten kour nejveci a kour je i kdyz stojim sice mensi ale rozhodne to citim kdyz zastavim .Dolil jsem to na risku max a najel jsem teprve 20 km ZATIM NEVIM CO BUDU ROZEBIRAT tak uvidime ,zatim dekuji za tipa


26 črc 09, 21:55:26
Profil
Uživatel

Registrován: 25 črc 09, 12:49:22
Příspěvky: 29
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW
Odpovědět s citací
a jeste dodam ze dneska se mi stalo to ze vic jak 100 to nejelo ................. :D


27 črc 09, 17:35:03
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Pozoruj spotřebu oleje. Viděl bych to na tu turbo.


28 črc 09, 12:19:18
Profil
Uživatel

Registrován: 25 črc 09, 12:49:22
Příspěvky: 29
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW
Odpovědět s citací
tak dalsi chovani g1 je takove ze vcera to celkem misty i jelo ze to melo tah a chvilu i nekourilo nebo aspon malinko tak za tyden uz to budu muset resit tak pokud mi jeste nekdo napovi budu rad


29 črc 09, 8:23:14
Profil
Uživatel

Registrován: 25 črc 09, 12:49:22
Příspěvky: 29
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW
Odpovědět s citací
po ujeti 200km doliti od horni risky pul litru oleje :smt089


04 srp 09, 19:24:10
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4553
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Tak po takovém množství oleje na tak krátkou vzdálenost bych to fakt typoval na ty gufera ventilů, pokud ti teda ten olej neteče nějakou dírou ve vaně :) .

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


04 srp 09, 21:11:52
Profil
Uživatel

Registrován: 25 črc 09, 12:49:22
Příspěvky: 29
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW
Odpovědět s citací
:lol: :lol: :lol: :lol:


04 srp 09, 21:40:20
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Gufera kouří jenom studený. Po ohřátí ne. Pokud to kouří po ohřátí, je to na 90% turbo.


05 srp 09, 7:59:25
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron