Logo
Právě je 18 zář 18, 20:07:36

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Modrý kouř 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 11 říj 10, 10:10:23
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 103 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Tak tohle se mě přihodilo před cca.14 dny,mělo to velmi rychlej průběh-slabý pískání,začlo hulit bílo šedě tak jsem ještě chvíli jel bez tahu,ještě tak kilák jsem ujel odstavil vypnul klíček a motor běžel na plnej knédl dál hulilo to jak na videích(přestal jak na tom delším videu z odpočívadla HH značky)přes kvalt jsem to nezkoušel,vytáh jsem přívod nafty-nejspíš to na to nemělo vliv,motor jel na olej,máte s tím někdo praktickou zkušenost ,jestli bude stačit vyměnit turbo a olej ?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kMEJ-nOOI2Y&feature=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aH9Kz9rSV4s&feature=related[/youtube]


30 dub 12, 9:43:30
Profil
Uživatel

Registrován: 19 bře 11, 20:55:48
Příspěvky: 35
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Tak jsem na tom asi podobně.Včera jsem jel domů a asi tak 4km před cílem jsem si všimnul že motor zrtájí víkon a zmnou hulán.Když jsem chtěl přeřadit tak mí chvilkově vylétly otáčky i když jsem neměl mohu na plynu.Ještě jsem dojel před barák zastavyl vypnul klíček a motor měl ještě chvilku snahu běžet.Hned jsem to začal řešit obávla jsem se těsnění pod hlavou tak po otevření víčka na dolévání oleje na měšel kouř.Voda ani nafta do oleje nešla a dnes ráno jsem se šel podívat na to kolik tam je oleje a téměř žádný.Jen malá kapička na konci měrky.Tipovl bych to tedy na turbo,ale také jsem tady četl že někomu to hulilo,netáhlo a žralo olej že měl přeskočený rozvoďák.Tak nevím rozvody byly dělané před 5tis.Nejsem z těch co by chtěly na tak důležité věci šetřit tak byly dělané komplet s vodní pumpu i když není v rozvodech a všemi kladkami.Původně jsem měl teda obědnanou rozvodovu sadu od INI,ale tu bihužel neměly na skladě tak nakonec mi posílaly SKF.Sice se snažím vše si dělat sám,ale tohle si netrufnu a ani nemám asi potřebné nářadí.Tak mi to dělali v autodílně vedle ve vsi zatím co mi každýmu co kdy dělali tak spokojenost,ale i mistr tesař se utne.Tak jestli mi je někdo schopen říc zda to je turbo nebo špatně udělané rozvody.Celkem dost toho najezdím tak díky tomu to mám ještě v záruce od nich.Jenže než se pujdu dohadovat s nimi tak bych si chtěl bejt aspoň trochu jistej že to může bejt i špatnejma rozvodama.Dík za odpověď


20 pro 12, 10:36:08
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Já bych to viděl na turbo. Podle mě si nacuclo olej a už si ho tam neměl naštěstí moc, tak to nepřetočilo motor, ale stihlo to zhasnout dříve. Všechny indicie, které jsi popsal, tomu nasvědčují. Já osobně bych ani nestarotoval a nechal bych to odtáhnout do servisu.


20 pro 12, 15:14:37
Profil
Uživatel

Registrován: 19 bře 11, 20:55:48
Příspěvky: 35
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Také o startování ani neuvžuji.Oleje jsem jsem měl dost před měsícem jsem doléval standartní množství na 3tis km 1litru.Jenže zrovna taď se to moc nehodí přd vánoci taková investice.Ještě že jsem neprodal manželce Corsu jinak by jsme byly v háji.


21 pro 12, 9:59:57
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Tolik oleje tedy nedolívám, prakticky nedolívám nic. Od výměny k výměně po 15000 km. Ani stav nekontroluju. To máš kompletní výměnu olejové náplně ještě před intervalem. Nechávla jsem si repasovat turbo před cca 3 roky a jsem stále spokojen.


21 pro 12, 14:07:14
Profil
Uživatel

Registrován: 19 bře 11, 20:55:48
Příspěvky: 35
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Jasně to chápu já věděl že mi to bere olej,ale neřešil jsem to a vždy doléval.Kdy mě letos nevypaklo tak bych už měl udělanej celej motor,ale odešl dvouhmoťák tak celá spojka stála ranec a pak odešlo 3kolo v převodovce tak že na plánovanou generálku morotu nezbylo.To turbo na to mělo už nárok.Nevím zda bylo někdy dříve dělané a mám netočeno 340tis.Tak teď řeším jestli nechat jen repas turba nebo šáhnot do uspor více a nechat rovnou udělat komplet celej moror.Už to řeším s klukama ze servisu na kolik to přobližně vyjde.


21 pro 12, 20:35:53
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Motor třeba nebudeš muset dělat. Pokud je špatné turbo, tak to olej žere přes něho. Nebo třeba motor jenom překroužkuj.


22 pro 12, 16:15:13
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
mne to kourilo jen na studeno,po zohriati vubec nic....nakonec to byl ulomenej tesniaci kruzok na druhrm valci...ted kruzkujem komplet vsechni,kompletna repas hlavy od vedeni ventylu a vsechni tesneni a symeringy na motore a bude to kolem 250 eur


23 pro 12, 15:47:48
Profil
Uživatel

Registrován: 19 bře 11, 20:55:48
Příspěvky: 35
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Tak je to jasné turbo je v háji dnes jsem se k tomu dokopal jen jsem rozpojil hadici k intercoleru a po stěnách plno oleje.Tak teď ještě musím odtahnou auto ke garáži a pak nějak dostat do garáže.Což bude problém vjezd ja do kopečka tak budu muset sehnat pár sylných kámošů aby jsme tu plechovku tam zatlačily pak už jen vyndyt turbo a poslat na repas.Vyčistil všechny hadice a intercoler.A vše složit a novej olej s filtrem.A zase se bude jezdil.Jen dotaz nemáte někdo nějakou osvědčenou firmu na repas turba?Nebo by stačilo vyměnit celj středovej uzel ten jsem našel na prodej za 5800.Ten by měl být už vyvážený vše ostatní by se dalo doma vyčistit a turbo by mělo být dle mého názoru ok.


26 pro 12, 14:22:53
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Mě ho repasoval jeden šikovný chlápek z diesellpower forum. Nějaký Radim, dělal mi to i na doklad. Zkus mu poslat sms, ale neověřoval jsem si, zda ještě funguje. Třeba jo. RRadim 608557734. Pak napiš.


26 pro 12, 21:26:27
Profil
Uživatel

Registrován: 19 bře 11, 20:55:48
Příspěvky: 35
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Tak číslo platí a cena 7500kč.Tak ještě musím to turbo vydolovat z auta.


27 pro 12, 16:24:25
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 17:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Tak fine. Pak napiš.


28 pro 12, 11:18:54
Profil
Uživatel

Registrován: 19 bře 11, 20:55:48
Příspěvky: 35
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Dlouho jsem zde nabyl tak až teď turbo zrepasováno a vyměněno.Zároveň jsem dal všechny hadičky od podtlaků nové jelikož některé byly prodřené.Je to dost nepochopitelné,ale asi špatná funkce turba a tím i chod motoru měl vliv na funkci spojky.Před tím než šlo tubo do háje jsem řešil problém se spojkou.Šlo špatně řadit a hlavně podřazovat ve vyší rychlosti.Tak jsem už začal připravovat peníze na spojku známej mechanik říkal že je asi dvouhmoťák už v háji.Jsem potěšen že to tak nebylo jelikož tyto problémy po víměně turba už nemám.


01 čer 13, 10:30:11
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: