Logo
Právě je 24 zář 18, 6:04:28

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Ztráta výkonu při zatížení motoru 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 03 úno 09, 14:16:16
Příspěvky: 117
Bydliště: Teplice nad Metují
Auto: Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Opravdu nikdo neví, co by mohla být tak rabička, kterou popisuju v předchozím svém příspěvku? Díky moc za jakoukoli radu


25 lis 09, 22:06:52
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Proč to nevyfotíš ?

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


25 lis 09, 22:08:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 03 úno 09, 14:16:16
Příspěvky: 117
Bydliště: Teplice nad Metují
Auto: Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
protože nejsem delší dobu u auta a nedostanu se k němu, ale stejně bych to potřeboval vědět :-(


25 lis 09, 22:41:06
Profil
Uživatel

Registrován: 03 úno 09, 14:16:16
Příspěvky: 117
Bydliště: Teplice nad Metují
Auto: Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Tak to vypadá, že problém byl v hadičkách. Hadičky k turbu byly skoro odpadlý.


27 lis 09, 22:05:15
Profil
Uživatel

Registrován: 03 úno 09, 14:16:16
Příspěvky: 117
Bydliště: Teplice nad Metují
Auto: Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
radost předčasná :-( Zase nouzák. Ještě vyberu tu řídící jednotku a uvidíme


28 lis 09, 14:02:52
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 08, 20:37:55
Příspěvky: 2018
Bydliště: Chlumec u Usti nad Labem
Auto: ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.6 75KW 2002
Odpovědět s citací
To ja se raduju,uz cely tyden jezdim a zatim nic,ve ctvrtek jsem jeste zaslepil EGR ventil a zatim spokojenost.Dneska v noci to testnu az budu jezdit nalozenej novinama.Kdyz to za celou noc nepadne do nouzaku mam vyhrano. :smt041 :smt041 :smt041

_________________
FORD GALAXY 1.9 TDI 66kw,1998 - prodano
SEAT ALHAMBRA 1.9 TDI PD 85kw,2002 - prodano
SEAT LEON 1.6 74kw, 2000- soucastnost
FORD S-MAX, budoucnost

-----------------------------------------------------------------------
www.rallycross-chabarovice.wbs.cz


28 lis 09, 14:10:53
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 03 úno 09, 14:16:16
Příspěvky: 117
Bydliště: Teplice nad Metují
Auto: Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Kde přesně je prosím ta řídící jednotka? Pod budíkama, když je vytáhnu, nebo někde v motorovém prostoru, jakoby pod budíkama? Díky


28 lis 09, 16:04:40
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 08, 20:37:55
Příspěvky: 2018
Bydliště: Chlumec u Usti nad Labem
Auto: ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.6 75KW 2002
Odpovědět s citací
Je primo za budikama,kdyz je vyndas tak ji uvidis.

_________________
FORD GALAXY 1.9 TDI 66kw,1998 - prodano
SEAT ALHAMBRA 1.9 TDI PD 85kw,2002 - prodano
SEAT LEON 1.6 74kw, 2000- soucastnost
FORD S-MAX, budoucnost

-----------------------------------------------------------------------
www.rallycross-chabarovice.wbs.cz


28 lis 09, 18:53:58
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 08, 19:38:34
Příspěvky: 12
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Měl jsem naprosto stejný problém, nikdo nedokázal poradit, až jsem začal měnit a začal jsem tím nejlevnějším což je ventil N75 a dělal to on přesto že cvakal. Je to 1200,- a je pokoj už jezdím skoro rok a bez problémů. Právě tento ventil se diagnostikuje velmi špatně.
Aještě pozor na správné zapojení hadiček na tomto ventilu, když jsem si auto přivezl byly přeházené a samozřejmě byly problémy. Pokud bys nevěděl jak, mám někde manuál k motoru i s tímto zapojením. Když tak napiš pohledám a pošlu.


28 lis 09, 21:44:33
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 08, 20:37:55
Příspěvky: 2018
Bydliště: Chlumec u Usti nad Labem
Auto: ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.6 75KW 2002
Odpovědět s citací
Dal jsem na radu Toma a zacal taky tim nejlevnejsim,hadickou v ŘJ (investice asi 10 kc). Po dnesni noci,muzu na 100% rict ze je vse vporadku. :smt041 :smt041 :smt041

_________________
FORD GALAXY 1.9 TDI 66kw,1998 - prodano
SEAT ALHAMBRA 1.9 TDI PD 85kw,2002 - prodano
SEAT LEON 1.6 74kw, 2000- soucastnost
FORD S-MAX, budoucnost

-----------------------------------------------------------------------
www.rallycross-chabarovice.wbs.cz


29 lis 09, 8:47:04
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 kvě 08, 20:07:21
Příspěvky: 514
Bydliště: Ostrava
Auto: VW Sharan II 2.8i V6 150 kW 4 Motion
Odpovědět s citací
MAJKLE :smt023

_________________
VW Sharan II 2.8 V6 150Kw 4Motion
Skype - tom-gem


29 lis 09, 11:50:58
Profil
Uživatel

Registrován: 03 úno 09, 14:16:16
Příspěvky: 117
Bydliště: Teplice nad Metují
Auto: Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Tak vykuchána hadička z řídící jednotky, děravá není, ale netěsnila, proběhla výměna a uvidí se co dál. Teď už to může být jen turbo, váha, nebo N75 ventil. :?


07 pro 09, 15:43:56
Profil
Uživatel

Registrován: 03 úno 09, 14:16:16
Příspěvky: 117
Bydliště: Teplice nad Metují
Auto: Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
tak jezdí to zatím dobře, ale řekl bych že předtím to bylo o něco lepší. :-( I s děravou hadičkou, ale aspoň to zatím nepadá do nouzáku


10 pro 09, 20:49:26
Profil
Uživatel

Registrován: 10 pro 09, 18:02:15
Příspěvky: 23
Bydliště: 15km od ostravy albrechtičky
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
měl jsem podobný problem,občas se mně stalo ,že auto přestálo tahnout, stačilo na chvilku zastavit ,vypnout klíček a zas byl nějakou dobu klid,diagnostika napsala ventil horního tlaku turba , myslím že je to ten co už tady popisujete, jsou tam mam dojem 3 vedle sebe, vyměnil jsem ho a mám klid. a ještě jedna kuriozita, pod nožní brzdou k brzdovému válci je těsnění něco jako gufero to se poškodilo unikal podtlak tím neotevřel podtlakový ventil turba a já jel s itálie bez turba, no hrůza,tak ahoj a at jste bez závad


10 pro 09, 21:18:34
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 03 úno 09, 14:16:16
Příspěvky: 117
Bydliště: Teplice nad Metují
Auto: Ford Galaxy I. 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
tak po výměně hadičky dobrý, nepadá, ale subjektivně je to auto takový přidušený, což mi předtím nepřipadlo. myslíte, že by výměna hadičky v řídící jednotce mohla to auto nějak přidusit?


10 pro 09, 23:45:24
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: