Logo
Právě je 24 zář 18, 15:41:46

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Ztráta výkonu při zatížení motoru 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 bře 09, 13:08:29
Příspěvky: 148
Bydliště: Rimavská Sobota - Slovensko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 66 kW
Odpovědět s citací
tou hadičkou ktorá ide do riadiacej jednotky, rj reguluje činnosť turba. ak si ju mal deravú tak turbo automaticky tlačilo viac vzduchu, a pri väčšej záťaži, hlavne v kopci to hodí do núdzového režimu pretože sa prekročí plniaci tlak.
slúži to hlavne na ochranu turba, aby sa neukrútilo na smrť v prípade že ti strelí nejaká turbová hadica.

treba mať v poriadku tie hadičky a nebude to dávať do núdzového režimu.

_________________
Oil catch tank, egr off, kat off, MAF off, chip, športový filter, ostrek ic vodou. 109kw.
Chiptuning (tdi, tdi pd, jtd motory) a hlavně autobusy :-)
Uprava dojazdu maxidot, polodot (10min), oprava rj airbagov


16 pro 09, 14:48:16
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 kvě 09, 12:49:43
Příspěvky: 8
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1998
Odpovědět s citací
Tak se taky přidávám, při jízdě do kopce sem chtěl předjet náklaďák a prd auto škublo jako když ho někdo zezadu chytil do lasa :evil: dle mého dvorního automechanika zaseklé turbo což je prý práce nadlouho :cry:


01 bře 10, 19:12:08
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 08, 10:32:02
Příspěvky: 453
Bydliště: Česká Třebová
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
na toto téma je zde už mnoho odpovědí jak na GI tak i na GII. Mrkni se na to


03 bře 10, 20:22:57
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 08, 13:33:06
Příspěvky: 24
Bydliště: Praha 5
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Ty jo klucí blahořečím vám za tohle téma. Vyměnil jsem už spoustu hadiček. S údivem jsem zjistil že vede hadička i do řídící jednotky. I tu jsem vyměnil. Ale auto stále padá do nouzového režimu. Sice mám nižší spotřebu ale cestovat je utrpení... Už jsem chtěl shánět novou řídící jednotku, ale zjištění že i v ní se nachází kus hadičky mi dává naději :-) Jak se prosím dostanu k té hadičce. Jde řídící jednotka nějak snadno rozdělat? Nerad bych ji svýma levýma rukama zničil... Díky za odpověď

_________________
Ford Galaxy 1.9Tdi, 66kW :-( (ale Trabant to furt není:-)


20 dub 10, 14:42:36
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 kvě 08, 20:07:21
Příspěvky: 514
Bydliště: Ostrava
Auto: VW Sharan II 2.8i V6 150 kW 4 Motion
Odpovědět s citací
Krteczek tady máš odkaz na fotografe řídicí jednotky viewtopic.php?f=19&t=2355 . Demontáž řídící jednotky raději nebudu popisovat... :?

_________________
VW Sharan II 2.8 V6 150Kw 4Motion
Skype - tom-gem


21 dub 10, 19:44:49
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 08, 13:33:06
Příspěvky: 24
Bydliště: Praha 5
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Díky za odkaz. Bohužel pozdě. Brácha se do toho pustil a toho ježka z klece nakonec vyndal. Nicméně po výměně téhle minihadičky je stav pořád stejnej a můj Mravenečník předjíždí na dálnici kamiony jen z kopce :-(

_________________
Ford Galaxy 1.9Tdi, 66kW :-( (ale Trabant to furt není:-)


21 dub 10, 19:50:09
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 13 dub 10, 14:29:00
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU
Odpovědět s citací
Mne auto zacalo davat do nudzoveho rezimu tak mi mechanik vymenil dve evidentne predrate hadicky. Dva dni to chodilo v pohode a teraz to zacalo robit znovu. Vymenili sme vsetky ostatne hadicky a stale to v kopcoch vypina. Ako je mozne ze po vymene dvoch hadiciek auto chodilo normalne a teraz nejde dobre ani po vymene vsetkych hadiciek?
Turbo je bez naklapania lopatiek.

Na diagnostike ukazuje - 00575 tlak v sacom potrubi 17-10 regulacna odchylka-sporadicka


05 kvě 10, 16:58:18
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Obrázek

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


05 kvě 10, 17:20:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 13 dub 10, 14:29:00
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU
Odpovědět s citací
Hadicky mam nove a aj n75 a stale to straca vykon. Ako skontrolujem tlakovu nadobku turba? Resp. niekto z nitry sa nenajde co je na to macher? :-)

edit: Tlakovu nadobku som skontroloval fukanim do hadicky a tlak neprepusta.


29 kvě 10, 17:50:18
Profil
Uživatel

Registrován: 13 dub 10, 14:29:00
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU
Odpovědět s citací
Vyriesene. Podla logu bol namerany slaby atmosfericky tlak a RJ vyhadzovala chybu 65535. Par ludi ma naviedlo na hadicku v RJ. Po rozobrati RJ sa nasla malilinka dierka v hadicke. Chybu uz nevyhadzuje a auto uz nespada do nudzoveho rezimu. Dik za rady


09 čer 10, 19:52:14
Profil
Uživatel

Registrován: 30 lis 10, 18:56:43
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
nazdarek skus se podivat na reguraci turba jestli chodi muzou bejt zaneseni lopatky a potom to vypyna


08 pro 10, 19:28:07
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 09, 11:18:28
Příspěvky: 1036
Bydliště: Vrchlabí
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Odpovědět s citací
MICHAL19 MOTORY 1,9 66KW nema naklápení lopatek

_________________
Ford GalaxyII 1.9 TDI GHIA 2002


08 pro 10, 19:31:08
Profil
Uživatel

Registrován: 24 pro 10, 16:38:57
Příspěvky: 15
Auto: Ford Galaxy I 2.0 85 kW DOHC r.v.1997
Odpovědět s citací
zdravim chtel jsem se zeptat moje auticko na to ze to je dvoulitr 85 kw tak vubec nejede pri seslapnuti plynu temer na zem se ozyva takove huceni ze skrtici klapky tedy ve filtr boxu svezl jsem se jinym dvoulitrem a to uplne upalovalo nevite nekdo co s tim?prosim


24 led 11, 17:21:59
Profil
Uživatel

Registrován: 31 led 09, 20:01:09
Příspěvky: 38
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Mám popdobný problém ,jed jedu pak chci přidat a když na 4 tam mám 90až100 tak jako když mně někdo přidrží za kouli a už to nejede . zastavím na 10 minut odpojím baterku a jede to zase a to se opakuje . a taky nic nesvítí . ted´jsem se dozvěděl že u pojistkové skřín´ky jsou relátka a ty mám postupně vyndat a očistit kontakty , filtry mám vymněněné tak uvidímco to udělá.


16 úno 11, 19:55:52
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 08, 14:23:53
Příspěvky: 504
Bydliště: Kladensko
Auto: VW Sharan 2.0 TDi 103 kW
Odpovědět s citací
možná vám pomůže pročíst vlákna o turbech, opravách ŘJ, ventilech N75, apod

_________________
dříve SAAB 9000/200PS, děti už se tam nevešly ...
Ford Galaxy II, TDI-PD 85kW, 2005 červená, a stejně je plnej dětí ...


16 úno 11, 19:59:59
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: