Logo
Právě je 19 říj 18, 6:57:19

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 141 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
 LPG v Galaxy 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 09, 21:56:08
Příspěvky: 133
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford S-Max 1.6 118 kW EcoBoost, r.v. 2012
Odpovědět s citací
venaval: tady jich pár mám https://www.dropbox.com/sh/rmxgu5mfjycp0zi/AACGVZkftRJUmiy91F3_JFtWa?dl=0

_________________
Ford S-Max 1.6 EcoBoost, 2012

Obrázek

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend, 2015, combi (do 2017/11)
Ford Galaxy 2.3 16V Ghia, 2002, Tiptronic (do 2015/11)
Ford Mondeo 2.0 16V GLX, 1999, combi (do 2009/03)
Ford Mondeo 1.6 16V CLX, 1994, sedan (do 2006/10)


04 dub 15, 11:45:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 říj 10, 10:10:23
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 103 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Bárto> díky to vypadá dobře,jde mi hlavně o to kam dát reduktor,jak to máš ty je ok,teď jsem se byl podívat do auta :-D ,na řídící jednotku je dost místa mezi expanzkou a baterií,.


04 dub 15, 19:45:20
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 09, 21:56:08
Příspěvky: 133
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford S-Max 1.6 118 kW EcoBoost, r.v. 2012
Odpovědět s citací
ŘJ jsem měl na kastlíku baterie z druhé strany, než byl reduktor.
S místem problém není, napravo od motoru je ho hafo...

_________________
Ford S-Max 1.6 EcoBoost, 2012

Obrázek

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend, 2015, combi (do 2017/11)
Ford Galaxy 2.3 16V Ghia, 2002, Tiptronic (do 2015/11)
Ford Mondeo 2.0 16V GLX, 1999, combi (do 2009/03)
Ford Mondeo 1.6 16V CLX, 1994, sedan (do 2006/10)


04 dub 15, 20:13:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 02 srp 14, 8:34:00
Příspěvky: 5
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
po dlouhých úvahách jsem se taky rozhodl udělat z auta sporák, motor 2.3i, systém Magic 2 G4 ( ano, ten nejlevnejší :lol: cena 21.000,--), bez přimazávání, toroidni nádrž 51 litrů ( asi takový existenční minimum, tankuji každých cca 250-300km, rozhodně nevyjíždím láhev dosucha ). S přestavbou jsem po ujetí cca 10.000km spokojený. Mírný úbytek výkonu v kopcích a při předjíždění je znát, ale nic dramatického. Pro běžnou jízdu naprosto v pohodě a dnešní tankování na Molu za 12,20 kč udělá člověku radost.

Spotřebu s rozumnou nohou mám cca 11litrů na 100km.
Na benzín jsem jezdil 8-10, teď plyn 10-12 litrů.

přepnutí na plyn mám nastaveno na 35C, coz nevím jestli není málo? :-k

Plnění jsem chtěl původně pod víčko nádrže, ale bylo mi to rozmluveno, že není moudré sahat do pozinkové karoserie, tak klasika nárazník, ale více zespodu, takže to nevypadá tak blbě.

Asi nejdůležitější při výběru LPG, je vybrat kvalitního řemeslníka....když koukám na svou zástavbu a na ukázky na internetu, tak některé firmy bych z výběru ihned vyloučil.

Před montáží LPG jsem plánovaně vyměnil zadní tlumiče za tužší Kayaba Gas-a-Just ( maloobchodní cena 1200,-- :smt023 ), se zatíženým autem fungují skvěle. Přední mám Sachs, bohužel Kayaba nedělá přední Gas-a-Just, jinak bych je bral všema deseti.
S prázdným autem a bez lpg dělají Kayaby z auta na špatné silnici žebřiňák :mrgreen:

Původně jsem chtěl systém Stefanelli, jenže mi nabídli jen 41 litrovou láhev, což při plnění na 80% a nevyjíždění dosucha by znamenalo nájezd o cca 100km méně, a to už je opravdu málo. Byl mi i nabídnut válec do kufru 60 litrů, ale to jsem nechtěl.


07 zář 15, 18:50:25
Profil
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 23:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Takže vyjazdit nádrž do prepnutia na benzín nieje dobré?a nevie tu náhodou niekto číslo lambda sondy - dielu? Chcel som kúpiť novú nakoľko auto po naštartovaní skáče. Vraj mám vadný snímač teploty na lambda sonde. Ale chceli po mne číslo a to som nevedel.


10 zář 15, 15:31:21
Profil
Uživatel

Registrován: 02 srp 14, 8:34:00
Příspěvky: 5
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
technicky to samozřejmě lze, ale ekonomicky je to nesmysl.
řekněme, že posledních 20% plynu v lahvi má nižší tlak, tudíš musí se tam cpát bohatší směs.....pak dotankuješ do plné a následujících x desítek kilometrů jedeš pořád na bohatší směs než se ŘJ srovná a pošle tam optimální směs.
Lze to samozřejmě řešit, že přepnutí plyn/benzín nastavíš třeba při poklesu vstřikovacího tlaku na cca 100kPa.

snad to zní srozumitelně :smt023


10 zář 15, 20:08:10
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
Nevíš jaký plyn teď mají na MOLu? Když to byl Lukoil, tak jsem měl na ten plyn spotřebu o 2-4 litry vyšší a taky filtrům se to moc nelíbilo. teď sice tankuji oproti MOLu o 20 haléřů dráž, ale se spotřeba se relativně ustálila a filtry nejsou zalepené parafínem.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


10 zář 15, 21:32:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 23:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Zdravím. Asi dva týždne jazdím na galaxy. A spotreba je cca 16 litrov lpg. Jazdím len diaľnicu. 150km/h.motor je zakapreny. Nechce ísť viac. Auto mal v Nemecku nejaký dedo. A on nejazdil rýchlo. Možno tak 100km/h. Lpg je nové. Systém stag. Chcem sa opýtať či je tá spotreba v poriadku. Neviem koľko by to malo žrať. Dik za odpovede.


11 zář 15, 22:57:18
Profil
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 20:07:34
Příspěvky: 37
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Kolik to ma zrat nevim. Prvni tydny, co jsem to mel na benzin to zralo 16-18 litru a to jsem jezdil max do 100km/h. Mam 2.3 107kw a po dalnici pri cca 120-130 rychlosti to zere 11.5-12l/100km. Ve meste cca to samy. LPG mam Prins. Nadrz klasicky 60l, nekde nacepuju 45l, jinde 50 (benzina). Nejlip to jede na Tomegas a asi i benzinu a i ONO je ok. Nejnizsi spotreba je na LPG od benziny. Ale posledni dobou jsem jeste nesel pres 11.8 na 100.
Auto ma najeto poctivych 170t. a bud je to nejak rozjebany nebo je ten motor silnej asi jako dech tuberaka. Mam problem predjet nakladak. Silny to celkem je (tim mam na mysli, ze pod kopcem mam 120 a nahore, pri porad zhruba stejne seslapnutym plynu, mam 115km/h ), ale akcelerace je asi takova, jak jsem mival na fechtlu v 15 letech. Uz su z toho zoufalej. Takze jsem sem chtel psat, jestli je to normalni a jestli je to proste tak tezky, ze s tim ani tech skoro 150 koni nehne.
Takze jak me uz zacina lezt na nervy, ze mam problem predjet nakladak, tak jsem zacal jezdit po dalnici porad cca 120-130, ale z kopce 150. Spotreba je cca porad stejne.

Vsiml jsem si toho, ze motor nesmis podtacet, respektive byl jsem zvyklej z diesleu jezdit v klidu kolem 2000 otacek, kdyz prede mnou nic nejelo. Tento motor to v pohodicce bez klepani a divnych zvuku da taky, ale spotreba byla jak krava. Takze jsem se naucil jezdit od 2000 ot. nahoru i na rovinkach (po okreskach, kdyz nikde nic nejede jsem jezdil 80-90 na petku, lechtal jsem plyn a auto jelo krasne, ted to radsi jedu na 4. kvalt). Takze netusim, jestli se spotreba snizila tim, ze jezdim od 2000 nahoru nebo tim, ze se to nejak cely ustalilo.


12 zář 15, 19:44:21
Profil
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 23:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
To kolo robí aj mne. Vraj silenty na ramenách. Potom keď prudko pustím a pridám plyn. Búcha. Vraj silentblok na prevodovke. Auto nechce ísť viac ako 4000 otacok. Vraj sa to časom rozbeha. Myslim ze motor výkon ma keďže gumuje. 1 aj 2.neviem uvidíme.


12 zář 15, 23:37:40
Profil
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 20:07:34
Příspěvky: 37
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Jaky kolo? Mne auto jede bez problemu pres 4000 otacek, ale nema to akceleraci.


13 zář 15, 9:18:41
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
S AYL po dálnici při 130ti(tachometrových 140) na tempomat se dostanu na cca 13.2-13.5 plynu. Motor má síly dost, není problém ve 130ti šlápnout na podlahu a předjet i v kopci. Točí tuším až 6500, pak to zavře omezovač. Pokud mám čas a jedu po dálnici jen tachometrových 100, tak se dostanu na 10.4 plynu.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


13 zář 15, 14:30:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 02 srp 14, 8:34:00
Příspěvky: 5
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Nevím kdo dodává Molu plyn. Ani nejsem schopen rozeznat různá tankování, Benzina, Mol, Euroil.....klidně si nechám poradit kde brát nejlepší plyn. Nepotřebuju šetřit každý desetník :mrgreen:

Spotřebu je nutné sledovat dlouhodobě, pumpy mají rozdílné tlaky a roli hraje i sklon vozidla při tankování...nejméně jsem natankoval u Coubala v Jinonicích ( asi správný tlak jak má být, ale vůz z kopce ) a nejvíce mi natankovala paní na Agipu...při 42 litrech jsem ji musel zastavit ať to vypne ( láhev 51l a prázdná nebyla ).

Před doseřízením jsem měl spotřebu cca 14,5l...po doseřízení to osciluje kolem 11l, ale klidná noha a minimum města, ale žádná brzda provozu.

U LPG hraje obrovskou roli nastavení, takže to buď plynař neumí nastavit nebo se mu s tím nechce dělat.... :?

ta 2.3i je takový základní motor na normální jízdu, ale s rozumnou nohou není rozežraný, v zimě na benzín kombinovaná spotřeba 10litrů, plyn v zimě ještě nevím.

Auto má najeto 240.000km....já doufám, že poctivých...ale to nikdo nezjistí.

Při rychlostech nad 130 je dost poznat chování na plyn a na benzín. Jenže tak rychle s tím stejně nejezdím :smt023

Bouchání může být způsobeno utržením šroubu na motoru, mě se to stalo a rupnul mi při tom i výfuk....auto nejelo do kopce a žralo jak tank :-k

Kde máte nejlepší zkušenosti s tankováním LPG?


13 zář 15, 16:52:40
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
Obvykle beru plyn tam, kde mají Kralupol, stačí se zeptat obsluhy. Ten je fakt čistý, nezasírá filtry a vstřiky tím hnědým slizem. Pak občas beru Tomegas. Bral jsem i Flagu (Český plyn) , ale poslední dobou mi připadá, že to není už jako dřív a nebo začali brát něco jiného.

Jinak, jednou jsem byl na Lukoilu, než jsem zjistil, že spotřeba jejich plynu je fakt větší, tak mi do nádrže, co má asi 67 litrů, maximálně jsem tam tankoval něso přez 58, tak tam mi natankovali i 72 [-X

Asi nejlepší plyn co jsem bral, tak v německu někde na dálnici u Chemnitzu. Tam je to opravdu poznat, že je palivo jiné. Ono záleží, jaký poměr propanu a butanu je. Butan je dražší, takže u nás je ve větší míře obsažen Propan. Butan se přidává hlavně na zimu, protože má nižší teplotu varu. Propanu se v zimě moc nechce odpařovat.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


13 zář 15, 19:11:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 23:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Mne na 5 ide po 150 a potom sa to odpojí. A rýchlosť začne klesať. Na 140. To isté robí Benzín aj plyn.


14 zář 15, 1:14:29
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 141 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: