Logo
Poslední návštěva: 24 čer 18, 10:06:52
Právě je 24 čer 18, 10:06:52

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Další
 Bufík Galaxy I - jak má fungovat ? 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 08, 16:00:28
Příspěvky: 1796
Bydliště: Chomutovsko
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1998
Myslím že ne.Koukni se do sekce návody-bufík,tam maš popis jak a co rozebrat.

_________________
Když auto,tak pořádny
Ford Galaxy-r.v 1998 1.9TDI 66kw


06 bře 08, 18:56:58
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 08, 20:50:58
Příspěvky: 485
Bydliště: Sloupnice Pardubický kraj okres Svitavy
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1998
Slušné jednání servisu to už se skoro nevidí :smt041

_________________
1,9TDI66kw r.v.98


11 dub 08, 20:56:49
Uživatel

Registrován: 17 bře 08, 19:54:53
Příspěvky: 14
Bydliště: Obermainsbach 2 Nittenau D
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
Jo jeste jeden dotaz jak poznam , ze mam v aute bufik? Protoze jsem se podival na demotnaz bufiku a mam tam to sami.
viewtopic.php?f=7&t=195


14 dub 08, 15:30:08 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 07, 18:10:59
Příspěvky: 1875
Bydliště: Krupka u Teplic
Auto: Ford Galaxy I 2.3 107 kW r.v.1999
Na levé straně u zadního kola bys měl mít malý výfuk :wink:

_________________
Ford Galaxy 2.3i,107 kw,1999
Opravy výfuků-přezouvání kol-všemožné opravy aut


14 dub 08, 15:32:47 ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 07, 22:17:05
Příspěvky: 5394
Bydliště: Ústí nad Labem a okolí
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v. 96
caraxx píše:
Jo jeste jeden dotaz jak poznam , ze mam v aute bufik? Protoze jsem se podival na demotnaz bufiku a mam tam to sami.
viewtopic.php?f=7&t=195


Jo chlape,pokud máš pod autem co je na těch obrázkách tak tam toho bufíka máš... pročti si forum pořádně a budeš rozumější uvidíš... :wink:

_________________
Ford Galaxy 1.9 TDi r.v. 96 bílá dcerka říká NEOPLÁN
TomTom GO 730 T

Pak, že srdíčko není širokej pojem...
http://www.bestnano.cz


15 dub 08, 22:46:08 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 29 dub 08, 8:39:35
Příspěvky: 51
Bydliště: SK-BA
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW Ghia
Neviem či to pomože:

Galaxy modelová rada I: Přídavné topení.
Podle modelu a výbavy vozidla se nad podběhem levého zadního kola muže nacházet přídavné topení,které se zapína tlačítkem na přístrojové desce.Otočný spínač pro regulaci teploty a rychlostí ventilátoru najdeme na stropním panelu nad levým B-sloupkem (strana řidiče). Výměník tepla pro přídavné topení je pomocí přívodní a vratné trubky chladícího systému,které prochází podlahou vozidla levým prahem dveří,pripojen k obehu chladící kvapaliny.Ovládání klapky pro regulaci teploty přídavného topení zajišťuje elektromotor.Topení pracuje pouze v režimu cirkulace vzduchu,nasáva tedy pouze vzduch z inteiéru vozidla a ohříva jej.Předřadné odpory pro spínání jednotlivých rychlostí ventilátoru se nachází přímo na motoru ventilátoru.
U vnetového motoru TDI j teplota chladíci kvapaliny pro funkci prídavného topení často příliš nízká.Ke zvýšení její teploty slouží ohřívač chladící kvapaliny,pohánený naftou.Pri nízkych teplotách se ohřívač automaticky zapne a ohříva chladíci kapalinu proudíci k přídavnému topení.


V chladnom počasí funkčnosť zistíš jednoducho:
Po prejdení pár km alebo necháš na istý čas naštartované auto a keď vypneš motor zo zadnej časti auta (strana vodiča vzadu) počuť podobný zvuk ako keď "lietadlo vypína motor". Zo svojej skúsenosti moje prídavné kúrenie zapína pri cca 0-5 stupnov.

_________________
http://www.youtube.com/user/jazdime


30 dub 08, 18:55:33
Uživatel

Registrován: 29 dub 08, 8:39:35
Příspěvky: 51
Bydliště: SK-BA
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW Ghia
Bufík-nezávislé topení: (eberspächer alebo webasto)

môžu byť teplovodné alebo teplovzdušné.

spravidla je to malá vecička na (nafta alebo benzin). Spravidla si berie prúd priamo z baterky auta a býva umiestnený v motorovom priestore.

Bufík može byť ovládaný:

cez jeden vypínač+programovateľné hodiny (fixné alebo dialkové)
cez programovateľné hodiny (fixné alebo dialkové)

alebo najviac info nájdeš na internete.

_________________
http://www.youtube.com/user/jazdime


30 dub 08, 19:08:34
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 úno 08, 18:34:32
Příspěvky: 30
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
:smt100 Tak po celé zimě kdy mi topení nefungovalo (špatnej kontakt ve svazku kabelů) mi topení spíná pořád. Venku 18°, nastartuju a topení chytne :evil: , běží chvilku a vypne (mám nefunkční oběhové elektrické čerpadlo), pak zase zapne dokud se motor neohřeje. Bylo mi řečeno, že čerpadlo má fungovat jen do venkovních přibližně 8° a potom už ne. Je to pravda, nebo je normální že to zapíná i když je studený motor? To že se vypíná je tím, že je špatné to oběhové čerpadlo(ještě nebyl čas zkusit vyměnit ty uhlíky). Je tam nějaké čidlo co může zlobit??

_________________
Ford Galaxy Ghia, Black, TDI PD 85 + CHIP, 2003


05 kvě 08, 16:30:53
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Spíná to čidlo které je schované u motorku předních stěračů.
Spínat by mělo při cca 12 st.C a méně.
To,že Ti sepne i u více stupních bych moc neřešil.
Motor se Ti dřív ohřeje a aspon víš,že bufík funguje.
Rozhodně bych to vodni čerpadlo dal do cajku aby se Ti zbytečně bufík nepřehříval a netrpěl. :wink:
viewtopic.php?f=6&t=380
viewtopic.php?f=7&t=384

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


05 kvě 08, 16:36:24 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Ahoj,
ještě mám dotaz k elektroinstalaci týkající se bufíku,zejména kde a jaká je tam pojistka,nebo co ještě často odchází.
Když prozkouším žárovičkou přívodní kabeláž k bufíku,je tam napětí pouze na prvním pinu a to i při vypnutém zapalování.
čerpadélko jsem zkoušel napřímo z baterie a cvaká,ale jinak ani ťuk... :(

Děkuji mockrát

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


12 zář 08, 18:16:33
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
viewtopic.php?f=6&t=380

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


12 zář 08, 18:47:02 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 16:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Na prvním pinu je napětí pořád, to je přímo z baterky. Pak musíš mít napětí po nastartování motoru, tuším na modrém drátku a při sepnutí čidla teploty na šedivém, teprve potom se bufík rozeběhne. Jak jsi zkoušel svíčku? To, že ji zapojíš na baterku a ona se rozsvítí není průkazná zkouška, v baterii máš větší napětí než jde v bufíku do svíčky. Zkus změřit, zda nejsou přerušené kabely k čerpadlu - od bufíku a potom ještě bych zkusil dát jinou svíčku. Může se tvářit v poho, ale není.


15 zář 08, 6:16:03
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Ahoj,ano,na prvním pinu je napětí stále.Svíčku jsem skutečně odzkoušel jen na baterce,čerpadýlko klasika-uhnilé kontakty,ty už jsem ale dříve nechal napájet,takže ty snad jsou v pohodě.A prosím,máš nějaký tip,kde sehnat za rozumný peníz svíčku?

Díky

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


15 zář 08, 6:59:56
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Ahoj,

tak jsem byl s bufíkem tady v MB u jednoho maníka,co dělá nezávislá topení.Nakonec to vypadá,že mám poškozené kabílky k čerpadlu,tak jsme natáhli provizorní a dmychadlo se rozeběhlo...Jenže když jsem pak doma udělal totéž (než ten náhradní protáhnu pod kobercem),
tak už zase ani ťuk :x

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


25 zář 08, 5:23:17
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Zdravím,

tak už jsem z toho fakt na palici,bufík na zkušební stolici maká,v autě taky ,diagnostika neukazuje žádnou chybu.
Ale jakmile se diagnostika odpojí,už zas nejde...
Vážně přemýšlím o tom,že ho vyhodím,co nejvíc zkrátím vodní okruh,aby se mi to tochu v zimě ohřálo a bude :(

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


30 zář 08, 14:38:49
 [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: