Logo
Právě je 14 pro 18, 22:44:52

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Další
 Bufík Galaxy I - jak má fungovat ? 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 16:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Kouřil nebo ne? Z výfuku šlo teplo nebo ne? Podle mě tam pořád nejde dost nafty. Nekape Ti nekde po cestě?


02 říj 08, 15:18:18
Profil
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
No,kouřil i nekouřil,ale když jsem tam dal ruku,tak bych řek,že to až tak horký nebylo,ale myslím,že nikde nekape

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


02 říj 08, 15:20:26
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 16:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Když chytne, tak to u výfuku neudržíš ruku, to by Ti uhořela. Je tam tedy možnost špatného hoření, malého množství nafty. Ta nafta to dělá hodně. Že by se přehřál, to se tak rychle nestává, až tak po 5 minutách provozu. Jedno vyzkoušej - ohřej motor, alespoň trochu nějakou jízdou, nech to blafat na volnoběh a pusť topení naplno. Potom zkus, jak Ti jde teplý vzduch zepředu a zezadu z topení. Mělo by to být stejné, pokud ne, tak ten zadní radiátor bude zavzdušněný. I to může způsobit přehřátí a vypnutí bufíku. Jak dlouho bufík běžel, když to bylo na té diagnostice?


02 říj 08, 19:41:59
Profil
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
Na diagnostice běžel tak minutu,dýl jsme to nechtěli riskovat bez vody.Ruku na výfuku udržím v pohodě.A pokud je v topení vzduch,jak ho vyženu ven?Já znám jen odvzdušňování u škody 120 :D
Díky

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


03 říj 08, 6:16:04
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 16:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Jak bez vody. Tydle topení se zkoušejí přímo na autě v zapojeném okruhu, nebo na stolici, kde je všechno (nafta i voda). To znamená, že při diagnostice Ti to běželo stejně dlouho, jako potom na autě? To není diagnostika, ale metoda jak Tě oblbnout. Dohledám, jak jsou zapojený piny v zásuvce, mám to někde napsané. Na výfuku ruku opravdu udržet nemůžeš. Odvzdušnění u těchto aut se provádí samo. Naleješ vodu, nastartuješ, projedeš to tak, aby se Ti otevřel termostat a pak vodu zase doleješ. Můžeš zkusti pomačkat ty hadice okolo bufíku, jestli v nich nejsou vzduchové kapsy.


03 říj 08, 6:29:53
Profil
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
Jo,takhle jsem to udělal,ohříval motor a doléval vodu.Spíš bych to viděl na to dávkování nafty.Jo a včera se při jednom z těch cyklů ozvala pěkná rána,to asi souvisí se zapálením nafty,ale nečoudilo to

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


03 říj 08, 6:36:24
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 16:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Rána jako z bufíku? To mohlo být při náhlém vznícení nafty. Pokud je bufík v pořádku, tak kouřit nebude, ale topit ano. Podívám se po tom zapojení kabelů. Někde to mám. Já teď prodávám kompletní topení D3W i s čerpadlem, výfukem a držáky.


03 říj 08, 6:49:07
Profil
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
jo,z bufíku.Myslím,že mám taky D3W

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


03 říj 08, 6:51:22
Profil
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
Tak jsem to zkoušel ještě několikrát a vypadá to,že se bufík rovná :D Za jak dlouho po nastartování se motor ohřeje a dostane se na provozní teplotu bez jízdy?

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


04 říj 08, 6:53:42
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12975
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Za hodně dlouho.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


04 říj 08, 6:56:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
To jsi mně moc nepotěšil,já s tím chtěl ohřívat motor i v létě :( Napadlo mně,jestli by nepomohlo zaizolovat vodní trubky
od motoru k topení třeba miralonem

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


04 říj 08, 7:14:36
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12975
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Motor se má zahřívat spíš pomalou jízdou než na volnoběh.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


04 říj 08, 7:15:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 11 zář 08, 5:10:46
Příspěvky: 113
Bydliště: Mladá Boleslav
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
Já vím,jen by mně zajímalo,jaký má bufík výkon.Jinak já vyjedu z baráku,dám tam dvojku a jedu na volnoběh půl kilometru
na hlavní křižovatku.možná jsem magor,ale zahřívám takhle každýho diesela

_________________
Galaxy 1.9TDi,66 kW,1996, červený


04 říj 08, 7:26:32
Profil
Uživatel

Registrován: 12 lis 07, 16:25:27
Příspěvky: 379
Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
TDI na volnoběh zahřeješ pouze od +20°C a výše. Ale je to nesprávné a mnohdy škodlivé pro motor, není dostatečný tlak oleje apod.. Rozhodně rozchodit bufík. Když se Ti v zime podaří ohřát motor bez bufíku po 70 - 80 km, budeš rád, pak ho necháš chvilku běžet na volnoběh a okamžitě schladne. Ty nový PD mají dokonce deku okolo motoru. Vědí, proč ho tam dávají.


04 říj 08, 7:44:37
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 08, 16:00:28
Příspěvky: 1796
Bydliště: Chomutovsko
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1998
Odpovědět s citací
Já mám vyzkoušený v zimě při cca -7st,ze s funkčním bufíkem jsem po cca 8km měl auto zahřáty na 90st-dle budíku na přístrojovce.
V léte bufíkem zahřívat auto bych řekl že je zbytečný.Jde to celkem rychle i bez něj.

_________________
Když auto,tak pořádny
Ford Galaxy-r.v 1998 1.9TDI 66kw


04 říj 08, 9:31:38
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: