Logo
Poslední návštěva: 19 čer 18, 9:42:13
Právě je 19 čer 18, 9:42:15

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 8 ] 
 Výmena rozvodov 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 10, 14:43:24
Příspěvky: 90
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Ahojte všetci :smt1133: sáci,idem menit palivové čerpadlo a mechanik my povedal že by bolo dobré vymenit aj rozvody :cry: kázal my kupit:napínaciu a vodiacu kladku a remen,niekde som čítal že tam je aj nejaký tlmič vybrácií,neviete niekto načo tam je a či ho tiež treba menit?Rozvody neviem kedy boli menené tak sa to aj hodí ale tych penazí :oops: no katastrofa.Dakujem


06 říj 12, 19:14:07
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 12, 23:26:24
Příspěvky: 267
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.2000
mám dojem že něco takovýho tam je, mě to aspoň měnil chlapík s rozvodama. On když se ten nesmysl vyběhá, tak se ti z motoru ozývá zvuk jako když ti v rytmu motoru klepe kov o kov. Kdyžtak odpoledne ti sem hodím fotku kde to je a jak to vypadá.

_________________
skype- Hanavoj1
http://kadett-gsi.napady.net/galerie/ko ... zhled.html můj nejlepší výtvor. bohužel bývalý


07 říj 12, 6:58:11 ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 10, 14:43:24
Příspěvky: 90
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Dakujem a možeš my opísat aj výmenu toho čerpadla?ty si to už tuším absolvovala. :shock: :shock:


07 říj 12, 7:13:10
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 12, 23:26:24
Příspěvky: 267
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.2000
Já si čerpadlo nechávala měnit. To je jedna z věcí na kterou si netroufnu, takže postup nevím. Ten tlumič vyfocenej nemám, ale řeknu ti kde ho najdeš. Je přesně uprostřed mezi altíkem a měrkou oleje. Takovej kulatej nesmysl ze dvou dílů, pravděpodobně z nějaké litiny. Po nastartování auta je vidět, že jedna část je napevno a ta druhá na tom chodí. Určitě to najdeš.

_________________
skype- Hanavoj1
http://kadett-gsi.napady.net/galerie/ko ... zhled.html můj nejlepší výtvor. bohužel bývalý


07 říj 12, 11:19:49 ICQ
Uživatel

Registrován: 23 led 10, 17:25:06
Příspěvky: 76
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Čerpadlo se vyndá a dá se jiný nastavý se rozvody a pak se nastavuje předvstřik na čerpadle.Buď podle hodinek nebo diagnostikou.


07 říj 12, 11:34:14
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 12, 23:51:27
Příspěvky: 6
Auto: VW Sharan 1.9 81kW 2000
čerpadlo drží na čele na 2 šroubech a jedné matici, a myslím že vzadu je vzpěrka, . nastav si motor do zakladni polody HU 1. válce, to poznáš, že budeš mit v rovině drážku na vačce ze strany převodovky, jáá tam strkal 10 plochy klič na dýlku, jinak pravítko.. a na díře u příruby převodovky se ti ukáže na setrváku drážka nebo 0.., pak povolíš 13kou napínací kladku a povolí se ti řemen, radši odpoj baterku, aby ti nějaká dobrá duše nezastartovala....svlíkni z čerpadlové řemenice řemen, pichni do aretační diry treba 10 dlouhej ořech na malou ráčnu a povol středovou matici na řemenici Č. v krycím plechu z druhé strany by měla být díra, tam strč tyčku a jebni do toho, tím uvolníš z kuželu a pera tu ozubanou řemenici.. bacha at neztratíš pero.. potom uvidíš ty 3 šrouby, to povol, sundej trubky, kabely a přívod a přepad od čerpadla, neztrat tesnici podložky u prutokáčů..pak čerpadlo vyndej a pamatuj si jak tam ty 3 šrouby byly, jsou na takových třmenech,,vem nové čerpadlo hod tam ty třmeny, chytni ho, utahni, hod tam řemenici, . čarpadlo skrze ty 3 šrouby chyceno na ovalnatych dirach, tudiz se snim da tocit, dej ho to prostrredka, utahni...nastav rozvody, utahni je podle indikatoru na kladce, protoč to klíčem dokola, pokud nenarazíš jsi na tom dobře :). potom chytni ve spravnem poradi trubky ke vstrikum, a na 2. a 3. valci tu holendrovou matici nenasazuj, pripoj privod, prepad, kabely,.., pohlidej, aby v pruhledny hadici byla nafta, pokud nebude, odpoj od filtru, najel do ni naftu a povol prutokac na cerpadle, az zacne tect nafta, utahni, dopln hadici a pichni ji do filtru. startuj,az zacne z tech volnych trubek strikat nafta, utahni je a startuj, az ti to chytne, jsi hotov,, potom se musi nastavit pocatek vstriku, to se dela VAGem, najedes zakladni nastaveni motoru->tdigraf , motor musi byt ohrat min na 85°C a pamet zavad musi byt prazdna,., opatrne, ale fakt jen trochu povolis ty 3 srouby na cerpadle ale aby s nim slo tocit jen tezko , budes s nim hejbat napr montpakou, pokud bys to prehnal, vykloní se ti čerpadlo a začne ti to párat rozvodovej řemen, tim pohybe cerpadla se ti hybe v tdigrafu ukazatel, ten musis dostat mezi cary, idealne na prostrední.., az se ti to povede, chcipni motor, utahni srouby skrz remenici a najed to znova, jestli jsi to tim chcipnutim nebo utahnutim nerozhodil ;)) a hotovo..
PS:hlavne nezapomen aretační material v čerpadle a hlavně ve vačce, jakmile bys tam něco nechal a zatočil byt i kličem, rozpuli ti to vačku, je tak tvrdá že pukne..


08 lis 12, 14:38:49
Uživatel

Registrován: 09 zář 14, 4:23:37
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Zdravím, přikládám pár fotek :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


15 lis 16, 5:27:12
Uživatel

Registrován: 23 lis 16, 20:23:44
Příspěvky: 26
Bydliště: Plzeň
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1996
Ahoj páni :smt1133:, chci se zeptat jak se utahuje hlavní šroub řemenice rozvodů na klice? Kolečko se nám polamalo '](*,)'


19 pro 16, 18:34:30
 [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: