Logo
Právě je 18 zář 18, 15:45:30

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Dymi 1.9 TDi 66 kW 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
zdravym vas..rano ked nastartujem tak ide z vyfuku strasne velky dym a trva az kym sa motor ne zohreje,po zohriati na pracovnu teplotu auto vobec nezadimi ani po velkej aksceleracii...ide taky svetly dim a silny zapach, po rannom nastartovani to par krat zhasne a az po 3 om pokuse ostava bezat, rozvody som menil asi pred 3 ma mesiacmi,vzduchovy a naftovy filter vymeneny...mal uz niekto prosim takyto problem? dal som do neho olej castrol 5W40 ale v ford manuali som cital ze by sa mal davat 10W40 az 15W40 ...moze to byt ze ten olej je redsi a turbo ho pusti za studena do sania alebo do vyfuku? dik za odpovede


01 lis 12, 9:30:45
Profil
Uživatel

Registrován: 16 bře 08, 16:53:11
Příspěvky: 36
Bydliště: Chotoviny
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Hi... žhavičky a proud který do nich teče jsi předpokládám kontroloval, je to cca 15 A na jednu, celkem tam při startu teče 60A, po nastartování to ještě asi minutu dožhavuje menším proudem (u mojeho busu asi 30A).

_________________
Galaxy 1,9 TDi 66 kW/1996


01 lis 12, 10:00:43
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
zhavicky som kontroloval ale prud do nich este nie...preblem je ze som v nemecku a ked policajti zbadaju alo moje galaxy dimy tak mi zoberu aj rodny list...


01 lis 12, 10:06:17
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
a staci len kontrolkou prebliknut konektory...problem je ze nemam pri sebe bohvie ake naradie...


01 lis 12, 10:08:16
Profil
Uživatel

Registrován: 03 led 10, 10:11:49
Příspěvky: 235
Bydliště: Náchod
Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
Odpovědět s citací
Ahoj! Mel jsem naprosto stejny problem. Olejem to neni,nemej strach. Ja take daval 5W40 od zacatku co jsem sharana mel. To je jen dobre pro turbo. A ted k problemu: nech si zkontrolovat dosedaci plochu na klice a samozrejme i kladku. Pises,ze mas 3 mesice po rozvodech tak je klidne mozne,ze se kladka pohnula (za predpokladu ze nepodlepily sroub lepidlem na zavity) nebo uvolnila. Mel jsem to same jako ty. Po oprave naprosty klid,starty na tuknuti a po bilem,smradlavem kouri ani pamatky. Snad jsem ti trosku poradil.

_________________
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost


01 lis 12, 16:25:05
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
menil som rozvod sam a stredovy srob som nepovoloval len tie 4 ibusi a dal dolu remenicu..natocil som vsetkp na aretacne kolyky naspanoval remen a dotiahol srob vycky..auto mam asi 5 mesiacov ..startovalo na sup a kym bolo teplejsie tak len chvylku dimilo ale teraz to uz dymi strasne a zvlastne je ze po zohriati nejde zneho vobec ziadny dym ..


01 lis 12, 16:46:08
Profil
Uživatel

Registrován: 03 led 10, 10:11:49
Příspěvky: 235
Bydliště: Náchod
Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
Odpovědět s citací
Jestli to dobře chápu tak za studena točí, nechce chytnout a když už chytne tak bíle kouří. Za tepla je to OK. Pak je to problém s dosedací plochou na klice a rozvodového kola (aspoň u mě to tak bylo). Stačilo zbrousit kliku, dát nové kolo a byl klid.............

_________________
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost


01 lis 12, 22:27:35
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
a je treba vybret kluku? je to na konus nebo na drasku a pero? diky zjtra najprv skontrolujem privod prudu na zhavice...ono to chytne na prvu supu ale zhasne a az na 3 ti start nezhasne...startuje to inac dobne za tepla a aj za studena..len ten dym...diky zatim ...


01 lis 12, 22:39:56
Profil
Uživatel

Registrován: 03 led 10, 10:11:49
Příspěvky: 235
Bydliště: Náchod
Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
Odpovědět s citací
Me kliku nevyndavali. Ale ne v kazdem servisu to zvladnou bez demontaze. Ja byl primo v Bosch servise kousek ode me. Vsude jinde chteli vyndavat kliku ven. Jde jen o to srovnat dosedaci plochu kliky a kladky. Preji ti at to jsou "jen" ty zhavice.

_________________
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost


02 lis 12, 10:20:27
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
podle mne to muze delat ..kompresia,trisky a nebo taky turbo....a tebe to po zohriati na provoznu teplotu slo pekne hladko a nedymilo? diky


02 lis 12, 12:19:39
Profil
Uživatel

Registrován: 03 led 10, 10:11:49
Příspěvky: 235
Bydliště: Náchod
Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
Odpovědět s citací
Za studena to chytalo hrozne,tocilo jak prasteny a kdyz to nahodou chytlo tak to bylo na dva nebo tri valce,hadalo se to a za mnou nebylo videt (to je situace tesne pred opravou). Zacalo to tak,ze chytal dobre ale toho koure za mnou a postupne se zhorsovali starty az to chytlo treba az na potreti. Ale i kdyz jsem mel prvni start takto na houby tak kazdy dalsi byl na skrtnuti a bez dymu. Jeste me napadlo jestli mas moznost to napichnout na VAG tak zkontroluj predvstrik v TDIgrafu. Pokud bude rozhozeny tak zkus naladit cerpadlo manualne. U me to pomohlo asi na 14 dni a pak jsem to mel zpatky a uz sem auto vezl k profikum na zbrouseni kliky.

_________________
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost


02 lis 12, 13:40:42
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
a problem je vlastne v tom ze to ozubene koliesko na kluke nadosada riadne na kluku a pohybuje sa na drazke? je tam vlastne vymlatena ta drazka toho kolieska? kolik te to cene vyslo? diky..


02 lis 12, 14:17:32
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
a problem je vlastne v tom ze to ozubene koliesko na kluke nadosada riadne na kluku a pohybuje sa na drazke? je tam vlastne vymlatena ta drazka toho kolieska? kolik te to cene vyslo? diky..


02 lis 12, 14:17:53
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 22:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
hoc jak premislam tak mam tie iste pryznaky ako ty popisujes..problem je ze este ma caka 2000 kilometrov domov...nechcem to tu rozmontovat v nemecku..dufam ze stym dojdem stastne...


02 lis 12, 14:39:17
Profil
Uživatel

Registrován: 03 led 10, 10:11:49
Příspěvky: 235
Bydliště: Náchod
Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
Odpovědět s citací
Asi bych se nebal s autem dojet domu. Ja s tim jezdil docela dlouho nez jsme prisli na to,co se vlastne deje. Jel bych v klidu bez zbytecneho honeni do nejakych vysokych otacek. Proste opatrne. Kdyby mi auto kazde rano nastartoval nekdo jiny tak bych o tomto problemu ani nevedel,protoze se auto chovalo naprosto normalne. Ja ti cenu zbrouseni nereknu,protoze ji nevim. Mame tam znameho a tak v tom mel prsty tchan,neco mu dluzili,takze opravdu nevim. Ono taky bude zalezet jestli ti to udelaji na aute nebo ne,jestli jim to odstrojis a dotahnes tam auto na podvalu atd. Vse je o domluve. Ale nez zacnes toto resit tak zkontroluj ten predvstrik na VAGu. Ten to odhali presne.

_________________
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost


02 lis 12, 15:24:47
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: