Logo
Právě je 10 pro 18, 16:43:41

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Dymi 1.9 TDi 66 kW 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 21:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
ja ti moc dekuji za cenne informace..ozvu sa kdyz bude ghyba odhalena co to bilo...zadim dik


02 lis 12, 19:05:33
Profil
Uživatel

Registrován: 03 led 10, 9:11:49
Příspěvky: 235
Bydliště: Náchod
Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
Odpovědět s citací
Nemáš vůbec za co děkovat! Hlavně, aby ti to aspoň trošku pomohlo.

Přeji brzké doladění tohoto "problému". A dej vědět, jak jsi dopadl!

_________________
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost


02 lis 12, 20:49:33
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 21:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
nazdar...takze to dymenie sposobila slaba kompresie na druhom valci....po demontazi hlavy nebolo nic viditelne ale po vyndani piestov bol prasknuty jeden tesniaci kruzok...neviem ale pricinu kvoli comu sa to mohlo stat...


19 pro 12, 15:30:17
Profil
Uživatel

Registrován: 03 led 10, 9:11:49
Příspěvky: 235
Bydliště: Náchod
Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
Odpovědět s citací
Tak gratulace ke zdárnému vyřešení.......................příznaky se jevily stejné jako při mém problému, tak se nezlob že jsem tě vedl jiným směrem!

_________________
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost


19 pro 12, 21:09:40
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 21:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
ja ti dekuji za tve skusenosti a informace.....


19 pro 12, 22:27:24
Profil
Uživatel

Registrován: 03 led 10, 9:11:49
Příspěvky: 235
Bydliště: Náchod
Auto: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT r.v.2005
Odpovědět s citací
:smt023

_________________
VW Sharan, 1.9 TDI, 66 kW..........prostě minulost


19 pro 12, 23:06:07
Profil
Uživatel

Registrován: 31 led 09, 19:01:09
Příspěvky: 38
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Ahoj ,já mám podobý problém , můj galaxy má najeto 210000 km. a začal mi pomalu čoudit a nyní mi čoudí dost kouř je dost světlí prý to dělá turbo , a čoudí pořád a taky když jedu a dost přidám tak jako když mi vypne plyn a ztratí vykon a vic jak 20 000otáček mi neudělá. díky za rady Hošek Ještě jinak mi startuje dobře


12 bře 13, 20:30:08
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
20 tisic otacek??? tolik snad netoci ani motory v F1 a to jsou benzinovy [-X

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


12 bře 13, 22:21:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 21:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
ty mas iny problem ako som mal ja...mne to dymilo len za studena..po zohriati ziadny dym...ano myslym si ze u teba je pricina tibbo..skontroluj ho optycky aku ma volu na oske..


13 bře 13, 6:42:09
Profil
Uživatel

Registrován: 31 led 09, 19:01:09
Příspěvky: 38
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Ahoj moje omluva.nějak jsem to s těma nulama přehnal , mněl jsem na mysli 2 000 otáček. píšeš že já mám asi problem na tibbo a mám se podívat na osku jakou má vúli, jenže já nevím vůbec o čem je řeč ... :prayer:


13 bře 13, 20:50:21
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 21:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
dimenie moze vela veci robit...trisky,turbo....ked to roby turbo tak by ti mal rapidne ubudat motorovy olej..


14 bře 13, 8:24:45
Profil
Uživatel

Registrován: 18 bře 11, 14:15:58
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Mam zajimave chovani motoru.
Motor spatne startuje, dlouho toci pak zacne skytat a nakonec chytne, po nastartovani chvilku koure jak ze stareho nakladaku.
To se stane obcas i pri teplem startu, ale ne vzdy.
Pri jizde se motror choval uplne normalne, ale po cca 300 Km se pridal dalsi problem. Jakmile dojde na brzdeni motorem, tak pri naslednem pridani plynu se stanou dve veci. Nenastane zadna akcelerace a z vyfuku vyleti tolik koure ze pokud okamzite nepustim plyn tak ostatni museji zastavit. Staci ale vyslapnout spojku, nechat spadnou otacky do volnobehu a nasleduje naprosto standartni jizda do pristiho pribrzdeni motorem.
K servisu jsem dojel systemem, jizda vyrazeni na neutral a jizda.
V pondeli jdem s mechanikem hledat problem, mate nekdo napad?

Diky

_________________
Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW chip na 81 kW


27 črc 13, 7:00:52
Profil
Uživatel

Registrován: 18 bře 11, 14:15:58
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Dobry den
Tak jiz mam vysledek, jednalo se o volne kolo rozvodu na klice. Na tuhle zavadu jsem mel podezreni (a doufal ze to bude tohle, prece jen to neni zadna tragicka a neresitelna vec).
Jen mne matlo to chovani pri brzdeni motorem to tu nikdo nepopisoval.

_________________
Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW chip na 81 kW


29 črc 13, 17:26:31
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: