Logo
Právě je 09 pro 18, 22:46:28

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Spotřeba benzín 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 03 lis 12, 17:01:39
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW
Odpovědět s citací
Zdravím, jsem tu zpět a můj problém trvá. Galaxík je rok 2000, benzín. Už jsem v servise vyměnil čidlo teploty vody,potom termostat. Voda se už zahřívá, topí líp, ale spotřebu mám cca 15 až 16 litrů :( Diagnostika je v pohodě, vše funguje. Je možné poradit co stím???? než zkrachuju.


17 pro 12, 21:34:46
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 08, 14:23:17
Příspěvky: 269
Bydliště: Teplice, Praha
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW LPG
Odpovědět s citací
ta spotřeba je při jakém stylu jízdy? vzdálenost atd....

_________________
Škoda Fabia I 1.2 maxV3 0 kW klacek


18 pro 12, 10:06:40
Profil
Uživatel

Registrován: 03 lis 12, 17:01:39
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW
Odpovědět s citací
Jezdím slušně, žádné vytáčení otáček. Vzdálenost je přes město a sem tam dál. Cca 7 až 15 km. V létě mi žral tak 9 litrů průměr. Ale teď je to bezedná studna. :smt100


18 pro 12, 20:11:09
Profil
Uživatel

Registrován: 28 čer 12, 8:48:20
Příspěvky: 38
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
Ahoj, rád bych poradil, ale moc mě toho nenapadá. Zkoušel jsi odpojit egr ventil. Se spíš jsem chtěl přispět trochou do mlýna. Taky bojuju se spotřebou. Ještě nedávno mi Lexy nechtěl jet - po výměně lambdy a seřízení LPG se to zdá OK. Ale čekal jsem, že i spotřeba půjde dolů. Ale zatím jezdím za 12 - 13 l LPG. + nějaký ten benzín při studeným motoru než se zahřeje. Takže ta skutečnost bude ještě horší. Také jezdím vyloženě na spotřebu.


18 pro 12, 22:47:38
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 11, 16:50:59
Příspěvky: 135
Bydliště: Bezuchov
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
ahoj všem.
co jse týče spotřeby tak jezdím za 10-11l benzínu.což na tak velky auto je myslím v pořádku.mám taky lpg, většinou je spotřeba +1L oproti benzínu.
jezdím do prace taky zhruba 17km.terén nic moc kopce a zatáčky.
zkusil bych tu lambdu.jak se to chová za jízdy?výkon to má?chtělo by to bližší info.i když myslím že 12l je v normě na tak krátký trasy

_________________
Vola lze osedlat,ale tím se z něho nestane jezdecký kůň.
Blbce lze povýšit,ale tím nezmoudří...



VW Sharan II 1.9 TDI 85KW ... ,EX - FORD GALAXY 2.0DOHC + LPG


19 pro 12, 13:37:36
Profil
Uživatel

Registrován: 03 lis 12, 17:01:39
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW
Odpovědět s citací
Zdravím, auto se mi zdá v pohodě, zije, jede a nefláká se když je potřeba. Jak píšete kdyby mi to žralo max 12 budu šťastný, jenže mě to žere 16 litru benzínu. Teď když jsem to zase počítal, tak za 500kč najedu 90 km. Je to hrůůůůůza :prayer:


22 pro 12, 19:51:42
Profil
Uživatel

Registrován: 08 říj 12, 21:31:39
Příspěvky: 27
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
podla mna to mozu robyt aj strekovace....netesne vyfukove potrubie.....nasavanie pri sani falosny vzduch...


23 pro 12, 14:29:22
Profil
Uživatel

Registrován: 20 led 13, 2:03:44
Příspěvky: 3
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
Ahoj, k opravě neporadím, protože tomu sám moc nerozumím. Ale ke spotřebě: Mám 2,3 benzín, sériově 107 kW / 145 k a 203 Nm. Spotřebu jsem měl nejmenší 8,2 mimoměsto v koloně a nejvíc rychle po dálnici v sedmi lidech + zavazadla 11 litrů /100 km. Po zvažování jsem nechal dát chip tuning na 117 kW / 159 k a 229 Nm. Spotřebu jsem měl v šesti lidech rychle po dálnici 9,07 l / 100 km a teď opět mimoměsto 7,94 l / 100 km. Navíc auto netáhne od 1500 otáček, ale už od nějakých tisíce až 1100. Pokud jedu v koloně a nemůžu rychle akcelerovat, jede to bez jakýhokoli dunění, nebo drnčení od tachometrových 40 km / h na pětku. Od padesáti to už pěkně zrychluje. Viz moje měření zrychlení v sekci chiptuning. Pokud někoho zajímá přímé srovnání, můžu poradit, tchán má Sharana 1,9 tdi 81 kW taky z roku 1999. Ale popravdě kromě jeho lepší spotřeby 6,5 - 7,3 l/100 km se to srovnávat vůbec nedá.


25 úno 13, 20:41:04
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 08, 11:40:40
Příspěvky: 22
Bydliště: Jihlava
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Nechci vám kazit náladu ale ta spotřeba je u benz. motoru normální.....Rychle se ho zbavte a kupte si nafťáka...Kámoš měl taky benzín a stál pořád u benzínky spotřeba mezi 12...15l.benzínu.Já mám naftu a jezdím za 6l nafty. :smt1133: :smt041


06 bře 13, 6:55:03
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
A teď tu o Karkulce icon_keel

Ale k problému. Měl jsem mondeo, taky bylo bezedný, a bylo cejtit z vejfuku, že je tam nespálený benzín. Žralo to okolo 12-13. Vzhledem k tomu, že to byla první generace mondea před faceliftem, tak se na to ani pořádně nedala přípojit diagnostika, OBD to ještě neumělo. Byl jsem s tím kdesi u nějakýho garážníka, který měl nějakou uni diagnostiku za děsnej ranec a zjistil, že mi tam jde 227% benzínu. Jak na to příšel nevím, tohle mi řekl. Nicméně to žralo pořád. Navíc, když to bylo teplý, ak mi to při vyřazení kvaltu v 85% chcíplo. Dost nepříjemný na křižovatkách. Když jsem do toho nalil E85, chcípat přestalo, jen to malinko hůř startovalo za studena. Doma jsem pak ještě měril tlak v liště na které jsou vstřiky, tlak byl OK.
Tak jsem začal přemejšlet.
Pokud startuju studenej motor, obvykle to musi startovat na sytič. Ten ale moderní auta nemají, řeší to řídící jednotka. Jak to pozná? Podle teploty motoru. Když se totiž motor ohřál. tak to chcípalo, což by odpovídalo bohaté směsi, navíc fakt bylo z vejfuku cejtit nespálený benzín. Když se tam přidal Eář, tak to najednou nechcípalo, ale žralo to furt stejně. Jak je všeobecně známo, E85 obsahuje velké množství kyslíku, takže tím se směs ochudila a proto to nechcípalo. Co se týká spotřeby, tak podle mne, jednotka motor nastartovala jako za studena, takže dala víc paliva. Pak čekala až se motor ohřeje, aby to zase snížila. Ale nesnížila. Takže asi nedostala info o teplotě. Zkontroloval jsem termostat a vyměníl jsem čidlo teploty (mondeo má dvě, jedno pro jednotku, druhý pro přístrojovku). Protože přístrojovka ukazovala rozumnou teplotu, vyměnil jsem to druhé, odpojil jsem asi na hodinu baterii (aby se vymazali chyby) a bylo po problému.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


06 bře 13, 7:24:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 08, 14:23:17
Příspěvky: 269
Bydliště: Teplice, Praha
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW LPG
Odpovědět s citací
Já jsem měl G I 2,3 a jezdil jsem kolem 9,2/100. Rekord jsem měl na dovču 8,7. Nikdy jsem nešel přes 10,5. Jezdil jsem dle rych. limitů, protože s tímto motorem nejdou dělat žádné divy. Byla to klasika bez úprav.

_________________
Škoda Fabia I 1.2 maxV3 0 kW klacek


06 bře 13, 8:29:36
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 08, 21:25:51
Příspěvky: 571
Bydliště: Slaný
Auto: Ford Galaxy II 2.0 85 kW DOHC EFI
Odpovědět s citací
Léto dovolená 8,6 zima město 11.

_________________
Galaxy 2.0 85KW r.v.2002 Stříbrňák
zelené podsvícení


06 bře 13, 19:23:02
Profil
Uživatel

Registrován: 20 led 09, 20:11:41
Příspěvky: 17
Bydliště: Tábor
Auto: Ford Galaxy I 2.8 4x4
Odpovědět s citací
A já jsem nyní koupil 2,8 4x4 v automatu. Spotřeba se pohybuje okolo 25 -30 litrů. Co s tím????

_________________
Míra


14 dub 13, 17:34:02
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
nejezdit porad s nohou na podlaze?

ne vazne, co otacky? jsi si jisty, ze to radi vsechny 4 kvalty? Co diagnostika? nejake chyby?

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


14 dub 13, 20:11:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 08, 14:23:17
Příspěvky: 269
Bydliště: Teplice, Praha
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW LPG
Odpovědět s citací
To Ewing: jestli nekoukáš na krátkodobou spotřebu, tak bude něco v nepořádku. Tolik nechlastá snad ani traktor.

_________________
Škoda Fabia I 1.2 maxV3 0 kW klacek


17 dub 13, 6:32:28
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: