Logo
Právě je 19 zář 18, 1:34:53

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Občas snížený výkon 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Po celou dobu, co auto mám (a to se před pár měsíci dělala GO motoru) se mi stává, že zhruba každou pátou jízdu motor netáhne tak, jak by měl. Řekl bych tak o třetinu snížený výkon. Jezdím hlavně po dálnici; kde běžně snad není stoupání, že by motor neudržel 130 km/h, ale v tomto případě nevytáhnu ani 100. Po rovině tak něco přes 120 s nohou na zemi. Tento stav trvá vždy celou jízdu, jakkoliv dlouhou a druhý den se neopakuje. Pokud po cestě vypnu klíček a znovu nastartuju, pár sekund to jede normálně a pak se rázem opět výkon sníží.

Čím by to mohlo být?

_________________
Tomáš Vognar


04 úno 14, 20:20:12
Profil
Uživatel

Registrován: 16 bře 08, 16:53:11
Příspěvky: 36
Bydliště: Chotoviny
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
...spadává do nouzového režimu,děravé hadičky(i ta v řj), častá vada u G1 tohoto stáří,už se to tady párkrát řešilo, pohledej.

_________________
Galaxy 1,9 TDi 66 kW/1996


05 úno 14, 0:22:26
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Hadičky byly vyměněny a nepomohlo to. Teď po GO už jsou vyměněny asi podruhé.

_________________
Tomáš Vognar


05 úno 14, 0:56:28
Profil
Uživatel

Registrován: 16 bře 08, 16:53:11
Příspěvky: 36
Bydliště: Chotoviny
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
i ten vajgl uvnitř řídicí jednotky? Popis závady přesně "sedí" na ty hadičky,mám stejný autí,rád se přiučím,bude-li to něco jiného.

_________________
Galaxy 1,9 TDi 66 kW/1996


05 úno 14, 1:35:47
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 18 pro 11, 15:49:05
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
Mě zase opčas pada výkon nad 2200 Ot když jedu ve výkonu, (hlavně při předjíždění) lechce uberu a přidam - zas to jede normalně. Když jezdim po vesnici je to častější, jak ho začnu výc prohánět stává se to řítčeji a ve višších otáčkách.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=20OdJPF ... m-QiYImvHw


16 úno 14, 14:30:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 16 bře 08, 16:53:11
Příspěvky: 36
Bydliště: Chotoviny
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
... co takhle pokoukat kolem turba,mělo by zapřahat kolem 2tis otáček,obtokový ventil+N75 ??

_________________
Galaxy 1,9 TDi 66 kW/1996


16 úno 14, 17:56:53
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Měl jsem to u servisáka. Diagnostika mu řekla pouze prý chybu snímače tlaku, který je na silné hadici vedoucí natlakovaný vzduch z intercooleru do motoru. Elektrikář snímač proměřil a byl špatný. Servisák ho vyměnil.
Poté, co jsem auto převzal, závada je ještě četnější; nouzový režim je téměř při každé jízdě.

Ventil N75 - jak ověřit, že je špatný? Co s ním, vyměnit, nebo stačí ho nějak vyčistit? Koukám, že je 2.5x dražší než na novější typy motorů :-(

_________________
Tomáš Vognar


26 úno 14, 13:47:31
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Jsem našel, že tady se někdo snažil N75 opravit. Asi mu to nepomohlo
http://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=7&t=202

_________________
Tomáš Vognar


26 úno 14, 14:31:17
Profil
Uživatel

Registrován: 16 bře 08, 16:53:11
Příspěvky: 36
Bydliště: Chotoviny
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
N75 je vyčistitelný! Synek to dělal před týdnem doslova "na ulici" u VW (stejný motor,ale turbo s naklápěcími lopatkami,to není tak docela náš případ,my máme obtokový ventil,ale efekt je stejný) a z neskutečně líného auta se stal opět drak ( tzv "Votičák - jeho oblíbený testovací kopec vyletěl skoro 150kou...takže na tom něco bude.

_________________
Galaxy 1,9 TDi 66 kW/1996


26 úno 14, 15:31:31
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Tak jsem si konečně našel chvilku času a N75 vyndal. Vyčistit ho nevím jak, je to téměř monolit z plastu.
1HO 906 627
Změřil jsem aspoň jeho odpor ohmmetrem - 16 ohmů. Podle http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=178&t=83109&start=90 by tam mělo být 25 - 45.

_________________
Tomáš Vognar


06 bře 14, 22:34:39
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
to vypadá, Že to už někdo měnil a dal tam ventil novější. Pokud jednotka počítá s větším odporem, teče tedy tím ventilem větší proud což může jednotku více namáhat, ale jestli to dřív fungovalo, asi by to mělo fungovat i dál, ale můžeš zkusit si půjčit jiný a uvidíš hned.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


06 bře 14, 23:05:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
To může být pravda, ale jak to ověřit jinak, než podle typu?
Je fakt, že novější stojí třetinu toho, co stojí ten můj. Problém se vyskytuje po celou dobu, co auto mám - 4 roky. Předtím auto dost střídalo majitele.
Dle motoru tam má být 1HO 906 627 a toto je skutečně na ventilu vyraženo. Novější typy jsou označeny stejně, jen za těmi čísly mají ještě písmenko A/C/D/E ... se mi jeví...

_________________
Tomáš Vognar


12 bře 14, 12:31:14
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Tak jsem se možná splet... že tam možná ani nepatří 1HO 906 627. Nevíte někdo, jestli má být do AHU 66kW plastový nebo kovový?

_________________
Tomáš Vognar


12 bře 14, 14:00:07
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Omlouvám se, zjistil jsem právě , že ventilů je tam více a já jsem si je popletl. Podezření bylo na N75 (ventil pro omezení plnícího tlaku) , ale já měl vytažený ventil recirkulace spalin (1HO906627)... se stále něco učím.http://img.photobucket.com/albums/v334/StuMc712/A3_98_Jetta_TDI_Pressure_Vacuum_Diagram.jpg
Nejsem odborník ale už jsem se do toho pustil sám, protože auto bylo na tuto závadu v servisu už několikrát, něco se pošolíchalo a občasný problém ztráty výkonu stále trvá.
Budu muset tedy najít ještě ten skutečný N75 (měl by být kovový) a proměřit aspoň odpor.

_________________
Tomáš Vognar


12 bře 14, 14:41:08
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 20:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Takže když už jsem konečně zjistil, co je ten N75 - koupil jsem nový, vyměnil a žádná změna. :-(
Připadá mi, že to dělá čím dál častěji a spíše když je hezky a teplo. Když je zima, škaredě, jede dobře. Tak se mi to jeví :roll:

_________________
Tomáš Vognar


16 bře 14, 16:29:26
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron