Logo
Právě je 15 pro 18, 18:19:35

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Občas snížený výkon 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 18 pro 11, 14:49:05
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
Po přečtení příspěvků jsem pobádal. Nemam manuál, je to ten ventil co je na hoře nebo ten umístnění níže?

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=20OdJPF ... m-QiYImvHw


25 bře 14, 13:07:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 19:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Tohle není diskuse RC klubu. Zde se bavíme o skutečných autech, co vozí lidi :lol:
Jestli myslíte z obrázku Jetta, který jsem poslal, tak je to ten níže - N75.
Jestli myslíte v Galaxyku, tak tuším je více vpravo a je 'oplechovaný' (ten co řídí ERG není).

_________________
Tomáš Vognar


25 bře 14, 13:15:16
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 19:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Servisák udělal další servisní zásah - údajně se elektrikářům nezdálo něco na váze vzduchu (měřili ji). Něco s ní udělali a už po měření byla OK.
Když jsem auto převzal opravdu se zdálo, že to přestalo padat do nouzáku. Bohužel jen krátce, je to tu zas.
Diagnostika nic nevidí.

_________________
Tomáš Vognar


05 kvě 14, 18:56:47
Profil
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 19:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Kámošovi to na Golfovi s tímtéž motorem padalo taky a prý za to může chybující regulace ERG. Servisák mu zaslepil jakousi hadičku. Sice se mu asi zvýšily emise, ale motor jede jak má. Nevíte někdo něco o tom?

_________________
Tomáš Vognar


05 kvě 14, 18:59:40
Profil
Uživatel

Registrován: 18 pro 11, 14:49:05
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
1.9 TDI 81 Kw Minule jsem dojížděl domu jen tak tak na rezervu a na poslední chvíli natankoval a ráno auto jelo jako se za táhlou brzdou. Říkam si nataženej bordel do filtru. Po pár dnech jsem vyměnil filtr a nic. Prý to bylo spadlý do nouzáku (žádná kontrolka, nic jiného ne na značovalo). Včera dojíždím domu v dešti na rezervu, doma po nastartování to samé. :-k

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=20OdJPF ... m-QiYImvHw


30 črc 16, 5:00:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 26 kvě 09, 19:43:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Budisov
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW AHU r.v.1997
Odpovědět s citací
Jojo, tak už je to 7. rok, co mám auto, jehož motor padá do nouzového režimu. '](*,)'
Auto bylo v mnoha servisech, každý servisman něco udělal a vrátil auto na vyzkoušení. Nic.
Osobně jsem vyměnil váhu vzduchu a ventil N75.

Můžu ještě dodat, že turbo je při sešlápnuní plynu a otáčkách kolem 2000 hlasitě šumí. Poslední borec ale říkal, že to nevadí.

_________________
Tomáš Vognar


01 srp 16, 9:08:04
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: