Logo
Poslední návštěva: 24 čer 18, 8:30:41
Právě je 24 čer 18, 8:30:41

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 5 ] 
 Nefunkční budíky 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 31 bře 14, 12:25:06
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Zdravím Vás Fotďáci !!! Potřebuji od Vás pomoc. FG 1,9 TDi, 81 kW
Začnu trošku obšírněji abych objasnil vzniklý problém. Odešel mi do věčných lovišť motor. Dlouho jsem jej nemohl sehnat a když už se mi to podařilo přes jednoho domácího kutila, tak za podmínky, že motor vymění sám. Už teď vím, že to nikdy víc neudělám.
Vyměnil mi tedy motor, ale po nastartování jsem zjistil, že mi nejedou budíky. Tachometr, palivoměr, teplota, otáčky.... svítí pouze kontrolky. Nejede ani ukazatel kilometrů. Dotyčný se k tomu postavil jako chlap a sdělil, že si převzal rozbité auto na kterým vyměnil motor a budíky ho nezajímají. Dl to komentovat nebudu...

Sehnal jsem teda na vrakáču jiný budíky. Zkusil jsem je vyměnit, ale nefungují. Chvíli po opravě budílků to fungovalo tak, že když jsem zatáhl mírně ruční brzdu do určité polohy, ukázala ručička otáčkoměru na chvilku otáčky a palivoměr ukázal stav paliva. Toto fungovalo asi měsíc a teď už nic.

Což o to, na rychlost jsem si zvykl, ale palivo je problém. Můžete mi prosím někdo poradit?

Děkuji předem všem

Frantino


01 dub 14, 7:16:01
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 11, 21:35:09
Příspěvky: 117
Bydliště: Brno
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Tipuju to na nějaké ukostření, které rozpojil pří výměněně motoru. Chce to hledat volně visící dráty.

_________________
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW


01 dub 14, 12:36:19
Uživatel

Registrován: 31 bře 14, 12:25:06
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Dík za radu. Ale bohužel jsem to prolezl celý a žádnej drát tam nikde nevisi... :-( :-( :-(


01 dub 14, 12:55:15
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 15:13:18
Příspěvky: 214
Bydliště: Asch
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Taky bych tipoval problem s kostrou,nebo nejakym konektorem.
Prolez vsechnu elektriku u motoru,vsechny spoje s karoserii ocistit a poradne dotahnout,konektory rozpojit,prostrikat.


01 dub 14, 14:42:49
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 08, 16:40:09
Příspěvky: 86
Bydliště: Ostrava - centrum
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW
Horší varianta, přerušený drát někde ve svazku


20 dub 14, 21:34:07 ICQ Zobrazit autorovy stránky
 [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: