Logo
Právě je 20 zář 18, 2:46:05

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Automatická převodovka 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 09 čer 08, 14:07:11
Příspěvky: 1
Odpovědět s citací
nevíte nekdo kde se nachází ventil N 88 na převodovce spís asi v převodovce. diagnostika hlasí vadný ventyl. Auto neřadí je v nouzovém režimu.


10 čer 08, 10:54:12
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 bře 08, 10:02:09
Příspěvky: 25
Bydliště: Chomutovsko
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Jestli má ta převodovka plechovou vanu tak elektrický ventily bejvaj tam možná budeš muset ještě sundat filtr oleje je taky uvnitř,ale těch ventilů je tam víc. Abys věděl který.

_________________
Galaxy Ghia 1,9 TDI 81kW 1999


10 čer 08, 14:15:53
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 07, 10:29:37
Příspěvky: 142
Bydliště: Pardubicko-Skořenice
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Mám podobný dotaz, ve Fordím E-catu jsem našel, že na převodovce jsou 3 čidla, ale nemají tám žádný popis, podle kterého bych zjistil, který má jaké označení. Automat mi totiž neřadí, jde tam na 1 jednička, na 2 jen dvojka, na 3 jen trojka a na D asi taky jen trojka, přičemž v Etzoldovi jsem se dočetl, že když je automat v nouzovém režimu, tak jede jen na 1. a 3. převodový stupeň, ale mě jede i na dvojku. No a původně když jsem to koupil, tak nešel vůbec tachometr, tak jsem si říkal, že bude špatný snímač rychlosti na převodovce, což byla taky pravda, diagnostika ho napsala, ten jsem dal nový a tachometr už funguje, ale ještě napsala další 2 elektromagnetické ventily, ale nepoznamenal jsem si jejich čísla, ale taky to bylo N (80-99). A něco se mi plete, jestli to nepsalo i čidlo teploty oleje v převodovce nebo něco. Kdy v tom byl měněn olej netuším, ale předpokládám, že to by snad nemělo vliv na to, že by to vůbec samo neřadilo. Nebo se pletu?

No každopádně asi zkusím ještě jednou diagnostiku a vidím co to napíše.

_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD 85kW (+chip by pepa.kuc) 2001
Galaxy I 2.8 automat a 2.0 manual - na díly
Autoodtah od 8,-Kč/km. Výkup bouraček a prodej dílů Galaxy, Mondeo, Focus, Fiesta, Escort. Tel.: 608977212
http://www.dilyford.eu


11 pro 09, 20:30:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 14 čer 09, 20:41:38
Příspěvky: 1
Auto: Seat Alhambra I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Zdravím, mám Alhambru 1.9 tdi 1999 v automatu a chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jakej typ převodovky bych tam měl mít.....( je to ten silnější motor) Popř. jak často měnit olej a kolik se ho tam vejde. Je tam taky nějaký filtr? Atd atd...
Děkuji za jakoukoli informaci
Jirka


14 kvě 10, 22:27:59
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4553
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Každých 15000 Km kontrola těsnosti.
Každých 60000 Km výměna oleje. Plnící množství 3L, olej ATF VW 052 162 A1.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


15 kvě 10, 8:12:59
Profil
Uživatel

Registrován: 01 črc 10, 11:59:41
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy I 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
:? Mám obdobný problém jak popisuje Skaldal. Závada se objevila cca před měsícem, pouze ráno při "studeném motoru" jak jsem vysledoval. Při rozjezdu a zařazeném "D" ale i sekvenční 1-3 jde jenom první rychlost. Při sešlápnutí plynu a vytočení otáček, cca po 2 min. uberu plyn, automat naběhne a celou jízdu již automat funguje. To stejné se opakuje odpoledne když se vracím z práce.
V servisu AMB mi sdělili že automatické převodovky neopravují a doporučili mi Fre-ko servis . Na diagnostice , v ABM ani u Fre-ko nenašli závadu v převodovce. Dle sdělení školícího střediska FORD je prý závada v převodovce. Technik AMB mi sdělil že závadu může dělal selenoidní ventil přepouštění oleje ??
Domluvil jsem se u FRE-KO že jim nechám auto, udělají diagnostiku při vychladlém motoru, kdy se závada objevuje a já budu doufat že se to na diagnostice objeví. Chtěl bych od někoho radu s eventualním jiným postupem a kdo by věděl alespoň odhad ceny opravy.
Při servisu 230000 km mi doplnili olej, prý tam není žádný kontrolní šroub,takže to nemuhu zkontrolovat

FG I, 2,8 V, automat, benzin, 230000 km najeto

díky za rady


01 črc 10, 20:57:43
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4553
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Já bych v tomhle případě nejdřív vyměnil olej :!: . Když je studený neřadí, protože je asi už starý, vyjetý, hustý olej. Jak se zahřeje, olej je řidší a hydraulika začne fungovat a řadí. Diagnostika ti v tomhle nepomůže.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


01 črc 10, 21:06:19
Profil
Uživatel

Registrován: 13 pro 10, 20:12:54
Příspěvky: 11
Bydliště: Zlín
Auto: Ford Galaxy I 2.8 V6 128 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma tak to píšu sem.
Klekl mi automat (prokluz... smrad...a pak to už nejelo), udělala se repase převodovky včetně měniče, ale auto nejede...zjistila se totálně zoxydovaní ŘJ automatu, tak se vyměnila za jinou (totožnou, funkční) a auto zase nejede. Pokud se tam dá ŘJ např jiné motorizace (TDI, nebo i benzín 2,0 - já mám 2,8V6) tak to jede, ale řadí samozřejmě špatně (ale jede). Prostě nevím proč to nejede s ŘJ co tam má být, navíc se s ní nelze spojit. Problém v kabeláži?V starých datech ŘJ motoru? Nebo mám zkusit sehnat ještě jiou ŘJ? (ta co tam je teď byla ale v původním autě funkční. Už jsem zoufalý, za repas jsem dal 32000 a nejezdím :? Nenapadá vás něco?


05 led 11, 17:42:29
Profil
Uživatel

Registrován: 13 pro 10, 20:12:54
Příspěvky: 11
Bydliště: Zlín
Auto: Ford Galaxy I 2.8 V6 128 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
Tak mám další informace: prej s výměnou ŘJ převodovky se musí vyměnit i ŘJ
motoru, aby spolu komunikovaly. Jenže já jsem sehnal jen ŘJ převodovky. Co teď s tím? Napadá vás něco? Dá se přehrát software v té převodovkové ŘJ podle té staré vadné? (kódování). Nebyl by někdo na Zlínsku se ochotný na to s VAGem podívat? Auto je v Lipníku n. Bečvou. Prosíííím!


09 led 11, 16:33:43
Profil
Uživatel

Registrován: 03 bře 09, 20:13:13
Příspěvky: 67
Bydliště: Hlinsko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia Aut
Odpovědět s citací
Havelka: Zdravím měl jsem úplně stejný problém, ale s GII. FRE-KO ze mě vytáhlo dost peněz a nic. Nakonec se na to přišlo, ale úplně jinde. Už jsi to pořešil? Už jezdíš?


16 led 11, 18:07:22
Profil
Uživatel

Registrován: 13 pro 10, 20:12:54
Příspěvky: 11
Bydliště: Zlín
Auto: Ford Galaxy I 2.8 V6 128 kW r.v.1996
Odpovědět s citací
Jsem o kousek dál...dal se rozvaděč (půjčený) z oktávky 2001 a auto jede. Takže teď sháním ještě rozvaděč :-(


17 led 11, 18:32:27
Profil
Uživatel

Registrován: 03 bře 09, 20:13:13
Příspěvky: 67
Bydliště: Hlinsko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia Aut
Odpovědět s citací
U mé převodovky stačilo v šoupátkové skříni vyměnit 2 přepouštěcí ventilky a bylo to. Jednoduché, jen na to přijít. :lol:


17 led 11, 23:21:57
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 08, 15:23:17
Příspěvky: 269
Bydliště: Teplice, Praha
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW LPG
Odpovědět s citací
Já jsem byl na podzim v autorizáku u Forda a chtěl jsem vyměnit olej. Mechanik se mě ptal zda mám nějaký problém s převodovkou. Já že ne, a on říkal, tak jen zkontrolujeme hladinu oleje a nebudem se do toho hrabat. Prý v 90% případů se po výměně oleje začne převodovka sr.t. Tak mi doplnili hladinku a jel jsem domů.
Musím podotknout, že jsem na toto téma hovořil s mnoha mechaniky a rádoby "odborníky", ale tento člověk mě opravdu přesvědčil, že na tom něco je. Nechci někomu nutit, aby se vykašlal na výměnu oleje, ale já to po tomto 20min rozhovoru s tímto člověkem to nechám "zatím" být jak je. Jo a není to člověk, který tam je pár let. Četl jsem si na zdi salónu mnoho různých ocenění až od Henryho a mnoho různých diplomů za absolvování zkoušek.
Tak to je můj názor a postoj k výměně oleje.
Doufám, že jsem ve správném topicu.

:smt023 :smt1133:

_________________
Škoda Fabia I 1.2 maxV3 0 kW klacek


18 led 11, 9:07:20
Profil
Uživatel

Registrován: 23 čer 08, 11:45:10
Příspěvky: 60
Bydliště: Praha 4
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Ahoj,
měl bych jeden malý dotaz. Mam ve svym Galaxykovi automata, ale problém...
Stalo se to, že při jízdě auto ztrácí výkon, tzn. že do kopce jedu třeba 50 max. Původně jsem myslel, že to můžou být válce, že třeba jeden vypadl, ale v jednom servise mi řekli, že je pokažené "kolečko" právě na té převodovce. Ono by to asi odpovídalo, nejvíce to ztrácí mezi "dvojkou" a "trojkou".
Nemáte s tim někdo nějakou zkušenost? Rád bych znal názor od více lidí, nemůže to být i třeba nějaká elektronika?


25 led 11, 8:55:14
Profil
Uživatel

Registrován: 03 bře 09, 20:13:13
Příspěvky: 67
Bydliště: Hlinsko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia Aut
Odpovědět s citací
moc tomu nerozumím, ale nevím proč by ztráta výkonu měla být automatickou převodovkou. To je divný. Víc popiš jak se to projevuje. Jestli převodovka do kopce nesmyslně podřezuje, jestli přetáčí motor atd.


27 led 11, 22:13:17
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: