Logo
Právě je 09 pro 18, 22:45:30

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Přehřívání motoru 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 19 zář 12, 19:03:50
Příspěvky: 21
Bydliště: Třebechovice pod Orebem
Auto: Ford Galaxy l 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Ahoj mám dotazy na všechny co mají Tdi:
1) Jak moc se vám ohřívá motor, když je venku kolem 20 stupńů a táhnete za sebou podvál s autem?

2) Zapínají se Vám přitom sahary?

3) Všeobecně se motory Tdi moc nehřejí ale dal jsem novej termostat a při volnoběhu se drží ručička teploměru zhruba na půlce,
ale při sebemenší zátěži rychle stoupá až na hranici přehřátí ale pokud mu člověk slevý tak se teplota pomalu vrátí na střed
Znám hodně lidí kterým se sahary nespustí ani kdyby za sebou táhly tank, mě běží těměř non-stop i bez A/C. Takže mám pocit
že mě asi opouští těsnění pod hlavou nebo hlava. Co si o tom myslíte?


28 kvě 15, 12:39:22
Profil
Uživatel

Registrován: 18 bře 11, 14:15:58
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW
Odpovědět s citací
Ahoj
Mám 66Kw a chip.
Netahal jsem podval, ale lodě nicméně váha stejná. První pokus po cca 10 km se to začalo hřát a nakonec to vytlačilo vodu (chladící system se tlakoval) Tímhle testem jsem nedobrovolně odhalil vadu těsnění pod hlavou. Nechal jsem to opravit včetně natlakování hlavy a výměny hydrostavu ventilů. Měl jsem najeto 200 tisíc.
Od té doby ujeto cca 60 tisíc a když ten vlek občas zapřáhnu tak teplota jde dost nahoru, ale uchladí se to. Nicméně delší kopec mne vždy trochu napíná je to opravdu na konec stupnice.
Podle mechanika je nejdůležitější že to netlakuje chladící system a já těžký přívěs tahám poměrně málo tak to neřeším.

Sahara se mi v létě běžně pouští, ale ověřuji to jen občas většinou mám zapnutou klimu a tam běží vždy.
Můj názor je že tvoje podezření je oprávněné, jediné co tě můžu potěšit ze to udělání hlavy motoru bylo na jeho běhu slyšet a i pocitově to najednou jelo lépe.

_________________
Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW chip na 81 kW


29 kvě 15, 8:10:56
Profil
Uživatel

Registrován: 19 zář 12, 19:03:50
Příspěvky: 21
Bydliště: Třebechovice pod Orebem
Auto: Ford Galaxy l 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Myslel sem si to, no nedá se nic dělat. Ale snad u všech mých známých co mají tento motor ať už v oktávce, sharanu, golfu atd.
se jim to nikdy nepovedlo ohřát víc jak půlku budíku a to i při cestách s karavanem do chorvatska nebo s podvalem pro auta. Zatím každý auto co sem měl tak trpělo těmito problémy. Škodovka 120, Pegeot 605 2.5 Td a těď i tohle. No udělám těsnění, hydrostavy a simerinky a uvidíme. Každopádně dám vědět jak to dopadlo.


29 kvě 15, 14:00:22
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
Počítej ale taky s tím, že folcvágnový přístrojovky ohledně teploty vody lžou. Od nějakých 70ti do 90ti ukazují pořád 90. V GI je ale přístrojovka kterou spáchal Ford a tak tuhle featuru naštěstí nemá. Psal jsem o tom tady: http://ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=6&t=6180. Týká se to všech koncernových aut od určité verze přístrojovek, takže nemáš šanci zjistit reálnou teplotu bez diagnostiky. Prostě jak se auto ohřeje na provozní teplotu, tak ručička furt ukazuje na sever.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


29 kvě 15, 15:33:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 19 zář 12, 19:03:50
Příspěvky: 21
Bydliště: Třebechovice pod Orebem
Auto: Ford Galaxy l 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Mám i VAG tak tam by teplota mohla odpovídat skutečnosti a měřeno na více autech.


30 kvě 15, 8:52:30
Profil
Uživatel

Registrován: 10 čer 08, 8:33:13
Příspěvky: 19
Bydliště: Olomouc/Věrovany
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia
Odpovědět s citací
Franta Jouda: ahoj jak to dopadlo s tvým problémem? mám uplně ten stejný auto bez vleku všechno v pohodě ohřeje na 90 a drží i v zátěží,ale dneska sem po dlouhé době zapřáhnul podvalník že ppojedu pro auto a po dálnici na rovince v pohodě ale jak byl nějaký kopec hned to lezlo skoro do červeného. jak sem zapl topení a skončil kopec vrátilo se to do normálu. Takže co ted? mám někde jetě pátrat nebo rovnou hlava dolů . Děkuji za rady :smt041


15 dub 16, 9:00:38
Profil
Uživatel

Registrován: 19 zář 12, 19:03:50
Příspěvky: 21
Bydliště: Třebechovice pod Orebem
Auto: Ford Galaxy l 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
No tak tesneni bylo KO a jeste pořadně nefungovaly sahary, ale vše opraveno a funguje jak má


07 kvě 16, 14:56:40
Profil
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 22:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
zdravim. ja mam 2.3l benzin a ked stojim 10 minut v zapche. tak teplota zacne stupat. predpokladam ze keby som tam stal asi 30-40 min tak som v cervenom poli? je to normalne alebo???


27 črc 16, 0:02:27
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: