Logo
Právě je 14 pro 18, 22:44:09

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
 Klimatizace 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 09, 12:06:34
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha 5 Smíchov
Auto: VW Sharan I 2.8i 128 kW VR6
Odpovědět s citací
Ahoj.Možna tlakovy spinač.Lepši udelat diagnostiku,melo by ukazat. Mam klimu nefunkčni diagn. ukazala tlak.spinač.http://autodily-haspa.cz/index.php?main_page=index&cPath=1000000001_1000000164_1000001792_1000016245&scId=1000100366

_________________
skype--igordubyk




WV Sharan I 2,8 VR6 128kW,LPG
Ford Galaxy I 2,0i 85kW


26 dub 15, 12:53:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 28 čer 12, 8:48:20
Příspěvky: 38
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
Hodně se zde inspiruji a málo píši. Nicméně tentokrát bych se rád podělil a zkušenosti s opravou klimatizace. Mé ponaučení pro příště z mých zkušeností je: "Když to nefunguje a můžeš jezdit tak se v tom nehrabej". Začalo to tím výměnou shořelé kabeláže, následovala jednotka klimatizace, pak jsme přišli na to že ještě další část kabeláže je špatná (podruhé šla přístrojovka ven - hrozná práce na dlouho). Pak jsme zjistili špatné čidlo venkovní teploty a špatní tlakové čidlo. Hurá klima konečně běžela. Ale ne nadlouho, hned druhý den se něco zadřelo. Po vyndání klimakompresoru to vypadalo, že kompresor je OK. Na výstupu čisto a žádné špony. Ale ložisko na spojce KO (hypotéza - manželka před rokem skončila v poli a pravděpodobně se do ložiska dostal bordel). Ložisko vyměněno, zároveň vyměněn i filtr pač byl zanesený. Klima běží a na výstupu špatné tlaky (hypotéza ohnuté trubky po bouračce), po srovnání trubek žádné zlepšení. Následuje rozborka kompresoru - výsledek je že kompresor je KO. Takže jsem vyměnil kompresor. Přichází další problém - kompresor tlačí a tlaky jsou OK. Ale když se to pustí do okruhu tak se přetěžuje (hypotéze buď ucpaný ventil na vstupu do kabiny, nebo méně pravděpodobné někde skřípnutá nějaká trubka). Jak vše dopadne nevím - objednávám ventil a budu zkoušet dál. Celá tato peripetie trvá již rok. Klima byla snad víc jak 10x napuštěná a vypuštěná. Mezitím se řešili i úniky při tlakových zkouškách a další drobnost, a o penězích ani nemluvím. Kdybych toto věděl na začátku tak bych se v tom nehrabal, ale teď už je vyměněné téměř vše. Uvidíme jak to dopadne.


10 čer 15, 6:12:44
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
moc hezký.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


10 čer 15, 6:49:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 23 zář 16, 16:14:52
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81kW
Odpovědět s citací
Zdravím.
Mám Galaxy 1,9 Diesel TDI AFN r.v.1999, ve kterém zcela chybí klima trubky. Nemáte prosím někdo stejný typ, že bych zjistil, která konkrétní čísla trubek mám shánět? Existuje prý řada různých kombinací.....


28 zář 16, 20:37:29
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: