Logo
Poslední návštěva: 21 čer 18, 3:38:06
Právě je 21 čer 18, 3:38:06

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Vynechávání motoru 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 09, 20:49:40
Příspěvky: 34
Bydliště: nachod
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW DOHC
to jsem nevedel,diky.dnes jsem byl ve dvou autodilnach,tak v jedne mi rekly,ze to muze byt modul zapalovani-ty dve civky,a nebo vstriky.na diagnostice to pry neuvidi.uz nevim,cim zacit.neporadite??potrebuju nejak odzkouset,cim to je,kupovat neco dalsiho novyho,kdyz nevim,co je spatny.


07 led 10, 17:36:55
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 08, 18:22:26
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW r.v.1999
Tak mi to začalo dělat také. Nejprve to bylo třeba jen na dálnici, najednou jako by vynechal na chvíli jeden válec (při předjíždění to byla lahůdka). Teď už to dělá za jízdy po Praze, nastartuje bez problémů, ale rozjedu se a po chvíli to samé (někdy i jako bych jel jen na jeden válec ;). Má tendenci to cukat, jako by tam byl nějaký vakl na drátech. Jak jde auto do tahu (a více to dělá při tahu do kopce), tak to ztratí výkon. Jakmile to ztratí výkon a přibrzdí, tak to začne tahnout.
Skoro nikdy to nechcípne úplně, vždy to jde hned natočit (i jsem to chcípnul růčo a hned natočil).
Někdy to celý den neudělá, jindy 3x během 10 minut jízdy ...
Až nebude taková zima, zkusím juknout na VN kabely, ty by snad měly být pod tím horním deklíkem (2.3 DOHC).

_________________
† Tmavomodrá GI 2.3i 1998 LPG †
Černá GI 2.3i 1999 LPG


23 led 10, 0:24:12
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 20:11:01
Příspěvky: 4546
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Jj, jsou tam jak píšeš.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


23 led 10, 0:28:58
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 09, 20:49:40
Příspěvky: 34
Bydliště: nachod
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW DOHC
ahoj bob 70,ja uz to mam spravene,byl to modul zapalovani,mam tam dva,tak jeden z nich.na vrakaci sem sehnal jeden za tisic-novej stoji tri tisice.vymenil sem ho,dal zrovna novy kabely a super,uz to nedela.podle toho co pises,mas to same co mel ja.


23 led 10, 13:37:55
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 08, 18:22:26
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW r.v.1999
Díky za info, asi stejně koupím nejdříve VN kabely a pokud to nepomůže, tak cívku jednu - druhou a pak zapalovací modul. Snad to bude OK. Dám pak vědět, jak jsem dopadnul.

_________________
† Tmavomodrá GI 2.3i 1998 LPG †
Černá GI 2.3i 1999 LPG


23 led 10, 18:53:43
Uživatel

Registrován: 22 črc 08, 8:03:37
Příspěvky: 7
Bydliště: Klatovy
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1997
Ahojky tak koukám, že nejsem sama, komu takto blbne autíko :-(
Mám ten samý problém, autíko šlape perfektně,ale jakmile sešlápnu plyn plně na podlahu, třeba z důvodu předjíždění, tak jakoby mu někdo sebral sílu :-( Musím poté pomalu ubrat a plynule přidávat,aby se zase rozjelo. Hlavně kopce, z toho je lord hotovej, ty mi nezvládá :-( A to není pražské auto, jak někdo vtipkoval na začátku :-(
Diagnostika nic neukázala,ale bylo mi řečeno , že možná váha vzduchu ? a straší mne cenou okolo 6000 kč, je to možné?? :?:


23 úno 10, 20:50:19 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 08, 18:22:26
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW r.v.1999
Takže mám problém (doufám) vyřešený. Po sejmutí toho horního krytu se objevily dráty s úplně ztvrdlou a částečně oloupanou izolací, které se při akceleraci vzájemně dotýkaly (zkratovaly). Po jejich výměně je zatím vše v pořádku. Byly to nikoliv VN kabely, ale kablíky napájející cívky.
Tak tam všichni jukněte...

_________________
† Tmavomodrá GI 2.3i 1998 LPG †
Černá GI 2.3i 1999 LPG


01 bře 10, 11:43:09
Uživatel

Registrován: 22 říj 08, 12:10:34
Příspěvky: 5
Bydliště: Rudník
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 66 kW r.v.1997
Zdravím všechny. Tak mám stejný problém! Ale....ještě mi k tomu vynechávání vždy začne blikat kontrolka žhavení!!! Motor mi i plně zhasne a musím znova s velkou snahou startovat. Někdy se vůbec nezadaří znova nastartovat a ještě k tomu bliká ta kontrolka žhavení. Jedná se u mě o motor 1.9TDI 66KW Ford Galaxy. Problém řeším více než měsíc a už to stálo hodně peněz-výměna vstřik. čerpadla, vyndání a kontrola nádrže, výměna palivového filtru, výměna různých hadic a sponek a další, když už dělali čerpadlo, vyměnili i rozvody. Fajn, tak vše vyměnené, ale galaxy škube jak o život dál, i plně motor zdechne a kontrolka žhavení mi krásně ukazuje, jak umí blikat. Diagnostika ukazuje nějaké závady jakého si šoupátka, ale snad by to měli být ok, když jde to část čerpadla, aspoň tak mi to bylo řečeno a pak ukazuje špatné měření váhy vzduchu, ale váha je dobrá a vše přeměřeno multimetrem a všechny hodnoty jsou na jedničku. Děti jsou nešťastný a já taky, pač nikam nemůžem, do druhého auta se nás šest nevejde.:-(
Kdo by měl jakoukoli radu bo by to dokázal opravit, tak budu vděčná!!!Už jsme prošli třemi servisy a nic. Zdraví všechny Siska


20 zář 10, 22:09:37
Uživatel

Registrován: 29 říj 10, 23:06:06
Příspěvky: 1
Bydliště: Svitavy
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Taky jsem řešil podobný problém a pak jsem po diagnostice zjistil ze je přerušený drát od relé č. 109 který se cestou rozděluje na tři.


07 lis 10, 19:48:55
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 08, 19:37:55
Příspěvky: 2018
Bydliště: Chlumec u Usti nad Labem
Auto: ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.6 75KW 2002
Sisule, podobny problem jsem mel kdysi na Seatu toledo 1.9 TDI 66 kw, stejny motor jako je v Galaxyne. kdyz jsem zahejbal relatkem c. 109 tak prestalo blikat zhaveni a auto jsem nastartoval. Dal jsem na rady kamarada relatko vyndal, rozebral a zezadu proletoval.od te doby auto poslouchalo na slovo!!!

_________________
FORD GALAXY 1.9 TDI 66kw,1998 - prodano
SEAT ALHAMBRA 1.9 TDI PD 85kw,2002 - prodano
SEAT LEON 1.6 74kw, 2000- soucastnost
FORD S-MAX, budoucnost

-----------------------------------------------------------------------
www.rallycross-chabarovice.wbs.cz


08 lis 10, 20:59:08 ICQ
Uživatel

Registrován: 19 říj 10, 20:04:44
Příspěvky: 3
Auto: Ford Galaxy I 2.8 V6 128 kW LPG r.v.1999
zdravim vsetkych,prosim vas moze mi niekto popisat alebo ukazat napr.dat sem foto kde sa nachadzaju napajacie cievky zapalovania ,myslim to co popisoval bob70.auto mi robi presne to iste co popisujete vsetci.


29 lis 10, 18:48:13
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 20:11:01
Příspěvky: 4546
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Ty napájecí káblíky jsou na cívce zakončené štekrem. Zapalovací cívka je tam kam vedou VN kabely od svíček. Na štekru by jsi měl na krajních kontaktech naměřit 12V. 3 další kontakty vedou do ŘJ.
Obrázek zapalovací cívky zde, kontakty pro štekr jsou na cívce u spodu.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


29 lis 10, 19:06:57
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 12, 7:43:30
Příspěvky: 11
Bydliště: Tvrdonice (u Břeclavi)
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW
zdravím všechny
tak se zdá že mám stejný problém jako Wanpe
dělalo to sem tam ale teď skoro pořád jako by jelo na 3 válce nemá žádný tah a když se trochu výc sešlápne plyn tak se celý motor třepe dřív to bylo aspoň na volnoběh ok ale teď to má chuť chcípat
mam 2l benzín s LPG svíčky nové vzduch filtr nový dokonce i čidla na teplotu vody - zkusím ještě kabely ke svíčkám
dělá to jak na benzín tak i LPG tak že palivové čerpadlo benzínove vstřiky a prostě cokoli benzínového to nebude jinak by to na LPG jelo dobře
myslíte si že to budou cívky?


21 led 13, 15:11:20
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 12, 7:43:30
Příspěvky: 11
Bydliště: Tvrdonice (u Břeclavi)
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW
diagnostika vypsala ze je spatna jedna civka
tu sem vymenil a zadna zmena
nakonec sem auto hodil do servisu ktery mi byl doporucen a specializuje se ciste na fordy
zistilo se ze instalaci LPG delalo nejake prase a do ted to proste jezdilo - pouzil tam ruzne rychlo spojky, pripojoval to tam kde by rozhodne nemel
problem zatim vyresen opravou kabelaze a nejakych konektoru ale bylo mi doporuceno at si zajedu za nekym kdo dela instalaci LPG aby mi to upravil


13 úno 13, 16:45:45
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 13, 16:20:21
Příspěvky: 60
Bydliště: Karlovy Vary
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 16v 107 kW
Nevíte někdo nááhoudou kde se dá koupit štekr na cívku?
Koupil jsem Galaxe a nějaký prase ho urvalo,kabely na cívku dal na pevno a zaplácal nějakym silikonem :-(

_________________
Ford Galaxy II 2.3i 16v 107kw LPG Elpigaz Seq
Felicia Pick Up 1.3 BMM 50kw LPG BRC


18 led 14, 17:03:05
 [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: