Logo
Poslední návštěva: 24 čer 18, 21:21:58
Právě je 24 čer 18, 21:21:58

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Vynechávání motoru 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
nejlíp na vrakáči, konektory bejvají obecně cca kilo za kus.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


18 led 14, 19:41:59 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 13, 16:20:21
Příspěvky: 60
Bydliště: Karlovy Vary
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 16v 107 kW
Hele teď jsem našel tohle co myslíš?
http://www.ebay.de/itm/Ford-Zundspule-S ... 27d8c96303

_________________
Ford Galaxy II 2.3i 16v 107kw LPG Elpigaz Seq
Felicia Pick Up 1.3 BMM 50kw LPG BRC


18 led 14, 20:32:58
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Hele nevím, fakt je, že je to novej konektor, na druhou stranu, cena s dopravou, asi bych zkusil vrakáč, vyjde to asi levněji. Pokud ale nemáš vrakáč někde poblíž...

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


18 led 14, 23:25:38 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 22:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Zdravím. Potreboval by som poradiť čím by to mohlo byť. Auto ma nepravidelný chod. 1 minútu po naštartovaní. Aj keď zoslapnem plyn na podlahu nedeje sa nič. Keď sa skúšam rozbehnúť skáče ako žaba.


07 zář 15, 14:23:26
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 09, 20:56:08
Příspěvky: 131
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford S-Max 1.6 118 kW EcoBoost, r.v. 2012
Pretor: mám podobný problém a domnívám se, že problém bude v lambda sondě - ale potvrzené to nemám.
Stačí, když vyjíždím z garáže, než pozavírám vrata, nechám auto na volnoběh a pak je to OK.
Když stojím venku, nastaruju a chcu se rozjet, tak musím pomalu, na 1 max. 2 než se auto trochu "prohřeje" a pak zase OK.

_________________
Ford S-Max 1.6 EcoBoost, 2012

Obrázek

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend, 2015, combi (do 2017/11)
Ford Galaxy 2.3 16V Ghia, 2002, Tiptronic (do 2015/11)
Ford Mondeo 2.0 16V GLX, 1999, combi (do 2009/03)
Ford Mondeo 1.6 16V CLX, 1994, sedan (do 2006/10)


13 zář 15, 15:50:31 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 22:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Bolo mi povedané ze je to vadný snímač teploty na lambda sonde.


16 zář 15, 12:10:41
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 09, 20:56:08
Příspěvky: 131
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford S-Max 1.6 118 kW EcoBoost, r.v. 2012
Pretor: a máš nějaký odhad ceny opravy/výměny? Díky

_________________
Ford S-Max 1.6 EcoBoost, 2012

Obrázek

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend, 2015, combi (do 2017/11)
Ford Galaxy 2.3 16V Ghia, 2002, Tiptronic (do 2015/11)
Ford Mondeo 2.0 16V GLX, 1999, combi (do 2009/03)
Ford Mondeo 1.6 16V CLX, 1994, sedan (do 2006/10)


16 zář 15, 13:57:55 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 22:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Cena lambda sondy


16 zář 15, 23:57:47
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 11, 21:35:09
Příspěvky: 117
Bydliště: Brno
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Pokud je podezření, že problém způsobuje lambda sonda, tak jí prostě odpojit. Motor pojede na nějaké výchozí hodnoty, pojede hůř, ale nebude to vynechávat. Lambda bude mít někde cestou po kabeláži kontektor, který půjde rozpojit.
Teprve pak bych řešil koupi nové lambdy.

_________________
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW


17 zář 15, 15:11:18
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 22:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Len nemám jamu. Neviem ako sa k nej dostať. Musím to zobrať do servisu.


17 zář 15, 16:26:19
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 11, 21:35:09
Příspěvky: 117
Bydliště: Brno
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Stačí na heveru. Jinak já mám něco takového, doporučuju: http://www.digiboss.cz/najezdova-rampa-2t-1-ks/d38952

_________________
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW


21 zář 15, 6:48:53
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 09, 20:56:08
Příspěvky: 131
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford S-Max 1.6 118 kW EcoBoost, r.v. 2012
Včera mi začalo dost škubat auto a když běží motor je kolem takovej chemickej smrad, něco jako čpavek, když si ženský barví vlasy.
Na volnoběh chvilku škube, pak se nechá vytočit, pak zase škube a trochu kolísá volnoběh.
Zkusil jsem odpojit lambdu (obě), ale nepomáhá.

Nenapadá vás něco, co by mohlo zlobit? Mohlo mi někam zatýct - auto stálo celý týden venku, jinak je skoro pořád v garáži?
Nebo se ucpat katalyzátor, výfuk?

Díky za každou radu:-)

_________________
Ford S-Max 1.6 EcoBoost, 2012

Obrázek

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend, 2015, combi (do 2017/11)
Ford Galaxy 2.3 16V Ghia, 2002, Tiptronic (do 2015/11)
Ford Mondeo 2.0 16V GLX, 1999, combi (do 2009/03)
Ford Mondeo 1.6 16V CLX, 1994, sedan (do 2006/10)


16 říj 15, 18:19:34 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 22:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Tak zistil som ze som nič nezistil. Kúpil som kábel na vag diagnostiku vcds. Lebo mi bolo povedané ze motor robil volkswagen v spolupráci so skodovkou a preto sa tam s fordovou diagnostikou nedostanem. Ale ani s týmto káblom ani vcds som sa tam nedostal. Napísalo riadiaca jednotka nenajdena. Tak neviem akú diagnostiku kúpiť aby som sa tam dostal. Ale chcem to konečne vyriešiť. A nechcem kupovať všetko. Váhu, káble a lambda sondu. Lebo dokopy je to dosť peňazí.


09 črc 16, 13:05:25
Uživatel

Registrován: 17 srp 15, 22:34:59
Příspěvky: 42
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
zdravim vsetkych.kedze sa mi nepodarilo dat auto na diagnostiku tak som dal vymenit. lambda sondu,vahu vzduchu, kable k svieckam. cievky. a tadaaa autu ma vacsi tah ako predtym.uz mi nic netrha ani neubera na rychlosti.predtym auto nechcelo ist viac ako 150. pri tejto rychlosti uz uberalo plyn.akoby ma brzdilo nieco.a teraz po vymene tychto komponentov ma auto zatlaca do sedacky pri radeni.gumy piskaju este na trojke ked zaradim vo vyssich otackach razantnejsie.a na dialnici nemalo problem nahanat audi a bmw 180km/h . auto malo tendenciu dalej pridavat ale musel som brzdit miestami lebo chlapci nechceli ist rychlejsie. dalej do kopca kde uz ostatni stracali dych, po stlaceni pedalu na podlahu auto nemalo problem vybehnut nejakym kopcom na 5 rychlosti 140km/h.a dnes som dal kvoli kludnemu spanku vymenit kabelaz k cievkam a este k nejakym snimacom. izolacia bola absolutne olupana.takze tam muselo dochadzat k nejakym skratom.vymenene za silikonove kable ktore vraj znesu to teplo. napajane to bolo z toho zlabu platoveho co je pri motore hore. odkial kable vychadzali.vovnutri boli kable ok.pri vyrobe asi neratali s tym ze niekto na tom bude jazdit 20-30 rokov. spotreba pri tych vyssich rychlostiach + nieco po meste bola na 1000km 6.50eur na 100km pri zapnutej klime.hovorime o spotrebe na LPG. takze naozaj uzasne auto ktore by som nevymenil za ziadne bmw ani mercedes. podarilo sa mi nanho kupit z bazaru este elektrony. boli trosku osuchane.tak som vybrusil a nastriekal. boli to original borbety z galaxy. za 60e, no nekup to :-D


26 črc 16, 23:47:03
Uživatel

Registrován: 17 pro 16, 15:19:35
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Zdravím, mám problém z cukáním a vynecháváním motoru při prudkém sešlápnutí motoru. Začlo to po montáži LPG asi 500 km po. Potom jsem vyměnil svíčky, ale dal jsem tam Brisk místo Denso, které mě dali při montáži LPG. Potom to začlo škubat jako prase, tak jsem vyměnil za NGK a lepší. Už to tak nějak neškube, ale přidám a mezera a potom se to rozjede. Při plynulém přidávání pohoda. Ještě jsem vyměnil kabely ke svíčkám, stejné. Tak jsem včera koupil origo svíčky a stejné jako NGK. Také jsem přehodil moduly zapalování mezi sebou, protože ten krajní k převodovce měl naprasknutý konektor a mohl se při tom škubání hýbat. Teď už to dělá na oboje benzín, LPG. Je pravda, že jsem opravoval několik kabelů, myslím izolaci. Ale teď už nevím co dál, nechci kupovat něco zbytečně. Napadají mě tedy jen ty moduly. Jo a na diagnostice ve Fordu před montáží LPG vše OK bez chyb.


17 pro 16, 17:33:37
 [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: