Logo
Právě je 24 zář 18, 5:53:05

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1590 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106  Další
 Bufík Galaxy II - jak má fungovat ? 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 09 dub 16, 2:34:39
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Mám to proměřené, dokonce jsem si udělal pro připojení bufíku mezikus kabeláže s LED indikací a nějakými vypínači pro odpojování / připojování pinů 6 a 7. Jak jsem psal výše, žádné hodiny, druhý aku, nic takového a kabeláž odpovídá Z verzi, kde na pin 7 vede +12V přes spínací skříňku zapalování.

Pokud jsem VAGem vymazal chyby V55, okruh na pin 7 vloženým vypínačem rozpojil (tzn. pin 7 ve vzduchu) a na pinu 6 bylo přítomno +12V, čekal jsem že pojede jako příhřev. Nestalo se tak. Dokonce při odpojeném pinu 7 nelze navázat komunikaci s VAGem. Pokud se ale VAGem připojím před odpojením pinu 7 a jsem v bloku měřených hodnot, následně odpojím pin 7, tak pokud si správně pamatuji, komunikace běží a hodnoty se aktualizují. Říkal jsem si, že uvedením pinu 7 do vzduchu SW ŘJ vynechá kontrolu V55 a poběží jako příhřev - jak bylo řečeno, nedělá nic a po připojení pinu 7 přibude 1 chyba V55. Ještě tam dám provizorně žárovku a budu nějakou dobu sledovat chování.

@Michall: píšeš, že u verze S stačí pro spuštění +12V na pinu 6 or 7. Dedukcí ze schémat jsem došel ke stejnému závěru, ale "exemplář" v autě se takto nechová. Jiný k porovnání k dispozici nemám. Máš chování ověřeno prakticky?


24 úno 17, 17:43:37
Profil
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 17:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Mám podobného hybrida :-). Bufík jde diagnostikovat pouze při připojení pinu 7, resp. jak píšeš, při aktivaci musí být na pinu7 napětí. Pin 7 jenom říká, že běží motor, žádnou kontrolu to neovlivňuje, čerpadlo si řídí bufík sám, takže si ho sám kontroluje. Chování ti můžu ještě jednou otestovat, bufíka nemám v autě.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


24 úno 17, 20:41:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 07 úno 09, 18:09:32
Příspěvky: 149
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Zdarec začal mi po zimně blbnout bufík sem tam se spouští i při +10 a více rozjede se a šíleně začne kouřit a potom se vypne přičemž ventilátor nějakou dobu ještě hučí coto může bít :-k Mates


11 dub 17, 16:47:17
Profil
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 17:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Můžeš ho nechat bít, ale lepší je ho opravit. Tj. základem je diagnostika a podle výsledku se zařídíš dál. Může to být několik závad - unavená svíce, zanešené sítko, španá nafta, unavené dmychadlo, ... Chce to taky napsat o jaký bufík se jedná (D5W nebo D5Z).

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


14 dub 17, 21:55:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 17, 0:08:18
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v 01
Odpovědět s citací
Me to dělá tohle, včera jsem to natočil, kde je problém?
https://youtu.be/VYxu1TGkFFg


18 lis 17, 13:27:28
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Nejdřív diagnostika. Nespálená nafta, nejčastěji vadná svíčka + sítko u D5WZ, jestli máš novší Hydronic II D5W F tak můžeš počítat i s řid.jednotkou. :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 lis 17, 13:47:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 17, 0:08:18
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v 01
Odpovědět s citací
Snad ne, auto mám chvíli je to rok 01,a teď jak je venku 3-6°C tak jedu z práce mám to 10km domu a když přijedu domů tak se teplota vodný zahřeje max o 5-10°, má to souvislost s tím bufikem?


18 lis 17, 14:12:54
Profil
Uživatel

Registrován: 25 říj 14, 17:42:10
Příspěvky: 52
Bydliště: Slovácko
Auto: VW Sharan 1.9 TDI PD 85kW
Odpovědět s citací
Samozřejmě ,bufik ohřívá vodu v motoru. Jak píše Laďa svíčka + sítko.


18 lis 17, 14:16:01
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 17, 0:08:18
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v 01
Odpovědět s citací
Díky, četl jsem tady o nějakým Cimborovi z Vysokého Mýta tak tam asi zajedu


18 lis 17, 14:33:15
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
No jestli chceš tak Ti můžu napíchnout auto a budeš vědět na čem jseš, případně si to opravíš sám. :mrgreen:

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 lis 17, 15:23:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 17, 0:08:18
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v 01
Odpovědět s citací
To by bylo fajn, koukám že taky Pardubicko, odkud jsi přesně? A co bys chtěl za napichnuti?


18 lis 17, 17:04:33
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Zdarma. :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 lis 17, 17:09:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 17, 0:08:18
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubice
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v 01
Odpovědět s citací
Super tak se můžeme domluvit, na kdy by to šlo?


18 lis 17, 18:16:08
Profil
Uživatel

Registrován: 03 pro 15, 1:25:44
Příspěvky: 8
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
Páni, zdravím Vás všetkých. Mám prihrievač Hydronic D5WZ (252163), prerobený na diaľkové ovládanie, nové dúchadlo, sviečku - keramika a sitko (cca 1 rok). Bez problémov doteraz fungoval. Teraz robí tak, že sa na naštartuje až na 3-4x pokus. Palivové čerpadlo funguje, štartovacia sekvencia je OK. Keď naštartuje tak údaje podľa VAG sú OK. Podľa zvuku počas štartovania, akoby začal horieť, potom prestane. Všetko je vyčistené, výfuk je OK, sitko je čisté. Diagnostika bez chýb, elektrické káble sú v poriadku. Raz sa stalo aj to že počas plného výkonu horenia bufík zhasol a vydymil som pol ulice :-D . Mali ste niekto podobný problém? Neviem či to má súvis s problémami ale počas čistenia som si všimol že v spaľovacej komore v otvore za sitkom sú akoby roztrhané drôty (asi vyplnenie spaľovacej komory). Ďakujem za každú radu. Podozrievam že sa asi lúči riadiaca jednotka a nemám druhú na otestovanie.
EDIT: ZÁVADA ODSTRÁNENÁ. Všetko vyriešila výmena riadiacej jednoty prihrievača, všetko ide tak ako má :)


Naposledy upravil pedroepedo dne 25 pro 17, 21:22:27, celkově upraveno 1



27 lis 17, 16:41:30
Profil
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 17:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Že je řj bufíku KO se stává i u těchto typů. Pokud je vše ostatní OK, paměť závad prázdná, asi tě nemine shánění jiné jednotky na otestování. Nicméně takhle na dálku je to jen spekulace.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


29 lis 17, 21:15:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1590 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: