Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy II r.v. 04/2000 - 05/2006
-
pamigo
- Uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: 30 pro 2012, 17:06
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od pamigo » 02 led 2013, 18:19
Tak já to mam trošku jiny problem. Jsou dny kdy nejde topení vubec. Teda chvilku šlape a najednou nic ani na jeden stupen. Ale není to pravidelny někdy to šlape jak má.
Mam
1.9 TDi 2005 s manualni klimou
-
michall
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 12 kvě 2010, 17:49
- Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Stověžatá
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od michall » 04 led 2013, 07:23
Nějaký studeňák? Snad jedině projít jednotlivé kabely od přívodu k pojistce, držáky pojistky, vodiče k přepínači rychlosti, .... až k ukostření ventilátoru.
Auto s trojblikem od krt.ecka
-
pamigo
- Uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: 30 pro 2012, 17:06
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od pamigo » 04 led 2013, 14:31
To znamena rozebrat celou pristrojovku
-
michall
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 12 kvě 2010, 17:49
- Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Stověžatá
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od michall » 04 led 2013, 14:55
Doufám, že ne. Změříš to u pojistek, u přepínače a u ventilátoru. Přepínač se dá vyndat snad celkem bez potíží a ventilátor a odpory jsou schovaný za schránkou u spolujezdce. Tedy pokud je to ve vodičích. Ještě by to mohly dělat uhlíky na motoru ventilátoru.
Auto s trojblikem od krt.ecka
-
matlak
- Uživatel
- Příspěvky: 943
- Registrován: 10 dub 2008, 20:11
- Auto: Ford Galaxy IV Biturbo
- Bydliště: u Plzně
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od matlak » 04 led 2013, 17:08
Nejdřív zkus vyndat větrák a podívej se mu na uhlíky a kolektor.Už jsem to řešil dvakrát a většinou byl vyjetý kolektor a uhlíky někdy dosedly a někdy ne.
Stačí vyndat kastlík a pod ním je větrák.Je tam myslím jen nasazený a pootočený.
brácha od Čmelák 80
Ford G 4, r.v. 2016, 157 kw
-
extremehany
- Uživatel
- Příspěvky: 931
- Registrován: 05 črc 2012, 21:22
- Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
- Bydliště: Prostějov
Příspěvek
od extremehany » 04 led 2013, 19:51
většinou je nasazen a pootočen, akorát bacha na plastové pacičky které ho zajištují strašně rády ulítnou...
-
pamigo
- Uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: 30 pro 2012, 17:06
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od pamigo » 05 led 2013, 19:27
Díky za radu mrknu na to
-
pamigo
- Uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: 30 pro 2012, 17:06
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od pamigo » 09 úno 2013, 19:47
Tak ted uz to nejde vubec
nejde proud do prepinace otacek a pojistky jsou ok
-
michall
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 12 kvě 2010, 17:49
- Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Stověžatá
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od michall » 09 úno 2013, 21:52
A měřil jsi ten kabel mezi pojistkovkou a přepínačem? Myslím šlusmetrem. Ještě by mohl být vyhřátý kontakt v držáku pojistek.
Auto s trojblikem od krt.ecka
-
pamigo
- Uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: 30 pro 2012, 17:06
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od pamigo » 10 úno 2013, 11:13
Myslel jsem třeba nějaké rele ale nevím jak se na ně dostat.
-
michall
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 12 kvě 2010, 17:49
- Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Stověžatá
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od michall » 10 úno 2013, 17:50
Postupuj od pojistky k ventilátoru. Změř postupně napětí na svorce "X", tj. před pojistkou S22, potom tam dej pojistku a změř napětí na ní. Pak napětí na pinu 2 u ventilátoru - všude tam by při zapnutém klíčku mělo být +12V proti kostře. Pak teda měř proti +12V na pinu 5 u přepínače rychlosti. Potom na jednotlivých pinech 6, 4, 2 a 1, kde by mělo být proti +12V napětí skoro 12V v nezatíženém stavu. Může být načatý přepínač nebo odporová řada. Relé tam žádné nehledej.
Auto s trojblikem od krt.ecka
-
pamigo
- Uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: 30 pro 2012, 17:06
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od pamigo » 20 úno 2013, 17:55
tak opraveno
byl vadny motůrek ventilátoru (zadřený)
takže vyměněno a už je teplo a okna se nemlží
-
semby
- Uživatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 27 říj 2008, 16:55
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: Bystrice u Benesova
Příspěvek
od semby » 16 čer 2013, 11:00
Ahoj
Dotaz na všechny kterým dělalo totéž.Mám galaxy II, automatická klimatizace, ventilátor mi jde pouze na 3,4 stupeň klima mi jde pouze na stupeň 2. Klima na ten druhý stupeň opravdu spouští. Vymontoval jsem regulátor s odpory po vizuální stránce nic divného. Zkoušel jsem proměřit tu pojistku a proud přes ni jde. Nebo lépe řečeno jestli mi poradíte někdo jak to kompletně proměřit aby jsem zjistil jestli je svízel někde v regulátoru a nebo jinde. Musím to odletovat nebo to lze změřit v regulátoru.
Moc díky za vaše rady nebo odkazy.
T.
-
aviatikus
- Uživatel
- Příspěvky: 15
- Registrován: 18 bře 2011, 18:30
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2011
Příspěvek
od aviatikus » 15 říj 2016, 20:29
Zrdavím,mám dotaz....už jste se někdo setkal s tím,že větrák kabiny jde jen na stupeň 4 ?
-
michall
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 12 kvě 2010, 17:49
- Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Stověžatá
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od michall » 16 říj 2016, 19:19
Máš tedy manuální klimu, takže pravděpodobně bude závada v "sadě rezistorů" u ventilátoru, může to být i odešlá teplotní pojistka.
Auto s trojblikem od krt.ecka
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Seznam [Bot] a 6 hostů