Logo
Poslední návštěva: 21 čer 18, 20:57:54
Právě je 21 čer 18, 20:57:54

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Ventilátor topeni 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 30 pro 12, 17:06:02
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Tak já to mam trošku jiny problem. Jsou dny kdy nejde topení vubec. Teda chvilku šlape a najednou nic ani na jeden stupen. Ale není to pravidelny někdy to šlape jak má.
Mam :smt1133: 1.9 TDi 2005 s manualni klimou


02 led 13, 18:19:21
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 16:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Nějaký studeňák? Snad jedině projít jednotlivé kabely od přívodu k pojistce, držáky pojistky, vodiče k přepínači rychlosti, .... až k ukostření ventilátoru.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


04 led 13, 7:23:12 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 30 pro 12, 17:06:02
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
To znamena rozebrat celou pristrojovku '](*,)'


04 led 13, 14:31:52
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 16:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Doufám, že ne. Změříš to u pojistek, u přepínače a u ventilátoru. Přepínač se dá vyndat snad celkem bez potíží a ventilátor a odpory jsou schovaný za schránkou u spolujezdce. Tedy pokud je to ve vodičích. Ještě by to mohly dělat uhlíky na motoru ventilátoru.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


04 led 13, 14:55:04 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 08, 19:11:32
Příspěvky: 939
Bydliště: u Plzně
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Titanium
Nejdřív zkus vyndat větrák a podívej se mu na uhlíky a kolektor.Už jsem to řešil dvakrát a většinou byl vyjetý kolektor a uhlíky někdy dosedly a někdy ne.
Stačí vyndat kastlík a pod ním je větrák.Je tam myslím jen nasazený a pootočený.

_________________
brácha od Čmelák 80
Ford G III, 2,0 TDci, titanium, černá metla, r.v. 2011, 103 kw


04 led 13, 17:08:47 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 20:22:24
Příspěvky: 929
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
většinou je nasazen a pootočen, akorát bacha na plastové pacičky které ho zajištují strašně rády ulítnou...


04 led 13, 19:51:14
Uživatel

Registrován: 30 pro 12, 17:06:02
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Díky za radu mrknu na to ;-)


05 led 13, 19:27:58
Uživatel

Registrován: 30 pro 12, 17:06:02
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Tak ted uz to nejde vubec :-(
nejde proud do prepinace otacek a pojistky jsou ok '](*,)'


09 úno 13, 19:47:57
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 16:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
A měřil jsi ten kabel mezi pojistkovkou a přepínačem? Myslím šlusmetrem. Ještě by mohl být vyhřátý kontakt v držáku pojistek.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


09 úno 13, 21:52:20 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 30 pro 12, 17:06:02
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Myslel jsem třeba nějaké rele ale nevím jak se na ně dostat.


10 úno 13, 11:13:23
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 16:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Postupuj od pojistky k ventilátoru. Změř postupně napětí na svorce "X", tj. před pojistkou S22, potom tam dej pojistku a změř napětí na ní. Pak napětí na pinu 2 u ventilátoru - všude tam by při zapnutém klíčku mělo být +12V proti kostře. Pak teda měř proti +12V na pinu 5 u přepínače rychlosti. Potom na jednotlivých pinech 6, 4, 2 a 1, kde by mělo být proti +12V napětí skoro 12V v nezatíženém stavu. Může být načatý přepínač nebo odporová řada. Relé tam žádné nehledej.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


10 úno 13, 17:50:06 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 30 pro 12, 17:06:02
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
tak opraveno :smt041 byl vadny motůrek ventilátoru (zadřený)
takže vyměněno a už je teplo a okna se nemlží :smt023


20 úno 13, 17:55:18
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 08, 16:55:08
Příspěvky: 50
Bydliště: Bystrice u Benesova
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Ahoj

Dotaz na všechny kterým dělalo totéž.Mám galaxy II, automatická klimatizace, ventilátor mi jde pouze na 3,4 stupeň klima mi jde pouze na stupeň 2. Klima na ten druhý stupeň opravdu spouští. Vymontoval jsem regulátor s odpory po vizuální stránce nic divného. Zkoušel jsem proměřit tu pojistku a proud přes ni jde. Nebo lépe řečeno jestli mi poradíte někdo jak to kompletně proměřit aby jsem zjistil jestli je svízel někde v regulátoru a nebo jinde. Musím to odletovat nebo to lze změřit v regulátoru.

Moc díky za vaše rady nebo odkazy.

T.


16 čer 13, 10:00:40
Uživatel

Registrován: 18 bře 11, 18:30:21
Příspěvky: 13
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Zrdavím,mám dotaz....už jste se někdo setkal s tím,že větrák kabiny jde jen na stupeň 4 ?


15 říj 16, 19:29:43
Uživatel

Registrován: 12 kvě 10, 16:49:21
Příspěvky: 178
Bydliště: Stověžatá
Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
Máš tedy manuální klimu, takže pravděpodobně bude závada v "sadě rezistorů" u ventilátoru, může to být i odešlá teplotní pojistka.

_________________
Auto s trojblikem od krt.ecka


16 říj 16, 18:19:11 Zobrazit autorovy stránky
 [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: