Logo
Právě je 29 zář 20, 2:06:40

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Chladící okruh 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 07 úno 10, 10:55:07
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Ahoj, už jsem sem před časem psal. Potřebuji vědět jestli nemá galaxy dva termostaty. Auto se mi stále neohřívá. Už jsem měnil tři a pořád nic. Když je ráno deset stupńů tak po ujetí 20 km se mi auto ohřeje na devadesát ale když si zatopím tak 75 a je rádo a to jde ještě bufík protože jsem proklemoval to teplotni čidlo. Tak nevím co s tím. Ten termostat jsem měnil jak je u altíku, ale řikám si jestli ještě není někde '](*,)' :prayer:


17 zář 11, 19:41:47
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 13069
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Termostat je pouze jeden.
Teplotu jsi kontroloval i v diagnostice ?

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


17 zář 11, 19:45:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 07 úno 10, 10:55:07
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Kontroloval. Vše je ok. Bufík jede jak má, Teplota je podle diagnostiky jako na budíku, termostat otvíra jak má. Když jedu s vlekem tak jse to jakž takž ohřeje na těch 90, a ta teplota drží. Ale když jedu na solo tak cesta do Prahy a zpět a měl jsem 72-77 max a venku bylo kolem 10 stupňů nad nulou.


21 říj 11, 20:55:32
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 10, 18:48:01
Příspěvky: 144
Bydliště: Olomouc
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
myslím si že ti nejde oběhové čerpadlo co je pod táhli stěraču bufik se ohřeje ale vodu nic nepomáhá točit do kola a jak je bufik moc teplí tak mu klesne výkon.

mě to čerpadlo jelo a nejelo a dělalo to něco podobného přišli nato ještě při opravě bufiku jel na plno a po 5 min. vypnul a voda byla stále studená

_________________
Hledám něco menšího
Ford Galaxy II 1.9 TDI PD 85 kW Ghia 2002 ( prodáno )
Škoda fabia I 1,4 MPI 50kW 2002 sedan
Škoda fabia II 1,4 16V 63kW 2009 combi
IGO primo Android


24 říj 11, 17:57:51
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 09 lis 10, 22:44:39
Příspěvky: 50
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
na 80% uhlíky na čerpadle
kolik má auto najeto ?
pokud přes 150 tisíc tak jsou uhlíky KO


26 říj 11, 21:33:49
Profil
Uživatel

Registrován: 07 úno 10, 10:55:07
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Uhlíky jsem dával nové. Čerpadlo na 100% chodí. Za termostatem je hadice studená, tak že termostat nepropouští. Vše jak má být, ale nejde :-( . V pátek jsem byl v Praze. Jel jsem z Pardubic. A zjistil jsem, že když stojím, tak se auto zahřeje na devadesát a po té termostat pustí. Ale když jsem jel do té Prahy tak teplota po celou dobu kousek nad 70 stupňů a to jsem zkoušel zapínat a vypínat topení a pořád kousek nad 70 stupňů. Jak jsem již psal termostat je tam daný čtvrtý. Ještě mě napadá jestli tam někde není jeden, ale nevím kde, vše jsem prošel. Auto sice topí, tak že kulicha nepotřebuju :-D , ale štve mě ta teplota.


13 lis 11, 16:45:04
Profil
Uživatel

Registrován: 07 úno 10, 10:55:07
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Vím, že si Láďo říkal, že je tam pouze jeden, ale nemohu se zbavit toho dojmu. Slyšel jsem, že má někdo s Pardubic stejný problém. Má sice Alhambru, ale to je stejný. Jenže jsem to jenom slyšel, ale nevím kdo.


13 lis 11, 16:52:02
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 13069
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Zkusil bych dát jiné čerpadlo a sledoval bych chování bufíka a motoru při jízdě.
To,že máš vyměněné uhlíky a čerpadlo se točí neznaméná,že funguje tak jak má.
Ještě se zeptám nemáš náhodou prohozené vodní hadice na bufíku ? :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


13 lis 11, 17:17:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 07 úno 10, 10:55:07
Příspěvky: 12
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Čerpadlo chodí jak má. Já jak jsem vyměnil uhlíky tak jsem ho zkoušel. A hadice jsou taky jak má být :-D .
Já jsem jenom říkal, že se mi auto, když stojím, zahřeje na 90 i když zároveň topím poměrně rychle. Jenom když se rozjedu tak teplota spadne na 70-75 a víc ani ň :-D . Podle všeho je to klasika termostat vyměnit a je to. Právě to jsem si taky říkal. Já ho vyměnil a ono nic. Tak si říkám, že je sice nový, ale nemusí být dobrý. Tak jsem dal druhý. Pochopitelně jsem ten první zkoušel ve vodě jestli se otvírá. A ten se mi zdál OK. A tak jsem dal druhý, třetí, a teď mám čtvrtý originál. Jo a jestli tak jsem tam termostat dával dobře, neotočil jsem ho :-D .
Hadice je za termostatem studená. Tak nevím :-D


16 lis 11, 6:47:55
Profil
Uživatel

Registrován: 09 lis 09, 13:19:57
Příspěvky: 9
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW
Odpovědět s citací
Máš zateplené trubky pod autom? Sú tam dve hliníkove Trubky o velkosti skoro 1cm. a keď ideš voda sa môže ochladzovať. Ja som to mal zateplené mirelonom.


14 pro 11, 23:42:45
Profil
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 16:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Taky bych řekl, že to, že se točí čerpadlo, neznamená, že dává dost vody. Já to tu snad už jednou psal. Mezi čerpadlem a motorkem čerpadla je bezkontaktní, magnetická spojka. Takže motorek se může klidně točit jak blázen, ale samotné čerpadlo už zdaleka ne. Kvůli tomu jsem dával nové čerpadlo.

Dát obráceně termostat snad ani není technicky možné. :-k


15 pro 11, 5:16:02
Profil
Uživatel

Registrován: 23 led 10, 18:25:06
Příspěvky: 76
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Nastartuj auto,dej neutrál a hlavně zabezbeč auto aby ti neujelo.Zapni bufík pokud ho máš na vypínač.Čekej až se bufík zapne a pak to nech běžet pokud se bufík nepřehřeje a ne vypne,pak pomocný čerpadlo faká jak má.


17 pro 11, 11:34:21
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 08, 14:45:54
Příspěvky: 718
Bydliště: Valašské Meziříčí,Zlínský kraj
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
Prosím o Vaše rady.Vyrovnávací nádrž chladící kapaliny se mi natlakuje tak,že voda klesne pod min.a rozsvítí se kontrola chladící kapaliny.Když povolím víčko, tak se voda vrátí na max.Nerad bych šel do těsnění pod hlavou kvůli takové blbosti jako je např.víčko nádržky '](*,)' '](*,)' Voda do oleje nejde ani naopak. Dík za každou radu.PEPA AC/DC :smt100 :smt100 :smt100

_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD 85kw GHIA r.v.2001 ČERNOUŠEK


01 dub 12, 17:57:25
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 23 čer 11, 13:27:16
Příspěvky: 48
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW LPG
Odpovědět s citací
Já jsem měl odfouklý těsnění podl hlavou a projevovalo se to celkem jasně tak, že z nádobky na chl. kapalinu vylítávala voda víčkem (šel plyn do chl. okruhu), teplota vody šla až na maximum a hadice byly vrdý. Jestli se hodně sníží hladina, bude asi vyšší tlak v okruhu (roztahnou se gumové hadice). Jako první bych opravdu zkusil jiné víčko, myslím si, že při určitém tlaku upustí. Co termostat, nemůže být zaseklý?


02 dub 12, 8:05:05
Profil
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 16:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Na termostat bych to neviděl. To by netlakovalo a navíc by to bylo vidět na teploměru. Pravděpodobnost, že by zároveň odešlo čidlo teploměru, nebo budík samotný je skoro nulová. Připrav se spíše na profouklé těsnění pod hlavou. I kdyby bylo vadné víčko, tj. že by těsnilo a nepovolilo, nárůst teploty neroztáhne kapalinu do takového rozměru, aby klesla pod spodní rysku. Ten tlak tam způsobujé plyny odněkud ze spalovacího prostoru. Pokud to bude těsnění, dopadneš ještě dobře. Není vyloučena ani prasklá hlava. Když praskne "šikovně", nepůjde voda do oleje, ani naopak, ale plyny do chladící soustavy.


02 dub 12, 18:58:07
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: