Logo
Právě je 17 zář 19, 0:33:31

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Chladící okruh 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 31 kvě 10, 9:46:02
Příspěvky: 19
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Ahoj,
mohl by mi prosim nekdo poradit jak vymenit termostat, krok po kroku.a kde vubec je ? Musim vypoustet chladici kapalinu ? Jak ? Díky


12 dub 12, 9:27:28
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 13040
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
"Jak na to ?" str.66

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


12 dub 12, 20:04:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 31 kvě 10, 9:46:02
Příspěvky: 19
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
A kde to vezmu, "jak na to" ?
Díky


12 dub 12, 20:23:24
Profil
Uživatel

Registrován: 31 kvě 10, 9:46:02
Příspěvky: 19
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Nikdo nic ? Stačila by mi ta stránka 66....díky


13 dub 12, 12:16:44
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 11, 22:35:09
Příspěvky: 120
Bydliště: Brno
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Odpovědět s citací
mas SZ...

_________________
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW


13 dub 12, 15:01:33
Profil
Uživatel

Registrován: 23 čer 11, 13:27:16
Příspěvky: 48
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW LPG
Odpovědět s citací
Jak jsi dopadl, v čem byl problém?


19 dub 12, 8:16:30
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 08, 14:45:54
Příspěvky: 717
Bydliště: Valašské Meziříčí,Zlínský kraj
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
V neděli to bude mechanik rozebírat,tak uvidíme,ale vypadá to na tu hlavu. :evil:

_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD 85kw GHIA r.v.2001 ČERNOUŠEK


19 dub 12, 21:00:54
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 31 kvě 10, 9:46:02
Příspěvky: 19
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Zatím jsem se do toho jěště nepustil, ani z toho náhledu z toho nejsem moc chytrej. Koukal jsem do motoru a nějak nemůžu přijít jak jednoduše na to...


24 dub 12, 8:54:07
Profil
Uživatel

Registrován: 31 kvě 10, 9:46:02
Příspěvky: 19
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Tak jsemvymenil termostat a žádná změna, auto se ohřeje na cca 75 st., pak klesne na 50, pak zas stoupne na 75 a takhle pořád dokola. Nevíte někde kde je chyba ? Díky


10 kvě 12, 20:01:32
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 09, 17:31:47
Příspěvky: 130
Bydliště: Střední Čechy Říčany
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
nebude to čidlo teploty :-k


11 kvě 12, 8:10:02
Profil
Uživatel

Registrován: 30 pro 12, 18:06:02
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Ahoj :smt1133: áci mám nejspíš podle těch vašich příspěvků fouklé těsnění pod hlavou. Mám k tomu jeden dotaz: jaké to těsnění koupit jsou tři - s jednou, dvěma a třema dírama. Budu muset nejdřiv to staré sundat a podle toho koupit nové nebo se to dá poznat jinak? Předem se omlouvám jestli to tu už někdo řešil ale ja nic o tom nenašel :smt100


12 zář 13, 19:59:51
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
Pokud si pamatuju správně, tak díry na těsnění označovali výbrus. Jedna díra bez výbrusu, dvě díry 1. výbrus, tři díry 2. výbrus, ale možná že je to už jinak.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


12 zář 13, 21:19:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 02 led 12, 14:09:06
Příspěvky: 351
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
je to tuším podle přesahu pístů

_________________
Výměny budíků+dodělání pal. počítače a tempomatu , diagnostika, dojezd a výměna displejů polodot/maxidot, podsvit ručiček atd. po zapnutí klíčku, dojezd el. oken pomocí origo DO, opravy bufíků......


12 zář 13, 21:42:31
Profil
Uživatel

Registrován: 28 črc 13, 21:58:07
Příspěvky: 73
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Klucííí blbost :-D Počet děr označuje tloušťku těsnění, ani podle VIN čísla to nepoznáš. Takže sundat těsnění a podle toho objednat nový. Hlavně pozor!! Rozhodně tam dej to co patří ať ta tloušťka odpovídá tomu původnímu. 1,45/1,53/1,61mm


13 zář 13, 8:45:08
Profil
Uživatel

Registrován: 14 led 19, 8:41:08
Příspěvky: 5
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Zdravím vás všechny a rád bych poprosil tímto o radu. Mám problém se svým Galaxy 1.9tdi 85kw r.v. 2001 velmi podobný zde popsanému v jednom dotazu, ale není zde úplně jasné, jak to dopadlo. Auto mi netopí, sem tam se ztratí trochu kapaliny, nic drastického, olej ve vodě není, voda v oleji taky ne. Když doleji plnou nádobku, po chvíli jízdy klesne hladina např. 4cm pod spodní risku, když ji otevřu, tak zasyčí, zabublá a vyletí opět na maximum.
Jezdím denně do práce jednu cestu 35km a kolikrát na konci cesty auto stále netopí vůbec. Motor se chová normálně, ohřívá se pomalu jak vždy, ale ohřeje se na 90 vždy. Když bych něco táhl, asi by se i přehřál. Nejde mi bufík ani klima od začátku, co auto mám, v zimě vždy nastartuji 15min předem a už jsem neměl sílu to řešit (jde o drobnější mouchy mého auta), ale vždy auto nějakým stylem topilo, více či méně. Termostat jsem měnil za dobu co ho mám asi 2x, nyní na ručičce vždy vidím jak se houpe při ohřívání a z toho usuzuji, že asi chodí, rozvody jsou dělané i s pumpou cca před 45tis km. Samozřejmě podezření padlo na těsnění pod hlavou, ale kamarád mi měřil několikrát ty spaliny obsažené v chladící kapalině a nic to neukázalo. Prý se mu to pomocí měřáku vždy potvrdilo a citlivost mi dokazoval i tím, když do toho foukl - kapalina byla okamžitě žlutá, ale zde to neukázalo nic.
V létě se mi jednou auto přehřálo, když jsem kamarádovi jel pro koně asi 80km, nezkontroloval jsem si kapalinu a najednou pípání a teplota lítala mezi 90 a 130. Nechal jsem vychladnou, dolil destilku a dojeli jsme ok, pak byl klid, ale občas jsem dolíval a hlídal si hladinu a v létě jsem topení neřešil. Dnes jsem zkusil vyměnit víčko od nádobky z kamarádova Sharana, auto topilo, ale kapalina zas po chvíli jízdy spadla hladinou někam hluboko pod risku. Myslím, že zítra ráno bude opět situace stejná a auto topit nebude ani s jiným víčkem. Auto není v nejlepším stavu a nerad bych zbytečně dělal těsnění, aby mi pak odešlo záhy na něco jiného...nechal jsem se napálit a koupil jsem prostě dorasovný kus z ciziny a už mi došly síly, ale potřeboval bych ho ještě necelý rok jezdit a dost v něm mrznu.:-)

předem díky za rady


14 led 19, 19:00:41
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: