Logo
Právě je 23 zář 18, 16:24:01

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Motor netáhne 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 úno 08, 21:00:55
Příspěvky: 186
Bydliště: Kladno, Praha, Slaný
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 110 kW
Odpovědět s citací
jak je na tom vakuovka?

_________________
CHIPTUNING , DOJEZD KM, orig. Diagnostika-VAG i BOSCH, elektrika, opravy přihřívačů, Alarmy, ZÁMKY Řazení
Tempomaty, Palub.PC, MAXIDOTY, POLODOTY, Oleje, kompletní servis

tel.+420 605 040 040


10 led 14, 23:32:24
Profil
Uživatel

Registrován: 04 dub 08, 22:22:16
Příspěvky: 59
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Také vyměněna.

_________________
dave-1,9 TDI PD 6 speed


11 led 14, 8:49:03
Profil
Uživatel

Registrován: 10 úno 14, 20:04:27
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
mam 2.3 galaxy 2001 a cuká mi to skoro furd mam ho rok tak prní cukalo rožla se kontrolka motoru na diagnostice zisťili landa(2500kč bosch) no nic za nedlouho se rožlo znova cukalo znova lechce dia. zisťila čidlo škrtící klapy (4000kč original ford) no nic po nejáké době cukalo znova rožla se kontrolka motoru dia. zistila čidlo vačky (1000kč origoš nepomohlo) potom mi kluk který tomu vubec nerozumí urval dratek od čidla vačky který se dotýkal motoru (zaletoval zaizoloval) a krásne 4měsíce super před měsícem mi to začlo cukat zase sem tam i zablikala kontrolka tak jsem koupil svičky (NGK japan iridia 1600kč) ještě horší tak sem koupil indukční cívku (1050kč střední značku ne original ten stojí 4800kč) jenže ujel sem 350km a zase začal cukat pane bože až nato přijdu dam vědět asi zase civka skusím nějakou ze šrotu potom jestli to nepomuže tak kabely potom vahu vzduchu a potom jestli to nepomuže tak se asi oběsim :-(


10 úno 14, 20:32:21
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 črc 12, 21:22:24
Příspěvky: 930
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Mondeo 2.0i 107 kW LPG magic
Odpovědět s citací
viděl bych to na ty cívky


10 úno 14, 22:01:40
Profil
Uživatel

Registrován: 26 bře 16, 10:27:08
Příspěvky: 4
Bydliště: Tyniste nad Orlici
Auto: Ford Galaxy ll 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Dobry den.
Mam podobny problem hledam nejakeho borce co by mi pomohl.
Cca pred 3 mesicema odesel vstrik-praskl pist a spatny ventil. Auto bylo pres 3 mesice v servisu, kdy vymenili post a ventil, ale auto vubec netahlo. Udelal se repas turba, vymenily a vyzkouseli asi tri druhy vah a cidla taky vymenily. Egr dali novy, rozvody nekolikrat rozhozeny a znova nastaveny podle pripravku. Ted mam auto doma a po rovince to jede slusne, ale prijde vetsi kopecek u Hradce Kralove a jedu ho na jednicku. A prijde mi, ze nad 3 tisice zmeni zvuk. A jeste jedna zavada, pri akceleraci, zarazena ctyrka, rychlost 60km/h seslapnu plyn a auto se rozbibruje.
Kdyby mel nekdo nejaky napad nebo znal borce, co by se.mi na to podival, budu rad. Jsem z Tyniste nad Orlici.
Hezke vanocni svatky vam preju


25 pro 17, 9:34:11
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
U repasovaného turba se většinou musí doupravovat táhlo podtlakové regulace podle logu motora. Váha vzduchu pouze originál, vše ostatní je nanic. Rozvody máš tedy na přípravky. Jakou máš v diagnostice hodnotu synchronizace klika/vačka ? Jaké máš hodnoty u dávky a korekci vstřiků ? Máš všechny 4 vstřiky stejné (stejné číslo vstřiku) ? Proč měnili čidla a jaké ? Pokud tam dali jiné označení než původní, tak je to taky špatně. 60 km/h, zařazená 4ka a plyn na podlahu je taky špatně, podtáčíš motor. Můžeš mít načnuté poloosy nebo setrvačník. V servisu Ti logovali motor (1,3,11) za jízdy do kopce, nebo jen měnili díly pokus-omyl ? :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


25 pro 17, 10:24:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 26 bře 16, 10:27:08
Příspěvky: 4
Bydliště: Tyniste nad Orlici
Auto: Ford Galaxy ll 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Nebyl jsem u toho, kdyz bylo auto na diagnostice, takze jake udaje z ni lezly bohuzel nevim. S tou 60km rychlosti to byl jen pokus. V tydnu by melo jit zpet na reklamaci, tak se nejk ozvu. Jinak dik za odpoved.


31 pro 17, 11:23:44
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Ono stačí i menší netěsnost v hadicích nebo horší ventil N75 atd a auto jede špatně.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


31 pro 17, 11:26:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 26 bře 16, 10:27:08
Příspěvky: 4
Bydliště: Tyniste nad Orlici
Auto: Ford Galaxy ll 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Je mi divny, ze auto slo do servisu s tim, ze odesel vstrik. K tomu se teda udelalo i turbo. A od te doby auto nejede nez sepne turbo a ty vibrace taky nebyly, nez slo auto na opravu. Uvidim, jak si s tim poradi


31 pro 17, 11:46:29
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Vstřik Ti asi dali použitý a ted jde o to jestli je stejný jako zbytek vstřiků a hlavně jestli je ok. Vibrace může dělat i špatný setrvačník. Sám jsem si tim prošel. Vyměnil jsem vstřiky, protože v diagnostice ukazovali špatné hodnoty. Měnil jsem je zbytečně, všechny problémy způsoboval setrvačník. Jestli problémy předtim nebyli, tak problém nejspíš bude ve vstřiku,kabeláži a repas turbu. Tak hlavně aby Ti to dali do pořádku. :smt023

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


31 pro 17, 11:54:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 26 bře 16, 10:27:08
Příspěvky: 4
Bydliště: Tyniste nad Orlici
Auto: Ford Galaxy ll 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Dobry den. Dlouho jsem tu nebyl,tak k memu problemu. Auto znova v servisu po ujeti cca 1500km. Udelana diagnostika,znovu nastaveni vstriku a dotazeni vsech sroubku a maticek co se nasly.
Vysledek:auto jede o trochu lepe, ale v rozmezi 1800 - 2400 auto vibruje. To budu muset jeste doladit. Je to dost neprijemne. Mate nekdo napad,co by mohlo zpusobovat ty vibrace? Prijde mi, ze se vibrace objevi, jak sepne turbo


19 úno 18, 10:25:34
Profil
Uživatel

Registrován: 05 zář 15, 20:59:56
Příspěvky: 2
Bydliště: Český brod
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Dobrý den pánové , mám prosbu odjel jsem s rodinou na hory (Karlovarsko) a v kopcich mi přestalo jet auto... Přestalo táhnou a jede jen na 2. Při zařazení vyššího stupně padání otáčky... Auto netáhne ,nekouří,po vypnutí a odpojení baterky (reset nouzaku)jede pořád stejně ...neni tu někdo z okolí kdo by se vyznal popř.pomohl ??díky moc


25 úno 18, 10:02:04
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Chce to udělat diagnostiku abys věděl kde začít pátrat. Nemáš náhodou pouze problém s naftou ? Dnes docela mrzne. Možno, že Ti zamrzá nafta ve filtru nebo v sacím koši na čerpadle (v nádrži) a proto to nejede.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


25 úno 18, 11:30:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: