Logo
Poslední návštěva: 22 čer 18, 2:34:12
Právě je 22 čer 18, 2:34:12

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Třípolohový vypínač na bufík 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 19 čer 09, 17:19:27
Příspěvky: 113
Bydliště: Písecko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
HUJERÁCKA bych ještě jednou požádal o informaci, kde sehnal třípolohový přepínač, který pasuje do panelu.


10 kvě 10, 22:56:17
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 zář 08, 8:51:23
Příspěvky: 786
Bydliště: Švihov u Klatov
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 66 kW r.v.2001
Kup klasickej a do zaslepky vedle radia vyrizni otvor a do toho ho dej. Mam to taky tak. Nemusis shanet pak zadnej co tam padne jak prdel na hrnec. Nejrychlejsi a asi i nejlevnejsi verze. :-k

_________________
Ford Galaxy II r.v. 2001 1,9Tdi PD 66kw chiptuning
Seat Ibiza r.v. 2000 1.0 mpi rychlá kára


11 kvě 10, 9:07:06
Uživatel

Registrován: 24 kvě 09, 11:59:36
Příspěvky: 110
Bydliště: Holýšov
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2005
jj Slanac má pravdu je to obyč přepínač za 15 kč a pak stačí vyvrtat dvě dírky do záslepky a pohrát si s nožem vyříznout otvor a přepínač do něj zapasuješ a hotovo..... :smt023 :smt023


11 kvě 10, 18:09:27 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 04 lis 07, 10:55:04
Příspěvky: 593
Bydliště: Zlín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW Ghia
A jde koupit i kulatý,tak že vyvrtáš dírku nacvakneš A JE TO !!! Mám foto,ale neumím to sem vložit,pošlu na e-mail ,pokud bude zájem.


11 kvě 10, 18:14:37
Uživatel

Registrován: 19 čer 09, 17:19:27
Příspěvky: 113
Bydliště: Písecko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Namontovat a vsadit přepínač není problém, mám dva páčkové, ale zaujal mne ten Hujeráckovo, byl takový kolébkový inteligentní s dvěma diodami, ale foto se druhý den ztratilo z příspěvku a zůstalo tam jen schema zapojení, které samo o sobě není problém, jen jsem se ptal na odpory nakreslené před přepínačem, proč.


11 kvě 10, 19:51:14
Uživatel

Registrován: 04 lis 07, 10:55:04
Příspěvky: 593
Bydliště: Zlín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW Ghia
Tak to mně taky není jasné?


11 kvě 10, 20:00:01
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 08, 21:25:51
Příspěvky: 571
Bydliště: Slaný
Auto: Ford Galaxy II 2.0 85 kW DOHC EFI
kupoval jsem diody, odpory a vypínače tady:

GM Electronic, spol. s r.o.
Křižíkova 77/147
186 00 Praha 8

tel.: +420 226 535 171
fax: +420 224 816 052
zasilkova.sluzba@gme.cz
E-shop: http://www.gme.cz

A fotku má hujeracek v galerii.

_________________
Galaxy 2.0 85KW r.v.2002 Stříbrňák
zelené podsvícení


11 kvě 10, 20:58:50
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 lis 07, 21:44:37
Příspěvky: 2597
Bydliště: Praha8
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
vaclavpavl
To shema je nějaké divné ,ty odpory bych čekal k těm diodám, ale žádné tam nejsou zakreslené :?:

_________________
FORD GALAXY 1.9TDI r.v.03 Ghia


12 kvě 10, 8:42:26 ICQ
Uživatel

Registrován: 19 čer 09, 17:19:27
Příspěvky: 113
Bydliště: Písecko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Tak jsem na gme.cz přepínač našel a ty odpory ve schematu budou nejspíš svíticí diody pro signalizaci polohy přepínače. Na původní fotce v příspěvku jsem měl dojem, že diody jsou součástí přepínače, ale v galerii hujeracka vidím, že jsou pod ním přidány samostatně. Nepředpokládal jsem, že se z jednoduchého dotazu vyvine komplikovaně nové téma.


12 kvě 10, 9:33:29
Uživatel

Registrován: 24 kvě 09, 11:59:36
Příspěvky: 110
Bydliště: Holýšov
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2005
Tak tady to máte po kupě :smt023 jestli si budete chtít dát ty svítící diody co mám já pod tlačítkem ta je třeba za ně naletovat odpory aby nedošlo k jejich spálení mají cca 2 V a auto má 12V. Pak je třeba naletovat za tlařítko viz. obrázek jednosměrně diody proužkem k vypínači kvůli polaritě a tím zabráníme že signál z řídící jednotky bufíku neobejde jinou cestu k sepnutí. To nám znemožní právě ty jednosměrné diody.

Obrázek Obrázek ObrázekObrázek


12 kvě 10, 12:31:05 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 04 lis 07, 10:55:04
Příspěvky: 593
Bydliště: Zlín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW Ghia
Já mám tlačítko kulaté 3polohové ,originál dvě diody,červená,zelená a nemusí se tam žádné odpory dávat,asi má diody z odporem nebo diody 12v.Neumím vložit foto.Pošlu klidně na e-mail.


12 kvě 10, 17:21:52
Uživatel

Registrován: 24 kvě 09, 11:59:36
Příspěvky: 110
Bydliště: Holýšov
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2005
Nu pak je to o ničem jiném když jsou tam 12V diody záleží jakej si kdo koupí vypínač a jak je šikovnej si to dát dohromady nu..... :smt023 :smt023 Vkládat fotky je hračka a docela pomůžou..... :prayer:


12 kvě 10, 17:26:11 ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 lis 07, 21:44:37
Příspěvky: 2597
Bydliště: Praha8
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Ty diody jsou tam naprosto zbytečně, protože tím vypínačam nahrazuješ spínací čidlo, takže vlastně vypínač.

_________________
FORD GALAXY 1.9TDI r.v.03 Ghia


13 kvě 10, 20:52:15 ICQ
Uživatel

Registrován: 04 lis 07, 10:55:04
Příspěvky: 593
Bydliště: Zlín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW Ghia
Na červenou mám signalizaci ,že je bufík v provozu,protože jede i když vypnu motor a na zelenem vidím činnost čerpadla/v podstatě zbytečné/.Ta červená je ale duležitá,protože např. přijedeš a máš horký motor a bufik jede na usporný režim tak ho v podstatě neslyšíš.Odejdeš ,motor zchládne bufík, naskočí na plný výkon a než obejděš suprmarket tak jsi bez proudu.Pokud to dám do polohy červená dioda,tak nahrazuji zapnuté zapalování .Tak to usnadním.

Poloha 1.bufik jede v režimu jak byl nastaven v továrně/automaticky/.

2.zelená-obchazi vnější teploty čidlo teploty

3.červena-ruční provoz,jede kdykoliv i při vytaženém klíči ze zapalování.


14 kvě 10, 7:24:59
Uživatel

Registrován: 19 čer 09, 17:19:27
Příspěvky: 113
Bydliště: Písecko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
V případě Mildy už nejde o zapojení přepínače s nulovou polohou (on-off-on) jako u Hujeracka, ale o třípolohový přepínač bez nulové polohy (on-on-on) a musí k němu tedy být přivedeno ještě vedení se stálým napětím. V tomto případě zapojení ale nelze bufík v zimě vyřadit např. při krátkém popojíždění po městě. Mám obavy, jak toto zapojení bez dalších úprav (nezávislé topení) může pracovat.


14 kvě 10, 13:53:57
 [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: