Logo
Poslední návštěva: 24 čer 18, 2:31:54
Právě je 24 čer 18, 2:31:54

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 14 ] 
 Auto nestartuje 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Ahoj,

potřebuju poradit. Je to benzin 2,3. Několikrát za zimu se mně stane, že auto nejde za boha nastartovat. Baterka je dobrá. Když otočím klíčkem, neozve se vůbec nic, rozsvítí se kontrolky, ale tím to končí. Problém se objevuje náhodně, ale vypozoroval jsem, kdy se to stává nejčastěji. Nejčastěji je to při změně počasí. Zejména, když je relativně OK (kolem 0 nebo pár pod) a pak přijdou do rána docela mrazy. Právě včera se to stalo. Z pátka na sobotu dost mrzlo (měli jsme tady asi -9) a ráno jsem to nenastartoval. Nechytlo to ani kolem 11h, kdy už bylo líp. Dnes jsem k tomu přišel, když byla cca 0 a auto chytlo na brnk.

Když to nestartuje, stačí to pustit z kopce a na pár metrech to okamžitě nastartuje. Zkoušel jsem hýbat s konektorem na startéru a vypadá, že tam drží dobře.

Co by to mohlo být za problém? Stane se to řekněme 5x za zimu. V temple se to neděje. Bohužel už se to párkrát stalo na tak blbým místě, že auto prostě roztlačit nejde.

Dík za tipy.


18 pro 16, 18:37:34
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Benzinové čerpadlo je slyšet ? Podívat se na relátka,spínačku a starter.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 pro 16, 18:44:34 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Abych ti řekl pravdu, tak čerpadlo nevím, jestli je slyšet. Ráno mě byla taková kosa, že jsem asi neslyšel nic. Na to čerpadlo si dám příště pozor. Dával jsem tam ale nový v 2014. Zapomněl jsem napsat, že mám i LPG.

Podezříval jsem startér, bylo to jakoby ani necvakl, rozhodně to ani jednou nezkusí otočit motorem, ani o chlup. Spínačka apod., si myslím, že to nebude, to by přece nedělalo jen v zimě a jen při těch změnách tepot nebo jo?

Není tam třeba někde nějaký relé, ke startování?


18 pro 16, 18:54:50
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Když to nestartuje a necháš zaplé zapalování, zkratuješ startér tak to chytne ? Pokud ne tak je starter na repas nebo výměnu.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 pro 16, 19:02:44 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
To jsem nezkoušel. Za první to neumím, i když o tom vím, že to tak jde zkusit a za druhý jsem byl vymrzlej ze škrábání oken a pak z vyndavání té látky z motoru nebo co to je pod kapotou, protože mně to zase sežrala kuna. Asi už to vyhodím.

OK, takže to vypadá, že počkám, až se to zase stane. Je problém tohle auto pustit z kopce a v podstatě roztlačit?


18 pro 16, 19:27:46
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 22:16:25
Příspěvky: 65
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Osobně bych počkal až se projeví závada, pak bych vzal zkoušečku a vyzkoušel odpojením toho slabýho kabelu co vede ke startéru ( impuls na cívku ke spuštění startéru ) jestli tam jde proud.
Pokud ne, tak je nejpravděpodobněji chyba ve spínačce, pokud tam proud jde tak bude chyba ve startéru, teda v cívce. Samozřejmě musíš měřit když ti někdo podrží klíček v poloze start, jinak tam proud nebude to je jasný. Roztlačování bych nějak zbytečně moc nehrotil, motor má hydronapínák rozvodovýho řetězu, to znaméná že ho pořádně vypne až tlak oleje. Ale jako nouzově roztlačení možný je.


18 pro 16, 19:33:39
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Slabej kabel myslíš ty cca dva, tuším černý dráty, který jsou připojený v konektoru na horní straně startéru?


18 pro 16, 19:36:54
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 22:16:25
Příspěvky: 65
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Tak nic jinýho tam nevede, ten mega tlustej je stálý proud z baterky, resp. s alternátoru.
Takže ten konektor si odpoj a zkus si to proměřit teď když to funguje ať víš přesně kterej to je.
A pak až to přestane fungovat tak to budeš mít zkontrolovaný raz dva. Pokud nemáš voltmetr tak stačí žárovková zkoušečka 12V


18 pro 16, 19:42:22
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Jo, vyzkousim. Diky.
Ta cívka je kde? To je to klubko drátu ve starteru?


18 pro 16, 19:51:22
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 22:16:25
Příspěvky: 65
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
cívka je jakoby součást startéru, ten menší váleček než je tělo startéru. Do tý cívky právě vedou yt slabý a jeden silnej drát.
tady to máš označený, šipka ukazuje kam se připíchne ten konektor na kterým budeš měřit jestli tam jde proud po otočení klíčku na start
Obrázek


18 pro 16, 20:40:18
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Dík moc. Tak ani nevím, jestli se mám přiznat :oops: . Samozřejmě vím(asi 20 let), jak vypadá startér a alternátor. Nicméně musím přiznat, že jsem se idiot, ani nevím, z jakýho důvodu, díval na alternátor.


18 pro 16, 20:51:53
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 črc 08, 21:25:51
Příspěvky: 571
Bydliště: Slaný
Auto: Ford Galaxy II 2.0 85 kW DOHC EFI
Ahoj

Auto mám 8let. Jednou dvakrát za rok nemužu nastartovat nehlede na počasí a teplotu motoru.
Otočím klíčkem a nic ticho jako když tam nejde vubec eletrika. Nastartuje třeb až na 4,5 pokus.
Jednou jsem dokonce vylez z auta zamknul, znova odemk nastartoval a odjel. To se blbě hledá chyba.

_________________
Galaxy 2.0 85KW r.v.2002 Stříbrňák
zelené podsvícení


21 pro 16, 21:42:32
Uživatel

Registrován: 24 črc 16, 13:14:43
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Mám také 2,3 řešil jsem stejný případ.Po otočení klíče do polohy 1 se rozsvítily kontrolky a po otočení klíče do polohy 2 nic,opakovalo se to nepravidelně,ale stále častěji,až jsem vůbec nenastartoval.Kontaktoval jsem autoelektrikáře,který s tím měl už zkušenost.Auto po týdnu opravil.Mezi imobilizérem a hlavní řídící jednotkou je jednotka palubní desky a tam časem dojde ke studenému spoji,který přepájel horkým vzduchem a auto staruje jak má.


22 lis 17, 20:16:45
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
To je zajimavy. To by mozna mohlo byt ono. Zase, jak ted bylo vlhko a zima, tak se to zacalo nepravidelne opakovat. Kde je imobilizer a ta hlavni ridici jednotka? Zkusil bych se na to podivat? Dival jsem se ted na rychlo po netu a zatim jsem umisteni neibjevil. Nicmene se mne objevila dalsi, zahadna porucha. Vynulovava se mne pocitac dennich KM primo pri jizde.


22 lis 17, 20:20:18
 [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: