Logo
Právě je 18 zář 18, 15:50:45

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Klimatizace - vysoký tlak 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 08, 17:14:16
Příspěvky: 2135
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Ahoj vespolek, tak jsem se rozhoupal a dal auto na opravu klimy, ale nikdo si s tím neví rady.

Climatronic, čidlo tlaku PWM, jednookruhová bez střechy

Všechno se zdá, že chodí jak má, žádná chyba, kompresor spíná. Dokonce to i trochu chladí, ale nic nevypne spojku kompresoru, všechno až po výparník v palubce je rozpálený (trubky s chladivem). Vysoký tlak je příliš vysoký (teď nevím jestli si to dobře pamatuju, ale až 20-30barů). Nízký tlak je kupodivu celkem v normě.
Ventilátory před chladičem jedou během pár sekund naplno.
Všechno v servisu už prý profoukli (pouze výparník v palubce jen tak trochu, venku ho neměli) a stále žádná změna. Kompresor vyměněný, jedna hadice nová (měla bouli), trubky profouknutý dusíkem a pořád stejný. Chladič vepředu je taky vyměněný.

Tak poslední zoufalý pokus o nápady tady na fóru. Kdyby někoho napadlo co třeba dál zkusit budu rád.

Případně bych potřeboval sehnat ty dvě trubky co vedou k expanznímu ventilu u výparníku. Chceme totiž zkusit mimo kabinu připojit jiný výparník (rozdělávat palubku se nám zatím nechce)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Galaxy II 1.9 TDi PD 96kW Ghia r.v.2005


23 srp 17, 16:23:33
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 08, 17:14:16
Příspěvky: 2135
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Tak jen pro pořádek. Auto bylo asi půl roku v servisu, dělali s tím psí kusy, snad všechno vyměnili, ale opravit se jim to nepodařilo.
Pořád to tlačí do vysokýho tlaku a moc to nechladí.

_________________
Galaxy II 1.9 TDi PD 96kW Ghia r.v.2005


01 úno 18, 18:53:13
Profil ICQ
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Petře napiš uživateli Havran22. Je ze Skutče a dělá klimatizace. Mému šefovi dělal klimu taky.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


01 úno 18, 18:56:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 08, 17:14:16
Příspěvky: 2135
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
Láďo, díky.
Musím se z toho trochu oklepat a uvidím jestli ještě najdu sílu.
Ale každá rada dobrá, lidí co tomu rozumí je opravdu málo.
Teď sem si opravil bufík, je zima, klimu nepotřebuju. Uvidím zjara.
Díky.

_________________
Galaxy II 1.9 TDi PD 96kW Ghia r.v.2005


01 úno 18, 22:28:19
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 11, 22:35:09
Příspěvky: 119
Bydliště: Brno
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Odpovědět s citací
Subi: vyřešil jsi to? Dělával jsem ve firmě, která vyráběla právě tyhle snímače tlaku pro koncernové klimatizace a dělal jsem analýzy vadných, nebo podezřelých kusů. Ty snímače dokázaly dělat psí kusy a musely se měřit v celém rozsahu a ještě při různých teplotách. Takže bych ten snímač preventivně vyměnil. To že z něj leze nějaký PWM signál ještě neznamená, že je snímač funkční. Dá se to změřit osciloskopem, se stoupajícím tlakem se musí zvyšovat "duty cycle" toho PWM signálu. Může se třeba stát, že se se zvyšujícím tlakem ten signál nemění.

_________________
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW


22 kvě 18, 20:12:41
Profil
Uživatel

Registrován: 11 úno 11, 20:11:05
Příspěvky: 41
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Při výměně rozvodů mi mechanik ukázal prasklou trubku. Nevím proč praskla, byla sice v loni vařená ale klima přes léto makala, až letos koncem zimy jsem si všiml při zapnutí zapalování blikání Climatroniku. Napadlo mě zda to nemohlo mít něco společného se závadou 00792 - tlakový spínač klimatizace F(129) 35-00-- (viz. obrázek). Prosím o radu zda tato závada může mít něco společného s prasknutím trubky a ještě co tato závada znamená. Pokud by bylo čidlo v háji, zda se musí měnit při prázdné klimě nebo to lze dělat při plné klimě tak , aby náplň neutekla do luftu. Ještě jsem chtěl požádat o návod (jako pro děti) na sestavení potrubí. Zda spoje trubek při sesazování stříknout Konkorem, WD sprejem nebo podobným mazivem pro lepší sesazení a jak se to zajistí proti rozpojení. Musí jít při tom ven světlo a filtr vzduchu, nebo lze to sesadit bez demontáže světla.

Díky Pavel


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


29 čer 18, 19:41:18
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron