Logo
Právě je 10 pro 19, 22:45:52

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Čištění (renovace) filtru pevných částic 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 17 říj 14, 14:36:15
Příspěvky: 12
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ahoj, zakládám toto úzké téma. Prosím nepište o různý provrtáních, výměnách... Otázka zní, jaké máte zkušenosti s vyčištěním (renovací) DPF filtru - filtru pevných částic. Jestli to pomohlo, případně jaká byla cena? Díky


03 kvě 15, 20:31:21
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 21:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
Sice O.T. ale nedá mi to. Konečně někdo rozumnej, kdo se nesnaží s DPF vy***at, ale staví se k tomu čelem a bere ohledy na okolí a zdraví ostatních, protože nebudou muset dejchat mikročástice sazí, které působí v plicích rakovinotvorně!

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


04 kvě 15, 10:19:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 14 zář 11, 21:03:13
Příspěvky: 43
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Údajně se dají filtry od motorů PSA jednoduše vyndat, rozpůlit a vyčistit vapkou po směru toku plynů.
Zkušenost s tím nemám zatím jsem nepotřeboval.


05 črc 16, 12:14:02
Profil
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 10:00:40
Příspěvky: 150
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Když probíhá čištění v autě (automaticky), nemělo by to stačit a filtr fungovat dál bez problémů?


06 črc 16, 12:23:00
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 črc 12, 19:47:41
Příspěvky: 32
Auto: Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW 2006
Odpovědět s citací
Občas ta automatická regenerace nestačí, přestože jsem poslední měsíce jezdil poměrně dlouhé trasy, tak se asi regenerace spustila při nějaké krátké trase, kdy se nedokončila. Skončilo to nakonec při jedné jízdě v nouzáku a muselo to do servisu na nucenou regeneraci. Naštěstí se to prozatím vyřešilo a auto jezdí. Ale dobu výměny pomalu očekávám... (mám najeto asi 207 tis. km)


02 srp 16, 7:26:10
Profil
Uživatel

Registrován: 14 zář 11, 21:03:13
Příspěvky: 43
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
již jsem absolvoval "engine Malfunction" a nouzový režim díky DPF. Příčinou byla prasklina na hadici sání. Auto již nebylo schopno provést regeneraci samo a ani po napojení na diagnostiku. První řešení odeslat filtr http://www.dpfrenovace.cz/index.php?opt ... d=16#cenik .bohužel mi bylo řečeno, že není schopen regenerace a je KO.
Takže druhé řešení koupě nového DPF originál ford jsem sehnal na netu cca. 17000,- plus práce. Auto ted jede stejně dobře a spotřeba klesla oproti dlouhodobému průměru cca. o 1/2 litru ve všech jizndích režimech. Takže všem kdo koumají jak ušetřit nešetřete a kupte si novej DPF ušetříte na naftě.
Info ze servisu FORD - Životnost DPF je údajně 120000km a doporučí jej jednou ročně přivézt na řízenou regeneraci přes diagnostiku. O té životnosti bych polemizoval můj vydržel 2200000km a zanesl se jen díky prasklině na hadici sání. Na té regeneraci jednou ročně budu souhlasit je to pár korun a ušetří to hodně starostí i paliva navíc.


08 zář 16, 8:12:40
Profil
Uživatel

Registrován: 03 srp 13, 21:14:47
Příspěvky: 467
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Odpovědět s citací
2200000km ??? Páni kterej ford motor má přes dva miliony najeto :lol:
Hezky ses upsal,sranda musí byt


08 zář 16, 20:59:46
Profil
Uživatel

Registrován: 14 zář 11, 21:03:13
Příspěvky: 43
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
omlouvám se opravdu mám jen 220.000 km děkuji za upozornění.


08 zář 16, 22:01:15
Profil
Uživatel

Registrován: 03 srp 13, 21:14:47
Příspěvky: 467
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Odpovědět s citací
Miky ale na druhou stranu, nebyla by to paráda ?


12 zář 16, 5:40:14
Profil
Uživatel

Registrován: 15 zář 09, 21:06:30
Příspěvky: 104
Bydliště: Sázava u Benešova u Prahy
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Má tu někdo praxi na výměnu těch hadiček na regeneraci dpf


20 čer 18, 18:46:50
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 20:52:42
Příspěvky: 84
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Na to nepotřebuješ praxi.Vlez pod auto,vem si kleště s dlouhými čelistmi a uvidíš co dělat.Hadice tě povedou. :smt045

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


20 čer 18, 20:46:07
Profil
Uživatel

Registrován: 15 zář 09, 21:06:30
Příspěvky: 104
Bydliště: Sázava u Benešova u Prahy
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
ale mě přijdou nějaké krátké a to jsou originál


20 čer 18, 21:05:15
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 20:52:42
Příspěvky: 84
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Pokud nevyndáš staré, tak je nevyměníš.Stejně to musíš udělat.

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


20 čer 18, 21:28:11
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: