Logo
Právě je 20 zář 18, 4:50:45

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Divné zvuky turba 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 17 bře 11, 22:12:31
Příspěvky: 12
Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Ahoj všichni. Mám problém se svým Maxíkem. Nejdřív se ozívalo pohé zapískání od motoru. Toto již zmizelo. Nyní při ohřátí motoru a přidávání otáček nad 1800ot/min. se začalo ozívat pištění, jakoby meluzíny. Nechal jsem si to zkontrolovat v několika servisech. Bylo mi řečeno, že to je normální. Proto jsem si nechal turbo vyčistit. Při té příležitosti mi bylo zděleno mechanikama, že kolem středové hřídele čerpadla dochází k mírnému úniku vzduchu. Je toto onou příčinou, nebo to je něco jiného? Jestli máte podobný problém, tak prosím sem s nápady popřípadě radamy. Díky :smt023


18 bře 11, 0:19:44
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 10, 19:47:57
Příspěvky: 82
Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW Titanium
Odpovědět s citací
Zdravím? Jak se projevilo vyčištění toho turba? Kde jsi ho nechal dělat a kolik to vyšlo? Díky...


18 bře 11, 10:50:07
Profil
Uživatel

Registrován: 17 bře 11, 22:12:31
Příspěvky: 12
Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Jel jsem jenom po městě (asi 5 km), ale bylo znát lepší tah turba. Ještě uvidím, jestli se bude opakovat ten kvíliví zvuk při delší cestě :-D


18 bře 11, 11:58:45
Profil
Uživatel

Registrován: 17 bře 11, 22:12:31
Příspěvky: 12
Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Tak zvuky jsou pořád stejné akorát mi připadá, že je auto pružnější a má lepší tah.


21 bře 11, 14:36:37
Profil
Uživatel

Registrován: 17 led 10, 10:27:29
Příspěvky: 323
Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
No taky mi neco piskalo a myslel sem si, ze je to turbo, ale u me se jednalo o SERVO - neprestane piskani kdyz pohnes volantem??? Dle toho co rikali servisaci je piskani Serva u tehle aut docela bezny, opravitelny, ale brzo po oprave to piska znova - udajne to nicemu nevadi a je to jen neprijemny.


22 bře 11, 11:56:06
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 17 bře 11, 22:12:31
Příspěvky: 12
Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Ahoj a díky za nápad. Nevím jestli to je TURBO na 100%. Děláto při zahřátí motoru na provozní teplotu. A ten zvuk se zvyšuje v závislosti na zvyšování otáček motoru, tedy v rozmezí 1800-3000 ot/min. Je zajímavé, že ten zvuk není pravydelný, ale občasný.


25 bře 11, 20:46:44
Profil
Uživatel

Registrován: 29 lis 09, 23:51:08
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW
Odpovědět s citací
GIII, 200tis na tach, TDCi, vždy mi šly z turba asi normální i když trochu plechové zvuky, až nedávno při max výkou ve výjezdu do dlouhého kopce mi najednou začalo v motoru něco bzučet , jako čmelák v láhvi.Plechový pískavý zvuk přesta. Bzučení je vždy jen při sešlápnutém plynovém pedálu a při tahu motoru.Jakmile šlápnu na spojku, zvuk zmizí. Od té doby je výkon motoru nepatrně nižší, prosím o radu co to je , v servisu (garáž) mi borec řekl, že "to nic" ...


11 kvě 16, 9:36:05
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 12, 11:03:41
Příspěvky: 107
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Podle mě by to mohl být dvouhmotový setrvačník či spojka - pokud zvuk mizí po sešlápnutí spojky, tipoval bych to na dvouhmotu.

_________________
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit


01 čer 16, 10:32:14
Profil
Uživatel

Registrován: 08 led 13, 15:18:37
Příspěvky: 8
Auto: Ford S-Max 1.8.TDCi 92 kW
Odpovědět s citací
Ahoj Chlapi. To co zde popisujete, jsem již řešil taky a je to jednoduché. je to netěsnost výfukového potrubí v přechodu mezi parohy a hlavou motoru. Vinou tepelného namáhání se parohy kroutí a v krajním případě to umí utrhnout i ty šrouby. oprava se rovná demontáži sběrného potrubí od hlavy a turba. přerovnáním, nové těsnění a zpětná montáž. pokud vám to utrhlo už ty štefty v hlavě, tak i odvrtáním a nahrazením novými šrouby. je to běžná vada, já vyměnil turbo a nic, takže až takto jsem na to došel..
U toho je lepší zkontrolovat stav katalyzátoru u 1.8 tdci popř dpf u jiných tdci. Protože při částečné neprůchodnosti, se zvyšuje zátěž na ty parohy a pak se děje výše popsané..


26 čer 16, 11:02:55
Profil
Uživatel

Registrován: 20 úno 17, 21:34:55
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW
Odpovědět s citací
Ahoj,
mám taky problém s turbem, asi. Po rozjetí se píská turbo, ale jen prvních pár metrů.....než se turbo zahřeje...
Nějaká rada??


20 úno 17, 22:08:16
Profil
Uživatel

Registrován: 17 úno 17, 11:52:13
Příspěvky: 3
Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW
Odpovědět s citací
Taky nás postihla tato závada, před rokem se to začalo projevovat pouze při dlouhém sjezdu dlouhého kopce a brzdění motorem. Začal se ozývat zvuk jako když prokluzuje klínový řemen. Stačilo brnknout o plynový pedál a zvuk ustal po dalším brzdění motorem opět začalo pískání ale pouze u dlouhého kopce normálně nic ani při vytáčení motoru nebo kontrole v servisu. Teď po roce při rozjezdu začne pískat okolo 2 tis. otáček taky jsem se někde dočetl že to může být netěsnost. Pokud má někdo zkušenosti ať napíše co tomu bylo. Zvuk jeje aktuálně náhodný spíše při rozjíždění na 1-3 rychlost pak už se neobjeví. Díky za postřehy.


23 dub 18, 7:50:37
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron