Příspěvek
od Barchetta » 25 pro 2012, 17:51
Já mám va Galaxovi jiný motor - tdci (HDi) 103kW - a ohřívá se mi na provozní teplotu (tím myslím 90st C.) při tomto počasí (kolem -5st vzduch venku) po ujetí cca 12km, po 6 km ho mám tak na 60ti st. C. Zdálo se mi to pomalé ale kamarád má Peugeota HDi a tomu se to ohřívá podobně, takže mě to uklidnilo. To Barchetta má ohřáto po 3km jako nic. Ale k věci, i mě občas sepne ventilátor i po ujetí 3km, jednou se mi to stalo když jsem jel z práce, kde stálo auto celou noc, ráno -3, skočím, ujedu 3km domů a zde zapnul ventilátor. Stalo se mi to jednou tak jsem to přikládal nějakému momentálnímu pomýlení. Tak ti nevím, ale pokud se ti chladí a funguje termostat, a na jednotce nemáš načtenou žádnou chybu asi bych to neřešil. Nicméně to co píšeš by mohlo být i způsobeno zamrzlou chladicí kapalinou, ta pak nemůže cirkulovat, motor se ohřívá a čidlo motoru ti klidně může ukazovat nízkou teplotu (tedy jestli je to udělané jako to měl můj Megan dci. Ten měl čidlo pro spínání ventilátoru a čidlo teploměru motoru každé jinde). Zkus si nechat napíchnout počítač a zkontrolovat hodnoty jednotlivých čidel a chyby které jsou případně načteny. To ti přečte kdejaký Pepa na notebooku se čtečkou. Tím bych asi začal já.
Ex Ford Galaxy 2006 tdci 103kw Ghia, nyní Ford Galaxy 2016, tdci 132kW, powershift, AWD (4x4)
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit