Logo
Právě je 10 pro 18, 12:47:49

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Torque Pro 
Autor Zpráva
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12974
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Vše ohledně aplikace Torque Pro - PIDy, komu se co povedlo, jakým PIDem získat atd.

Petkar píše:
Nalezl jsem na internetu PIDy do Torque pro motor 2.0 TDCi 103 kW (EURO 5), které se týkají DPF:

Zaplnění DPF:
PID: 220579
Long name: DPF Load
Short name: DPF Load
Min: 0.0
Max: 100.0
Scale factor: x1
Unit type: %
Equation: (A*256)+B
OBD Header: auto
Overides PID: Does not override any PID
Zaplnění DPF v %

Indikace probíhající regenerace:
PID: 2203b8
Long name: Glow Plugs
Short name: Glow
Min: 0.0
Max: 1.0
Scale factor: x1
Unit type:
Equation: A
OBD Header: auto
Overides PID: Does not override any PID
Toto funguje tak, že se "rozsvítí" (přepne na ON) při studeném motoru a po zahřátí zhasne (OFF) a pak se rozsvítí až v okamžiku regenerace DPF a po skončení zase se vypne

Teplota EGT:
PID: 2203f4
Long name: EGT
Short name: EGT
Min: 100.0
Max: 700.0
Scale factor: x1
Unit type: °C
Equation: A*5
OBD Header: auto
Overides PID: Does not override any PID
Standardně ukazuje teplotu kolem 200-250 °C, ale při spuštění regenerace DPF skokově vyskočí na 350-450 °C

Pak ještě jsem používal PID pro zaplnění DPF v gramech, ale tam jsem si úspěšně smazal PID, takže tento dávám bez záruky:
DPF Soot Load (g)
PID: 22fd84
Long name: DPF Soot Load (g)
Short name: DPF Load (g)
Min: 0.0
Max: 100.0
Scale factor: x1
Unit type: g
Equation: ((A*256)+B)/4
OBD Header: auto
Overides PID: Does not override any PID


Pokud máte někdo další PIDy do Torque pro použití s tímto motorem, ať už ve vztahu k DPF nebo i jiným hodnotám z ŘJ, možná by stálo za to si je vzájemně sdílet.


Táta píše:
Také jsem našel něco,avšak ne pro mě /EURO 4/

Protitlak výfukových plynů (absolutní)
Krátký název: EBPA
PID: 221445
Jednotky: PSI
Max / Min: 50,0 / 0,0 (stock) 60,0 / 0,0 (upraveno)
Rovnice: ((A * 256) + B) * 0.03625

Protitlak výfukových plynů (přetlak)
Krátký název: EBPG
PID: 221445
Jednotky: PSI
Max / Min: 30,0 / 0,0 (stock) 40,0 / 0,0 (upraveno)
Rovnice: (((A + 256) + B) * 0,03625) -BARO ()


PID: 22fd8a
Dlouhý název: DPF Poslední Regen
Krátký název: DPF LR
Typ jednotky: Miles
Rovnice: (((A * 256 + B / 10) * 0.621371192

PID: 22fd88
Dlouhý název: DPF Poslední Regen Trial
Krátký název: DPF LRT
Typ jednotky: Miles
Rovnice: (((A * 256 + B / 10) * 0.621371192
Poznámky: Toto nastaveny na 0,0 těsně předtím, než se pokusí provést Regen - dávat pozor na tuto vynulování. Pokud tomu tak jeďte a dávat pozor na DPF poslední Regen.

PID: 22fd89
Dlouhý název: DPF Průměrná Regen
Krátký název: DPF AVG
Typ jednotky: Miles
Rovnice: (((A * 256 + B / 10) * 0.621371192
Poznámky: Zhruba každých 375 mil za mnou

PID: 2209e2
Dlouhý název: DPF Tlak Diff
Zkrácený název: Tlaková DPF
Typ jednotky: kPa
Rovnice: ((A * 256) + B) / 80
Poznámky: 0,5 kPa při volnoběžných otáčkách po Regen pro mě. Zvláštní poděkování patří Pichacker pro správnou škálování podle vzorce

PID: 22fd87
Dlouhý název: DPF Nepodařilo Regens
Krátký název: DPF Fail
Typ jednotky:
Rovnice: od A
Poznámky: Je to selhání mezi poslední Regen

PID: 22fd86
Dlouhý název: DPF Nepodařilo Regens Avg
Krátký název: DPF Fail Avg
Typ jednotky:
Rovnice: od A

PID: 22051d
Dlouhý název: teplota hlavy válce
Krátký název: CHTMP
Typ jednotky: C
Rovnice: A-40
Poznámky: CHTMP by měly úzce odpovídat teplotu chladicí kapaliny až do asi 70 ° C. Poté, co že to může zvýšit asi o 10 ° C nad chladicí kapaliny temp. Oba jít až na asi 90 ° C do stop-start provoz.

PID: 22fd84
Dlouhý název: DPF saze
Krátký název: DPF Saze
Typ jednotky:
Rovnice: ((A * 256) + B) / 4
Poznámky: Pro mě to bylo cca 450 před Regen, 150 poté, co a byl při 150 ° C za posledních 200 mil nebo tak. Nejste si jisti, jestli je to správné, ale to by mělo být založeno na údajích z Pichacker

PID: 22fd18
Dlouhý název: Aircon Tlak
Krátký název: AC Pres
Typ jednotky: kPa
Rovnice: A * 12.156863
Poznámky: nemohu přesně vyjádřit, co tyto tlaky by měly být co moje výparníku je v současné době vyměněn v rámci záruky. Zdálo se pohybovat kolem 600kPa s A / C vypnout a až 850 kPa s tím dál.

Snad to někomu pomůže.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


14 pro 17, 18:58:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12974
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Ve čtvrtek kompletní smazání dat, odinstalace aplikace, nová instalace + PIDy a ..... Nic (ani jeden ze zkoušených adaptéru).
Nejspíš moje ř.j. nepodporuje některé funkce Torque Pro.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


16 pro 17, 12:23:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 12, 16:25:11
Příspěvky: 178
Auto: Ford Galaxy III 1.6 TDCi 85 kW
Odpovědět s citací
Da se nejak nahrat PIDY do torque ze souboru , nebo se musi napsat rucne ?

_________________
Ford Galaxy III 1.6 TDCi 85 kW

Obrázek


03 čer 18, 10:12:56
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12974
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Mě se to povedlo zálohovat a následně nahrát do jiného profilu, takže to jde. :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


03 čer 18, 19:34:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 12, 16:25:11
Příspěvky: 178
Auto: Ford Galaxy III 1.6 TDCi 85 kW
Odpovědět s citací
Muzes to nejak popsat jak jsi je tam dostal , ja porad na to nemuzu prijit . Mam soubor s koncovkou .csv

_________________
Ford Galaxy III 1.6 TDCi 85 kW

Obrázek


04 čer 18, 9:44:29
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12974
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Popravdě již si to moc nepamatuji, ale exportoval jsem cely profil z Torqe na google disk a po instalaci SD karty jsem zálohovany profil s PIDama exportoval na SD kartu v mobilu. V torque si najed na profil auta co máš nastavený a tam už to najdeš.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


04 čer 18, 20:30:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 28 lis 14, 22:06:51
Příspěvky: 10
Bydliště: momentalne brno
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Mám euro4 QXWA motor. Regenáciu DPF poznám podľa PIDov

Teplota katalyzátora:
PID: 22fd1b
Long name: KAT temperature
Short name: KAT temp
Min: 0.0
Max: 800.0 (môže byť asi aj menej, väčšinou to ide tak do cca 600C, počas bežnej jazdy je to medzi 200-300C, podľa záťaže motora)
Scale factor: x1
Unit type: C
Equation: (((A*256)+B)-40)
OBD Header: auto
Overides PID: Does not override any PID

Väčsinou ide pri tom naplno ventilátor:
PID: 22091f
Long name: Vent %
Short name: Vent %
Min: 0.0
Max: 100.0
Scale factor: x1
Unit type: %
Equation: ((A*256)+B)/310.95
OBD Header: auto
Overides PID: Does not override any PID


16 čer 18, 12:07:29
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: