Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy III r.v. 05/2006 - 04/2015
Ford S-Max r.v. 05/2006 - 02/2015
-
Táta
- Uživatel
- Příspěvky: 86
- Registrován: 08 dub 2008, 21:52
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: ŠUMAVA
Příspěvek
od Táta » 23 srp 2018, 22:10
Jen jsem dal možnost ostatním vyzkoušet něco jného,co u mě funguje.Je na každém jestli mou radu využije.
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006
-
MVano
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 24 kvě 2015, 11:00
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Příspěvek
od MVano » 08 lis 2018, 16:18
Já to poznám podle okamžité spotřeby. A poslední dobou se regenerace opakuje opravdu často. Běžně sedím v nastartovaném autě 5-10 minut na parkovišti, než regenerace proběhne. Ale jak jsem psal, opakuje se nějak často...
-
Táta
- Uživatel
- Příspěvky: 86
- Registrován: 08 dub 2008, 21:52
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: ŠUMAVA
Příspěvek
od Táta » 08 lis 2018, 21:11
Je těžké radit,když nevím,z kterého roku máš auto.Já mám v autě samostatný katalyzátor před DPF a pomohlaa mi jeho výměna.Jeho životnost je asi 140000km.Pak již nestíhá zahřát DPF na potřebnou teplotu.
Podívej se sem,snad ti to pomůže
https://www.fcd.eu/blog/post/1514
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006
-
MVano
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 24 kvě 2015, 11:00
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Příspěvek
od MVano » 11 lis 2018, 22:04
Pokud to bylo na mě, tak auto mám z roku 2011.
-
Táta
- Uživatel
- Příspěvky: 86
- Registrován: 08 dub 2008, 21:52
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: ŠUMAVA
Příspěvek
od Táta » 12 lis 2018, 21:11
Tak to ti neporadím,protože máš přímý vstřik paliva do katu,který je spojen s DPF. Tohle já nemám takže sorry.Možná zkontrolovat čidlo teploty výfukových plynů.
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006
-
Jose1
- Uživatel
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25 led 2019, 16:36
- Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 147 kW
Příspěvek
od Jose1 » 27 led 2019, 09:15
Ahoj...jsem zde nový a začínám se orientovat. Jak na fóru, tak v autě. Otázka zde možná na místě. Nedávno jsem zaparkoval před domem, vypnul motor a rozjel se ventilátor. Auto smrdělo, jak hořící skládka. Je tohle to pověstné vypalování DPF? A je možné v tomhle okamžiku motor znovu nastartovat a nechat vypalování dojet? Nebo tím vypnutím motoru se cyklus nadobro přeruší...? díky
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 27 led 2019, 10:00
Vypnutím motoru jsi přerušil (nedokončil) regeneraci.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
doktorpechy
- Uživatel
- Příspěvky: 189
- Registrován: 23 zář 2010, 20:23
- Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od doktorpechy » 30 črc 2019, 20:49
Tak nevím,jestli jsem tupej nebo na tohle už moc starej,každopádně podle čeho zjistím fyzicky,že mám DPF regeneraci,je to součást katu nebo někde další zařízení? Už jsem z toho na prášky,řeším EGR a Turbo,nemohu najít čísla OEM ani na catcaru ani na 7zap a teď ještě tohle.Vyvede mě někdo z toho?
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 30 črc 2019, 21:07
1.8 TDCi byli bez dpf. Jinak dpf filtr je za katem.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
doktorpechy
- Uživatel
- Příspěvky: 189
- Registrován: 23 zář 2010, 20:23
- Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od doktorpechy » 30 črc 2019, 21:23
Sem si to myslel,že to bude rychlé,viděl jsem tě online,děkuju a s těmi čísly je jiné řešení než demontáž?
-
Petrzet
- Uživatel
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09 úno 2019, 08:20
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Příspěvek
od Petrzet » 24 srp 2019, 16:56
Chlapi pls kde vyctete hmotnost sazi zaplneni dpf???
Pouzivam pouze v telefonu forscan
-
Otakar
- Uživatel
- Příspěvky: 114
- Registrován: 04 črc 2017, 14:51
- Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
- Bydliště: ValMez
Příspěvek
od Otakar » 15 srp 2023, 13:56
Kdysi jsem napsal návod na instalaci a oživení kontrolky aktivní regenerace DPF. Později jsem k tomu ještě doplnil zvukovou signalizaci. Do dneška mě funguje na 100%. V případě zájmu pošlu.
-
Snaid_CZ
- Uživatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 05 lis 2012, 17:54
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2014
- Bydliště: Kynšperk nad Ohří
Příspěvek
od Snaid_CZ » 23 říj 2023, 21:44
Klidně se poděl, jediné, co mi dosud bránilo kontrolku udělat, byla lenost protáhnout kabel skrze motorovou příčku
ale stejně mě to čeká
-
Otakar
- Uživatel
- Příspěvky: 114
- Registrován: 04 črc 2017, 14:51
- Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
- Bydliště: ValMez
Příspěvek
od Otakar » 24 říj 2023, 07:46
Ahoj, pošli mailovou adresu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host