Logo
Právě je 23 zář 18, 18:19:03

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Teplota motoru 
Autor Zpráva
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Na Conversu mám teplotu motoru cca 77 stupňů málokdy tam mám 80 stupňů.
Myslel jsem,že bude štatný termostat,ale když čtu na různých forách příspěvky, tak všude píšou,že je to ok. Podle mě je tahle teplota nízká. Jak to máte na Conversech s teplotou Vy ?

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


20 lis 16, 18:08:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 22:46:40
Příspěvky: 205
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Mam to Lado uplne stejne jako ty. :-D


20 lis 16, 19:20:22
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Nekoukal jsem se diagnostikou,ale tam bude asi teplota vyšší tudiž neřešit ? :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


20 lis 16, 19:34:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 22:46:40
Příspěvky: 205
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Přesně tak :smt041


20 lis 16, 19:46:04
Profil
Uživatel

Registrován: 26 bře 10, 15:34:23
Příspěvky: 107
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Taky mám jenom nějakých 75-80 st. a k těm 80 st. to doleze jenom občas...

Nevím, jak u Galaxy, ale u jiných aut je teplota velice závislá na tom, v které části okruhu je umístěno čidlo teploty... Pak klidně může ukazovat "málo", ale motor má optimální teplotu...


21 lis 16, 16:49:24
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Dívá se na to dost blbě. V jiných autech mě ručička ukazuje 90 stupňů. Člověk si myslí,že má studený motor a vadný termostat.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


21 lis 16, 17:39:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 17, 14:51:45
Příspěvky: 57
Bydliště: ValMez
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Ahoj, mám podobný problém. Všiml jsem si, že i když se motor zahřeje po ujetí cca 10km, a ručička teploměru se dostane tam kde má být tak po zastavení s nastartovaným motorem se začne vracet a klidně po cca 5-10 min spadne do oblasti kolem 60 stupňů. Dnes jsem to kontroloval i přes diagnostiku a po zastavení na parkovišti u pracoviště byla teplota chladící kapaliny dle diagnostiky (FORScan, na mobilu) 75 stupňů, ale po chvíli spadla na cca 60 stupňů. Z topení normálně fouká teplý vzduch.
Jedná se o motor 2,2TDCi 129kW, EURO 4.
Osobně to tipuji na termostat, ale je to litinový motor tak nevím. U bývalého Mondea (motor hliníkový) když ručička vylezla tak už nepadala, ani na volnoběh.
BTW všiml jsem si toho proto, že se právě po cestě do práce spustila regenerace DPF (ať žije kontrolka :-)) a právě díky klesající teplotě se přerušila. A ještě jedna věc, motor se ani při delší jízdě nenatopí na více jak 79-81 stupňů, i když je ručička po zahřátí motoru ve správném prostoru.
Po delší jízdě ale k tak masivnímu klesání už nedochází ale jen tak o 2-5°C.
Co vy na to?


05 led 18, 15:34:24
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Prostě to takhle blbě Ford má. Mně se po spuštění regenerace při zastavení již nepřeruší. Zrovna při poslední regeneraci jsem to sledoval doma před garáží jsem tam měl 68 st.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


05 led 18, 18:30:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 17, 14:51:45
Příspěvky: 57
Bydliště: ValMez
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Včera jsem uělal další objev, a to, že při 65°C jsem si šáhl na hadici do chladiče a byla teplá.
Za mě ať je účinnost motoru jaká chce, tohle by být nemělo, teplota ověřena přes diagnostiku Forscan . Hledám teď rozumný návod na výměnu.
BTW ten termostat sám o sobě se prodává zalisovaný v plastovém pouzdru a celá ta sranda stojí i 1500-1800kč. Což jsem docala překvapený :-x


22 led 18, 21:14:05
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: