Ahoj, já to tu taky trochu oživím.. Já mám 2.0tdci 103 kw euro 4 pro německý trh s dpf... a teď co mě trápí...
Koncovku mám černou, auto občas hulí jak blázen, někdy není vidět nic a někdy jen takový lehce šedý kouř... někdo tu psal, že euro 4 mívají černé koncovky, kamarád říkal, že když tam dpf je, koncovka nemůže být černá, že pokud je černá, je tam něco v nepořádku.
Už jsem několikrát zaznamenal regeneraci při jízdě, motor má takový dunivý zvuk kolem 1500ot/min, ale jednou jsem měl rádio nahlas a vzhledem k tomu, že to nikde nepíše, že probíhá regenerace, motor jsem zdechl. Vylezu ven, cítil jsem spálený smrad a výfuk pěkně praskal teplem. zřejmě jsem nedokončil regeneraci. Od té doby jsem pozoroval větší kouřivost.
Nedalo mi to a zajel jsem za kámošem na diagnostiku, udělali jsme statickou regeneraci a vypadá, že se to zlepšilo, ale stejně tam je náznak lehkého zašedlého kouře. Má tu s tím někdo zkušenost?
Ptal jsem se ve fordu kolik by stála výměna, filtr samotný kolem 15k + že se tam většinou musí vyměnit to čidlo diferenčního tlaku a nějaké hadičky, což je dalších 5k a plus další věci, které se u toho vyserou.
Kámoš umí sehnat nějaký JMJ za 4000,-, ale ten asi dlouho nevydrží. Teď to asi prdím, mám stk ještě rok, ale pak to budu muset nejspíš řešit tak sháním postřehy a zkušenosti.
Je tu někdo, kdo to teď během nějaké nedávné doby řešil u té euro 4?