Logo
Právě je 25 zář 18, 17:12:09

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 156 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
 Filtr pevných částic 
Autor Zpráva
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Kontrolku řešte zde :arrow: viewtopic.php?f=21&t=6447

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


17 říj 17, 19:34:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 11:00:40
Příspěvky: 140
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Blíží se zima a začnu často předehřívat kabinu a motor bufíkem na dálku. Tím se mi výrazně zvýší spotřeba nafty asi o třetinu. Proč to sem do vlákna o filtru píšu?
Zajímá mne, jestli to má zásadní vliv na DPF i toto předehřívaní nebo nikoli? "Topím" pokud mrzne a hrozně nerad škrábu...


18 říj 17, 12:42:49
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Máš přídavný bufík nebo topíš s nastartovaným motorem a PTC heaterem (elektrický ohřev) ?

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 říj 17, 16:47:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 22:46:40
Příspěvky: 205
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Pise" bufikem na dalku" na dpf to vliv nema.


18 říj 17, 19:39:50
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Trochu mě nehraje tam ta spotřeba o třetinu proto jsem se raděj zeptal. Mě 5 kW bufík žere cca 0,5 L/h tak si myslím jestli nemá dálkový start motoru. :-D
Samozřejmě bufík by na dpf neměl vliv.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 říj 17, 20:13:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 11:00:40
Příspěvky: 140
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Tu třetinu jsem odhal z počtu najetých km při častém zapínání bufíku a bez něj. Někdy je to i 2x za den a ujedu jenom cca 8km. Samozřejmě loni v zimě, zatím "netopím". Takže na DPF to nemá žádný vliv.


18 říj 17, 22:17:39
Profil
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 20:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ahoj všem. Moc vás prosím o radu. Mám Galaxy rok 07, 2,0TDCi 103kW a svítí mi žlutá kontrolka (nejspíš filtr DPF), auto bylo na diagnostice, kde se udělala nucená regenerace filtru. Kontrolka zhasla, auto najelo cca 50km a zase svítí. Auto nijak neškube, má klidný chod motoru. Ještě jsme koukali přes diagnostiku na "stav popílku" a bylo tam cca 4% . Ještě mi diagnostika nabízí resetovat data z DPF, ale této možnosti se bojím, abych něco nepok.rvil. Díky za rady a tipy. ;-)


19 lis 17, 21:10:27
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Po statické regeneraci musíš dpf znova nakodovat. To by,ale měl vědět ten co ti to dělal.
Příloha:
DSC_6731.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


19 lis 17, 21:20:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 20:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Díky. Bohužel, to se nestalo. Dá se to nakódovat přes diagnostiku Deplhi DS 150??


19 lis 17, 21:27:57
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
To nevím, ale předpokládám, že pokud to není činský klon tak by to mohlo jít. :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


19 lis 17, 21:31:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 20:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ok. Děkuji za reakci .-) , poptám se, případně objednám do origo servisu - tam by to snad mohli spíchnout... .-) Jinak "hrozí" něco, když se na tento stav vozidlo provozuje?? Slyšel jsem i o nějakém úniku nafty do oleje, to doufám, že v tomto případě nehrozí... Vůbec nevím s čím je toto spojeno.


19 lis 17, 21:35:11
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Pokud nemáš nakodováno po regeneraci, ř.j. to nepozná a přiděláváš si jenom problémy. U tebe to přibývání nafty hrozí, máš motor Euro IV.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


19 lis 17, 21:40:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 20:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
A sakra. Takže postup je asi takový: Zjistit, jestli náhodou není nafta v oleji (ikdyž si vůbec nedovedu představit, jak se to pozná) .-), v případě, že tam bude, tak vyměnit olej a filtr, případně regenerovat DPF a následně nakódovat. (to kódování je automatický proces nebo se musí zadávat nějaké hodnoty/údaje.


19 lis 17, 21:58:52
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Olej přibývá častými regeneracemi. Měl bys olej nad horní rysku. Palubka by Ti měla řvát výměnu oleje. Kodování se provede samo jenom klikáš a postupuješ podle instrukcí diagnostiky. ;-)

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


19 lis 17, 22:05:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 20:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ok. Hned jak budu mít čas, kouknu na to. Jisté je to, že se kontrolka oleje nehlásí , takže zkontroluji hladinu a zkusím to proběhnout diagnostikou a uvidím, co s tím bude. Každopádně moc díky za rady a já sem pak písnu, jak se situace vyvíjí. DÍKY


19 lis 17, 22:10:41
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 156 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: