Logo
Poslední návštěva: 22 čer 18, 14:27:48
Právě je 22 čer 18, 14:27:48

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 156 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
 Filtr pevných částic 
Autor Zpráva
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Kontrolku řešte zde :arrow: viewtopic.php?f=21&t=6447

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


17 říj 17, 18:34:06 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 10:00:40
Příspěvky: 135
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Blíží se zima a začnu často předehřívat kabinu a motor bufíkem na dálku. Tím se mi výrazně zvýší spotřeba nafty asi o třetinu. Proč to sem do vlákna o filtru píšu?
Zajímá mne, jestli to má zásadní vliv na DPF i toto předehřívaní nebo nikoli? "Topím" pokud mrzne a hrozně nerad škrábu...


18 říj 17, 11:42:49
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Máš přídavný bufík nebo topíš s nastartovaným motorem a PTC heaterem (elektrický ohřev) ?

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 říj 17, 15:47:32 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 21:46:40
Příspěvky: 198
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Pise" bufikem na dalku" na dpf to vliv nema.


18 říj 17, 18:39:50
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Trochu mě nehraje tam ta spotřeba o třetinu proto jsem se raděj zeptal. Mě 5 kW bufík žere cca 0,5 L/h tak si myslím jestli nemá dálkový start motoru. :-D
Samozřejmě bufík by na dpf neměl vliv.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 říj 17, 19:13:33 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 10:00:40
Příspěvky: 135
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Tu třetinu jsem odhal z počtu najetých km při častém zapínání bufíku a bez něj. Někdy je to i 2x za den a ujedu jenom cca 8km. Samozřejmě loni v zimě, zatím "netopím". Takže na DPF to nemá žádný vliv.


18 říj 17, 21:17:39
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 19:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Ahoj všem. Moc vás prosím o radu. Mám Galaxy rok 07, 2,0TDCi 103kW a svítí mi žlutá kontrolka (nejspíš filtr DPF), auto bylo na diagnostice, kde se udělala nucená regenerace filtru. Kontrolka zhasla, auto najelo cca 50km a zase svítí. Auto nijak neškube, má klidný chod motoru. Ještě jsme koukali přes diagnostiku na "stav popílku" a bylo tam cca 4% . Ještě mi diagnostika nabízí resetovat data z DPF, ale této možnosti se bojím, abych něco nepok.rvil. Díky za rady a tipy. ;-)


19 lis 17, 20:10:27
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Po statické regeneraci musíš dpf znova nakodovat. To by,ale měl vědět ten co ti to dělal.
Příloha:
DSC_6731.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


19 lis 17, 20:20:20 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 19:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Díky. Bohužel, to se nestalo. Dá se to nakódovat přes diagnostiku Deplhi DS 150??


19 lis 17, 20:27:57
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
To nevím, ale předpokládám, že pokud to není činský klon tak by to mohlo jít. :-D

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


19 lis 17, 20:31:05 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 19:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Ok. Děkuji za reakci .-) , poptám se, případně objednám do origo servisu - tam by to snad mohli spíchnout... .-) Jinak "hrozí" něco, když se na tento stav vozidlo provozuje?? Slyšel jsem i o nějakém úniku nafty do oleje, to doufám, že v tomto případě nehrozí... Vůbec nevím s čím je toto spojeno.


19 lis 17, 20:35:11
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Pokud nemáš nakodováno po regeneraci, ř.j. to nepozná a přiděláváš si jenom problémy. U tebe to přibývání nafty hrozí, máš motor Euro IV.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


19 lis 17, 20:40:52 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 19:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
A sakra. Takže postup je asi takový: Zjistit, jestli náhodou není nafta v oleji (ikdyž si vůbec nedovedu představit, jak se to pozná) .-), v případě, že tam bude, tak vyměnit olej a filtr, případně regenerovat DPF a následně nakódovat. (to kódování je automatický proces nebo se musí zadávat nějaké hodnoty/údaje.


19 lis 17, 20:58:52
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Olej přibývá častými regeneracemi. Měl bys olej nad horní rysku. Palubka by Ti měla řvát výměnu oleje. Kodování se provede samo jenom klikáš a postupuješ podle instrukcí diagnostiky. ;-)

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


19 lis 17, 21:05:50 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 19 lis 17, 19:47:00
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Ok. Hned jak budu mít čas, kouknu na to. Jisté je to, že se kontrolka oleje nehlásí , takže zkontroluji hladinu a zkusím to proběhnout diagnostikou a uvidím, co s tím bude. Každopádně moc díky za rady a já sem pak písnu, jak se situace vyvíjí. DÍKY


19 lis 17, 21:10:41
 [ Příspěvků: 156 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: