Logo
Právě je 18 srp 19, 15:24:07

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další
 Filtr pevných částic 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 21 bře 18, 12:54:47
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Táta píše:
V první řadě bych zkusil statickou regeneraci.Co říká diagnostika?


přes diagnostiku to skočí do chyby, regenerace neproběhne...

nějaký jiný nápad? teď už ho mám sundanej

díky


15 kvě 18, 21:16:36
Profil
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 21:52:42
Příspěvky: 84
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Doma bych ho určitě sám nečistil.Výměna nebo profi vyčistit.

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


15 kvě 18, 21:28:19
Profil
Uživatel

Registrován: 21 bře 18, 12:54:47
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
a kdyby výměna - šel bys do tohohle? https://www.almix.cz/nty-filtr-pevnych- ... gJAq_D_BwE


15 kvě 18, 21:43:27
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 13037
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Zbytečně vyhozené peníze. Pouze originál od Forda.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


15 kvě 18, 21:46:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 21:52:42
Příspěvky: 84
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Souhlasím.Za ty prachy nečekej zázraky.Od Forda je asi za 14000kč.

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


15 kvě 18, 21:59:16
Profil
Uživatel

Registrován: 21 bře 18, 12:54:47
Příspěvky: 4
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
ok, díky za názory. Ještě tedy zvážím, jestli jít do vyčištění - to koukám se pohybuje tak okolo 7 tis nebo nového originál. U toho čištění garantují 100tis km nebo dva roky, nabídky si jsou dost podobné...má někdo osobní zkušenost?


15 kvě 18, 22:27:09
Profil
Uživatel

Registrován: 15 zář 09, 22:06:30
Příspěvky: 104
Bydliště: Sázava u Benešova u Prahy
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
chlapy mám problémy s DPF filtrem loni jsem koupil novy filtr druhovýrobu a z resetoval jsem data částicového filtru a snímač tlaku částicového filtru mi resetovat nejde a teď se mi občas rozsvítí Engine malfunction a píše mi to na delphině P2002 zachycovač částic-účinnost pod prahovou hodnotou (1.řada válců) -žádný příznak -probíhá a ten snímač stále nejde vyresetovat a tak jsem koukal na ten snímač a je možné že stojí přes 5000.kč


04 bře 19, 18:35:18
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 17, 14:51:45
Příspěvky: 84
Bydliště: ValMez
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Hledal jsem vhodné vlákno pro svůj příspěvek, tak snad sem..
O co jde. Auto mě regeneruje průměrně po cca 450km (jezdím do práce cca 8km jedna cesta, občas delší trasy do 50-100km, do toho dálnice cca 50-100km) a vím, že se ten stav stále snižuje (míval jsem i 550km mezi regeneracemi) a množství sazí se po standardní regeneraci zvyšuje. Na kontrolu probíhající regenerace jsem si do auta dodělal kontrolku, používám diagnostiku Fordiag a program Forscan v mobilu přes BT.

Regenerace se mě spouští při zaplnění 33,0-33,3gramů a končí nyní na cca 12g, ale míval jsem i 8g. Rozdíl dokončené /nedokončené mám 10.
Nájezd mám nyní večer 242 963km.
Naftu beru dlouhodobě u Benziny, nebo u MOLu, posledních pár tankování beru u Benziny Verva naftu.

Když začne auto regenerovat, pokračuji normálně dál, pro jistotu zapínám ohřev sedaček, v létě klimu a výhřev obou skel, to vše kvůli zvýšení zátěže motoru. Otáčky motoru držím normálně kolem 2-2,5tis ot/min.

Vzhledem k dlouhodobě klesajícímu nájezdu mezi regeneracemi a stoupajícímu zůstatku po regeneraci přemýšlím nad statickou regenerací. Bylo mě porazeno ji spustit a zároveň s autem jet (mám k diagnostice i USB kabel, z mobilu to nejde) právě kvůli odvodu vzniklého tepla. Chci se zeptat, zda to vůbec jde nebo zda to není blbost, protože při statické regeneraci si přece otáčky řídí program (Forscan) a když do toho pojedu, tak otáčky motoru řídím já...
Případně, co byste v takové situaci poradili. Nevím zda si nepletu statickou regeneraci a ručně vyvolanou regeneraci za jízdy.

Auto mám Ford Galaxy, rv říjen 2008, EUR4, 2,2TDCi 129kW


25 bře 19, 21:07:01
Profil
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 21:52:42
Příspěvky: 84
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Před časem jsem řešil podobný problém.
Znáš opravdový nájezd kilometrů/možnost stočení tacho./
Od toho se odvíjí životnost DPF ale i katalyzátoru.
Životnost obojího je asi 150000km.Já vyměnil DPF ale výsledek nulový.Pak jsem se dočetl o funkci katalyzátoru.
Aby DPF dobře fungovalo,je třeba,aby katalyzátor vyvinul dostatečnou teplotu.
Starý kat. to nezvládne a tak se plní DPF.
Je to dost velká investice,ale vzhledem k nájezdu km to budeš muset investovat.

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


25 bře 19, 23:16:39
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 17, 14:51:45
Příspěvky: 84
Bydliště: ValMez
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
to Táta:
- km jsou ověřené a platné
- teploty se mě zdají taky OK = při regeneraci tam je běžně 650°C, normálně bych řekl rozmezí 570-670°C. Vím ale, že saze se vypalují/ ubývají ještě při teplotách kolem 420-450°C

Je mi jasné, že auto obecně má nejlepší roky za sebou a mým způsobem používání to asi moc nezlepším. Ale snažím se situaci jít na proti. Investice do těchto komponent jsem bral v úvahu už v době kdy jsem se auto rozhodl koupit (dvojhmota, EGR, DPF, ...). Ale proč tu výměnu ještě způsobem péče neposunout na pozdější dobu, že?

Zatím chci právě udělat nucenou regeneraci, případně statickou a pak se uvidí..
Otázka, čím tomu můžu jít ještě na proti. :?: :arrow: :idea:


26 bře 19, 11:28:15
Profil
Uživatel

Registrován: 07 úno 09, 18:09:32
Příspěvky: 172
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Zdarec tak taky něco do diskuze .Naskočilo mi na palubovce i a ikona motoru závada ucpané DPF oil servis tak jsem nechal DPF namontovat a odvezl k čištění.Po namontovaní napsat auto fungovalo 160 km a zase ta samá závada. Tak jsem volal a pan mi řekl že to je divné a že ho teda znovu pročistí.S autem jsme jeli na výlet v kopci to ve výfuku zadunelo jako by někde praskl nato zhasla kontrolka i a auto z nouzaku samo přešlo do běžného režimu.Po opětovném nastartování zhasla i kontrolka motoru aservi oil taky nesvitil. Pak zase přestalo z výfuku dunet a zase nouzak a diagnostika ucpany DPF tak řešíme čím by to mohlo být. Auto jezdí vecinou město


26 črc 19, 22:35:11
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4572
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Co tak diagnostika? Snímač diferenčního tlaku?

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


27 črc 19, 19:52:12
Profil
Uživatel

Registrován: 07 úno 09, 18:09:32
Příspěvky: 172
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Při první diagnostice mi to psalo všechno od ucpání po spínače těch tlaku.Po čištění a namontovani vyvolali i regeneraci a všechno ok. Tak je mi divné že to vydrželo jen cca160km


28 črc 19, 18:30:32
Profil
Uživatel

Registrován: 07 úno 09, 18:09:32
Příspěvky: 172
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Zdarec tak filtr je definitivně po smrti mám v něm díru jak vrata Otázka zní jaký filtr pořídit. Nasel jsem Walker a nebo Bosal ma nekdo zkušenost s těmito značkami


06 srp 19, 15:37:03
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 13037
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Ani jedno. Zbytečně vyhozené peníze ! Kup pouze originál ve Fordu.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


06 srp 19, 15:45:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: