Logo
Právě je 21 zář 19, 23:54:24

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další
 Filtr pevných částic 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 kvě 10, 23:03:43
Příspěvky: 60
Auto: Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Mám nějaké další nové informace o důvodech nafty v oleji.Jelikož jsem měl tento problém i já tak jsem se ho snažil vyřešit a zjistil jsem toto.Po odstranění filtru DPF jsem po 14000km zjistil,že mám v oleji navíc asi1,5l nafty.Olej jsem vyměnil a po ujetí 3000km tam byl min.1l nafty opět.V servise kde mě filtr odstranili údajně i softwarově mě zjistili na grafu ,že čidlo rozdílu tlaku posílá signály do řídicí jednotky o nestejném tlaku v DPF a to jenom mžikově i když tlak je stejný.Takže porucha čidla ,které údajně nejde v ř.j. odstavit (proto mám pochybnosti o softwarovém zásahu) a regenerace neprobíhá protože čidlo nemá dávat signál o ucpání DPF protože je volně průchozí.Čidlo jsem vyměnil (cena 3000kč) a ještě jsem vývody propojil hadičkou,aby nebylo propojeno s výfukem a vývody z DPF jsem zaslepil.Teď to budu sledovat a dám vědět jak to dopadlo.Toto je jenom můj názor a rád si přečtu názor nějakého odborníka.V autech ford je mnoho řídících jednotek a softwaru takže to nemusí platit obecně já mam Siemens 6G91-12K532-DL Ford S max 2l 103Kw r.v.2006.Tímto taká musím souhlasit s Fokim který už tu psal,že Dpf u některých aut nejde v ř.j. odstavit, tenkrát jsem si myslel,že to nemůže být pravda,protože za to chtěly 5000Kč+odstranění Dpf, který bych si rozhodně vykuchal sám a říkali,že bez odstranění regenerací v počítači se zničí motor,tak nevím čemu se dá věřit.

_________________
Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW čip 125 kW


31 bře 12, 15:43:25
Profil
Uživatel

Registrován: 24 bře 12, 22:56:34
Příspěvky: 10
Auto: Ford Galaxy III TDCi 2.0 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Příspěvek DPF
Zdravím všechny G,prosím o radu i nějaký názor.Mám problém kterého sem se obával.Mám 2měsíce GIII 2.0 103KW r.v.5-2007 a po signalizaci výměně oleje mi tak po 150km auto skočilo do nouzového režimu.Zjistili jsme,že je to filtr pevných částic.Po přěčtení názorú a rad na foru se chci zeptat,jestli někdo nemá nějaký zkušenosti z firmou,odkaz je na foru.Firma je z Kladna co odstranuje filtr pevných částic.Prěmýšlím otom,že si nechám ten PDF odstranit.Dik za názory a zkušenosti


04 kvě 12, 21:33:33
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 led 11, 21:47:16
Příspěvky: 333
Bydliště: Kroměříž
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW 2001
Odpovědět s citací
Zdarec, kolega v práci řešil na mazdě 6 přesně toto.
Doufal, že to bude jen ucpané, tak to tůroval na dálnici o 106 a nic. Užuž teda připravoval vykuchání v Uherském Hradišti, kde jsou na to ve firmě známí frajeři a nakonec jistil, že když se měnil olej, tak mu technici cosi nevyresetovali v ŘJ. (servisní interval?) No a ono si to pak prý myslí, že olej nebyl vyměněn a radši to otravuje... Nechal resetnout na diagnostice a frčí mu to krásně. Co znám lidi, kteří si DPF nechali odstranit, tak nikdo ani po 2 letech neběduje a naopak si chrochtá blahem :-D
Nicméně taky mě bude zajímat zkušenost tady na fóru ... Držím palce, ať to stojí co nejmíň '](*,)'

_________________
Host do domu - čagan do ruky :-)


04 kvě 12, 22:18:09
Profil
Uživatel

Registrován: 29 pro 11, 16:46:53
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha 9
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Zdravím, mrkni na tohle viewtopic.php?f=21&t=879&start=30, myslím že zrovna jemu to dělali na Kladně. Já o odstranění DPF neboli filtru pevných částic taky uvažuju, ale ještě se mi neucpal. Už jsme několikrát volal do http://www.fap-dpf-filtry.cz/ a vypadá to, že o tom vědí hodně a několik kosků už udstranili. Tohle má stejný motor jako ty http://www.fap-dpf-filtry.cz/osobni-voz ... max20tdci/

_________________
Obrázek


04 kvě 12, 22:23:57
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 kvě 10, 23:03:43
Příspěvky: 60
Auto: Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Mrkni na toto téma,taky mě to dělalí v Kladně.Dodnes to nemám vyřešeno.Snaha o regeneraci stále pokračuje a s tím i problém s naftou v oleji.Takže uvítám každou skušenost a radu.Zřejmě si s tím neví rady.Prý to dělají jen některé počítače a jde o to zda u jiné firmy pro peníze neslíbí lepší úpravu a nebude to stejné,pouze znovu o pár tisíc dražší.

_________________
Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW čip 125 kW


Naposledy upravil jozin dne 06 čer 12, 16:37:08, celkově upraveno 3



05 kvě 12, 15:05:46
Profil
Uživatel

Registrován: 24 bře 12, 22:56:34
Příspěvky: 10
Auto: Ford Galaxy III TDCi 2.0 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Dik za názory,zkusím zavolat jěště do toho Brna,mám to jen 50 km,do Kladna to mám 300km,záleží ale na tom,kdo s tím má lepší zkušenosti a jestli to auto vůbec takovou cestu zvládne.


05 kvě 12, 19:25:45
Profil
Uživatel

Registrován: 24 bře 12, 22:56:34
Příspěvky: 10
Auto: Ford Galaxy III TDCi 2.0 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Zdravím všechny G...Jak sem tu psal,že mám ucpaný PDF,tak sem po dlouhých debatách s klukama se rozhodl,že půjde ven.Dělali mi to dnes v Brně,adresa je na foru.Měli to za 5hod hotový a sem chudší o 7.500kč,záruka na práci 6měsíců.Ted už si jen přeji hodně štastných ujetých km Cauky


07 kvě 12, 20:33:07
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 08, 21:23:42
Příspěvky: 56
Bydliště: Slaný-Střední Čechy
Auto: Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005
Odpovědět s citací
I já byl na Kladně a výsledek špatný, rok jsem přistavoval GIII 2,2tdci k nějakým pokusům...Rok jsem s tím měl trpělivost. Připadal jsme si jako,že je obtěžuju. Pořád mě posílali do servisů,že je špatný egr ventil, turbo atp. Až jsem zavolal do Fapp Off v Bystřici a tam mi řekli,že GIII raději vůbec neberou,protože převážná část aut má jednotky,které tuto úpravu neumožňují. To zřejmě vědí na Kladně až potom co jsme jim to řekli...Nakonec tam je nový kus. Píšu to o stránku zpět.

_________________
FF I HTB 2001 TDDi


26 říj 12, 15:50:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 16 srp 12, 13:25:14
Příspěvky: 24
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Jestli mohu taky pár svých postřehů...já už jezdím rok s odpojeným dpf. Loni se mi to ucpalo/spadlo do nouzáku v HR cestou zpět,naštěstí u hlavního města Záhřeb takže u dealera ochota super, diagnostika jasná. Takže mi to vykuchali něco přeprogramovali a mohl jsem vesele pokračovat dál....ale za cca 10-15km se mi rozsvítila diagnostika :-( což jsem tak trochu předpokládal. Nicméně auto táhlo/jelo jako z praku tak jsem to hodlal řešit až u nás(stejně jsem neměl jinou možnost :-D )
Následně jsem tedy volal týpkovi do Prahe co mi dělal čip a ten mi to přeprogramoval a nic nesvítí. Bohužel regenerace se tu a tam ozve,ale on s tím nic neudělá. Stálo mi to 3K. Já jsem spokojený,origo vykuchaný dpf mám na místě,nic nesvítí a jezdím o100/6

Tady mi to dělali: http://www.mereni-vykonu.cz/


26 říj 12, 17:24:24
Profil
Uživatel

Registrován: 23 led 10, 18:25:06
Příspěvky: 76
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Odstranění DPF filtru není dobrá volba pokud člověk jezdí do zahraničí.Hlavně němečtí benga mají diagnostiku,která zjistí zda je DPF funkční nebo odblokovaný.Pokud zjistí,že je odblokovaný nastane ne moc pěkná pokuta a to okolo 200 000kč na naše :-(.


27 říj 12, 12:50:34
Profil
Uživatel

Registrován: 16 srp 12, 13:25:14
Příspěvky: 24
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Havran22: tak s tím se nedá než souhlasit :roll: . Ale ono tuším ještě loni,nebo když jsem auto pořizoval to byla taková raketa za nový díl,že se to prostě muselo(v mém případě) řešit jinak. Ale koukám,že už se s tím dá docela žít viz:

http://www.ebay.de/itm/DPF-FAP-Diesel-P ... 58937d0e78

Takže asi nejspíš dojde na to,že to zase obnovím a bude,bo do toho DE a jinam se taky občas podívám.Jen můžeš poslat zdroj o tak velké pokutě? Vím,že do velkých měst už se i tak podíváš jen s koupenou tzv. zelenou kartou a to kdybych jim tam trošku začoudil tak mi mají hned :-o


28 říj 12, 12:12:57
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 12, 11:03:41
Příspěvky: 115
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Zdravím, dočetl jsem se o příspěvku zádrhelu s FAP v HR. Trošku mě děsí tohle řešit někde v cizině. Kolik mělo auto najeto když to začalo zlobit? Udělá to z ničeho nic, nebo se to nějak dříve projeví? Myslím tím, že třeba Peugeot 607 2.0 HDi s FAP ukáže nutnost s tím počítat (nějakou hláškou na displeji) a ještě se ujede cca 3tkm něž to naběhne do nouzáku. Mám na Galaxovi 2.0 tdci 103kW takže totožný motor, a najeto cca 90tkm. Díky za odpověď někoho zkušeného.

_________________
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit


28 pro 12, 22:56:03
Profil
Uživatel

Registrován: 16 srp 12, 13:25:14
Příspěvky: 24
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Barchetta: stalo se mi to tak ve 120t. Udělalo to zničeho nic,auto jelo naložené v tahu po dálnici a najednou to skočilo do nouzáku a nejelo to skoro vůbec..Před tím jsem jezdil často po dálnici(kombi režim),žádný loudání,takže měl filtr možnost se vypalovat. Už to neřeším,až budu mít na S-Maxe náladu tak mu koupím nový dpf(viz příspěvek) a nechám to znova zprovoznit ty tlakový čidla. Nechci riskovat někde v létě na západě nějaký popotahování.


29 pro 12, 10:25:03
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 12, 11:03:41
Příspěvky: 115
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Díky za info, taky myslím že je rozumnější koupit filtr nový, zvlášť když je na ebay za necelých 5tKč. To je stejné jako cena odstranění, s tím, že auto je v původním stavu a v pořádku, a na dalších 100tkm zase bez problému.

_________________
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit


29 pro 12, 13:07:17
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 úno 12, 13:58:19
Příspěvky: 166
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW automat
Odpovědět s citací
Zdravím všechny. Teď jsem narazil na zajímavý inzerát - http://www.dpfe.cz/
Nemáte někdo praktickou zkušenost s renovací DPF? Podle stránek stojí renovace 5 tis., nový DPF je za 26...
Tvrděj, že renovace je asi 98% a záruka je 3 roky... vypadá to lákavě, ale přeci jenom, kdyby někdo dal nějakou příznivou referenci...

Jelikož Macík má nějakých 140 tis. km, tak se trochu bojím, že mě to asi brzy čeká, podle toho, co jsem tak o tom četl... :shock:


29 led 13, 22:05:17
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: