Logo
Právě je 22 říj 19, 6:47:30

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další
 Filtr pevných částic 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
ale na druhou stranu PROC by to delali? Vyrobce a servisy prece zajima to, aby ti mohli prodat novej dil, nebo rovnou cely novy auto :idea:

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


13 čer 13, 22:43:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 úno 08, 13:41:17
Příspěvky: 36
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Trochu oživím toto téma.
Jakou máte koncovku výfuku s filtrem DPF?Máte tem černé saze?
Koupil jsem Smaxe s 120tis/km a nevím v jakém stavu je DPF a v koncovce mám sazí plno.
Regenerace semtam proběhne.Auto jede pěkně.Žádná kontrolka nesvítí.


27 zář 13, 20:18:56
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 07, 22:21:21
Příspěvky: 2012
Bydliště: Mlada Boleslav
Auto: Ford S-Max 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Regenerace sem tam proběhne. Tomu nerozumím co tým myslíš? mam s-max 2.2 koncovky mam dvě a černé saze jsem nějak nevšimnul, a to že jako ti ukáže že regeneruje filtr?
když to jede, neni co řešit KOFOLA :smt023

_________________
Galaxy TDI 81kw
http://www.youtube.com/watch?v=6-BfzAnTKcI


27 zář 13, 23:43:50
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 úno 08, 13:41:17
Příspěvky: 36
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Mám 2.0 103kw. Regenerace se spouští sama,tak píšu,že sem tam proběhne.Kontrolku nemám,ale indície jsou sepne sahara a zhrubne projev motoru. Jede,ale ty saze by tam asi být neměly.


28 zář 13, 8:04:21
Profil
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 22:46:40
Příspěvky: 213
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Ja mam koncovky a tedy i vyfuk zevnitr cistejsi nez zvenku. Kdyz kouknu do vyfuku tak je jak z vyroby a to same jsem mel i predchozyho passat 2.0. Ted ma autobus najeto 120000 km ale kdo vi.
Ted jsem mluvil ze znamym a ten ma subaru Diesel boxer a ma nejaky modul do OBD zasuky a v tel aplikaci a vi presne hodnoty z rj motoru a tudiz mu to dava i info o probihajici regeneraci. Zjistuju vice tak pak dam info.


28 zář 13, 9:58:08
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 12, 22:13:31
Příspěvky: 1395
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW
Odpovědět s citací
bude tam mit asi nejakej bluetooth modul na OBD2 s ELM327, stoji to asi 12 doalru.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini Seq, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG


28 zář 13, 10:51:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 12, 17:25:11
Příspěvky: 187
Auto: Ford Galaxy III 1.6 TDCi 85 kW
Odpovědět s citací
Pánové tady máte i program pro android ( bluetooth modul na OBD2 s ELM327 )
Torque-Pro-(OBD2-&-Car)-v1.6.64.apk
http://uloz.to/xeApjMjS/torque-pro-obd2 ... ile-eu-apk
heslo : ford

_________________
Ford Galaxy III 1.6 TDCi 85 kW

Obrázek


28 zář 13, 11:09:33
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 12, 11:03:41
Příspěvky: 115
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
No já Ti nevím, nejsem si tak jistý že se proces nedokončí poté co jsi vypnul klíček. Galaxyho zatím moc neznám, nemám vyzkoumáno ale přidám zkušenost z VW Touran 1.9tdi 77kW 2008. Tenm započne regeneraci DPF, a tu dokončí stůj co stůj, a to i při zamknutém autě. Pokud je jediným "symbolem" spuštění regenerace zapnutí ventilátoru i při nepřehřátém autě, tak já zaznamenal že mi běžel ventilátor i třeba minutu po dojezdu. Navíc lze spustit regeneraci přes notebook a kdejaký čínský komunikátor přes konektor. Na ebay.com je toho habaděj. Dále mě přivádí myšlenka na to, že výrobce musel počítat i s tím, že bude Galaxy sloužit jako autobus. Z domu, 2km ke škole, vypnut motor, odvézt děti, pak 2km do práce, 2km na nákup a prostě cukačky, pak by ta regenerace opravdu nikdy být dokončena nemohla, pokud by to bylo vyřešeno tak, že dojde s vypnutím motoru k přerušení procesu.

_________________
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit


30 zář 13, 8:35:53
Profil
Uživatel

Registrován: 17 led 10, 10:27:29
Příspěvky: 327
Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Jenom takovy dve poznamky:
Je v tom S-maxu vubec DPF fyzicky pritomen ???
Moznosti jsou 2 bud uz tam neni (coz se u auta se 120k Km klidne muze stat) - proste uz ho nekdo nechal vykuchat a pak je otazka zda nalezite upravil v softwaru co mel. A nebo jeste druha moznost, ze tam DPF nikdy nebyl -- mam Galaxy rok 2007 puvodne z Francie a tam narozdil od Nemecka nebyl v tu dobu jeste DPF povinny a tak nebyl va ute nikdy namontovan a dalsi projevy zpusobuje neco jineho


30 zář 13, 9:08:25
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 úno 08, 13:41:17
Příspěvky: 36
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Dpf tam je,aspoń pokud se podívám zaspod auta tak tam je,ale jestli tam je fyzicky(keramika) tak to nevím jak zjistit.Pokud jej prošlápnu na místě tak nekouří.Mám podezření,že se ty saze tvoří až při regeneraci.Zatím to jede a ve fordu mi přijímací technik tvrdil,že je to normální (saze v koncovce výfuku).Podle mne,ale ne a tak sháním info.


30 zář 13, 16:13:49
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 úno 08, 13:41:17
Příspěvky: 36
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Včera jsem využil zimní prohlídky u Fordu v Olomouci a zjistili mi,že se mi dostává nafta do oleje.Bylo mi nabídnuto provrtání DPF(prý je to přímo doporučení FORDU )Během dne mi proběhly 2regenerace a to jsem najel cca 90km .Asi si to nechám ještě před zimou provrtat.
Máte někdo již provrtaný nebo jinak odstraněný DPF?
Máte někdo problémy jako já s naftou v oleji?


13 říj 13, 20:00:50
Profil
Uživatel

Registrován: 01 bře 15, 13:51:57
Příspěvky: 11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Zdravím, máte někdo zkušenosti s nějakou appkou, která umí přes OBD číst data o probíhající regeneraci DPF? Mám Torque, ale nějak se mi nedaří rozběhnout indikaci alespoň EGRu, ten se prý při regeneraci zavírá, nebo podle teploty spalin, cokoliv, co by mi napovědělo, jelikož se mi rozsvítila kontrolka motoru s tím, že jsou rozdílné tlaky na DPF. A co jsem se dočetl, tak jsem asi několikrát přerušil probíhající regeneraci. Mám to auto asi 3 týdny, tak to ještě nemám okoukané.
A ještě jedna věc, je možnost, že se filtr ještě vyčistí, když už se mi rozsvítila kontrolka, nebo mám rovnou vzdát zkošet regeneraci a rovnou ho nechat vyčistit? Díkes Miloš


23 bře 15, 21:15:20
Profil
Uživatel

Registrován: 17 říj 14, 15:36:15
Příspěvky: 12
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ahoj, zkusím přidat do fóra zajímavou zkušenost s DPF. V cca 168 tis. se mi rozsvítila kontrolka motoru. Skočil jsem na diagnostiku ke garážníkovi (stalo se to cestou z Čech na Moravu, tak jsem chtěl aktuálně zjistit co se děje), tam mi řekl, že je problém ve filtru, je zanesený, vymazal mi chybu s tím, že to mám protáhnout po dálnici a případně nechat propláchnout. Řešil jsem všechno možné, ale ještě před tím jsem si řekl, že to dám do fordu na diagnostiku. Tam zjistili, že se jedná o prasklé (vybuchlé) tlakové vedení, které přivádí zplodiny od motoru před DPF a že bych s autem vůbec neměl jezdit. Jednalo se o únavu materiálu - 8 let staré zpuchřelé tlakové vedení. Po výměně tlakového vedení proběhla v servisu statická regenerace filtru a tváří se to, že je vše v pořádku. Uvidíme na jak dlouho, snad to vydrží. Když bude filtr plný, budu zkoušet proplach. Zatím není nutný.


12 kvě 15, 14:10:06
Profil
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 11:00:40
Příspěvky: 150
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Já se snažím poznat že probíhá regenerace filtru. Ale jelikož se autům vůbec nerozumím, nedaří se mi to. Četl jsem tady o zhrubnutí chodu, slišel jsem i změně otáček a podobně. Ale stejně jsem do teď nic nezaznamenal (cca 9000km). Nevšiml jsem si ničeho. Jezdím s ním často couračky (2km), ale čas od času i stovky km. Je to problém? Jak udržet filtr v rozumném stavu? Všichni z okolí mi nadávají zato, že jedím ty krátké vzdálenosti. Ale já nemám auto jenom na dovolenou. Tak nevím jak se k němu chovat a co dělat. Tady jsem to pročetl, ale konkrétní pomoci se nedopátral. Děkuji, Martin.


29 zář 15, 7:26:40
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 črc 12, 20:47:41
Příspěvky: 32
Auto: Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW 2006
Odpovědět s citací
MVano: Taky jezdím dost jízd okolo komína. Snažím se to také odhalit včas. Vypozoroval jsem, že kromě toho, že motor jede divně (špatná reakce na přidání plynu, větší hlučnost), tak se navíc spustí ventilátory chladiče. A ty jsou slyšet poměrně dobře, v takové chvíli nevypínám motor a prodloužím jízdu o pár km rovnoměrnou rychlostí, aby se proces dokončil.
Napadlo mě, udělat si kontrolku spuštěných ventilátorů, to by mohlo fungovat, protože v našich podmínkách se prakticky sepnou jen, když se spustí regenerace. Nebo možná v létě v koloně, ale to se mi nestalo.


30 zář 15, 10:25:54
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: