Logo
Právě je 14 pro 18, 13:40:42

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
 Nákup Ford Galaxy III 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 08 led 09, 8:44:59
Příspěvky: 12
Bydliště: Ostrava
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Zdravím všechny Galaxáky!
Plánuju nákup GIII rv 2007-2008 nejlépe 2.0 TDCi Ghia. Chtěl bych Vás, kteří máte GIII poprosit o Vaše zkušenosti a tipy, na co si mám dát při nákupu pozor, co zkontrolovat, kde jsou bolavá místa.
Díky za každou radu.

_________________
motto: "Není důležité dojet první, ale dojet ve zdraví ..."


26 bře 10, 13:59:37
Profil
Uživatel

Registrován: 25 led 10, 22:19:05
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW
Odpovědět s citací
My jsme kupovali v lednu, v principu problém je v ČR něco slušnýho sehnat. Záleží jaký máš cenový limit, ale bylo to asi takhle:

- pod 300.000 nic
- pod 350.000 Kč stočený vybydlený
- mezi 350-400 Kč už něco je, ale když si proješ pár bazarů, je vidět, že jsou to auta 150-200.000 km

Takže jsme projeli půlku republiky, pak měli kliku a vzali auto hned, i když je taky stočený o pár tisíc (vymazaný km v ŘJ apod.) tak nemá žádnou závadu a žádné kosmetické vady.

Problémy, které jsem řešil klasicky - zda sedí čísla na sklech (neseděly moc :-), pak z hlediska motoru moc nepoznáš - auto nekouřilo ani bíle, ani modře, ani černě ... brzdy ok, projeli jsme si to a vzali to. Moc toho poznat není pro laika :-D

Takže spíše se řídit cenou ... nad 400 už jsou pěkný auta hodně.


26 bře 10, 16:54:53
Profil
Uživatel

Registrován: 17 led 10, 9:27:29
Příspěvky: 323
Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
JAk pise Flare...jen bych doplnil, ze ty stoceny budou i nad 400 tis.

Jinak klasika - prolezt, zkouknut okna, pasy, VIN, hlavy sroubu v motoru a jak co licuje kvuliva Nehodam

Pokud to pujde na hever tak kouknout zda podlaha je vsade "rovna", nikde nic netece a stav brzd.

Po nasednuti VYPNOUT radio :lol:

Pri jizde - idealne najit nejaky tahly stoupani a tam to zkusit chvili drzet pod plynem --proste nechat tam 4 a nejlip tak 30s seslapnout plyn na podlahu --- to je takovy "test" turba a vstriku --- jakmile to padne do nouzaku nebo to nepotahne, prestane tahnout tak BACHA

Dale pri jizde pokud to pujde vytocit 2 tak na 3500 a preradit rovnou na 4 --- motor by to mel ustat --- pokud to neustoji tak je "utahanej". BACHA po presednuti z jinyho auta mi ty drahy prisly desne kratky a ja tam z 2 vrznul rovnou 6 --- to se sice :smt1133: nelibilo, ale nezdechnul a nechal me chybku napravit :smt041

Jizda za 3 - samozrejme zkusit najit rovinu a zkouknout zda to netahne do stran (to je v CR celkem problem ta rovina) zda to brzdi.

Po nastartovani -- peclive poslouchat -- pokud budes mit pocit ze nekde blizko jede houkajici sanitka (mozna to bude az za jizdy kolem 1500 - 2000) tak muze bejt nacaty turbo (lozisko uz nebude asi ve forme a jakej bude rozsah prusvihu na miste nezjistis). Pokud tam nejaky piskani bude a to bude mizet s pohnutim volantu, tak to asi bude problem se servem (tady to necham na zvazeni -- vyjadreni servisaka, kterymu verim a kterej to konzultoval s duveryhodnym Fordakem autorizakem, bylo, ze piskajici servo je problem GIII/S-max -- proste se to deje, opravit se to da, ale na dlouho to prej nepomuze --Zkratka znamy jev a zavadicka u tehle aut, kterou stoji za to zkontrolovat a pokud opravdu "jen Piska" tak to nicemu nevadi.

Zkouknout cmoud jdouci z vejfuku -- pokud to bude cerny tak bacha.

Vse vyse uvdene ma ten nedostatek, ze Bazaristi tohle znaji, a snazi se zkusebni jizdu navest na mista, kde to neni mozne zkusit.

No a samozrejme pokud nebudes mit 100% jistotu jak na tom auto je --100% vedena a overena Servisni knizka (nejlip zavolat do servisu co je tam uveden naposled a zeptat se (falesnejch servisek je taky dost -- casto jeden jedinej servis nebo vice servisu a psano jednou rukou, pri pohledu na net zjistis ze na adrese servis vubec neni (nebo je tam uvedena podobna adresa a telefon jako je realny existujici servis) tak pocitat s investicemi po nakupu (ceny materialu orientacni):

Oleje a Filtry (palivovej, vzduchovej, olejovej + volitelne kabinovej) -- material tak kolem 5000
Brzdovy desticky (aspon predek-dle stavu) a brzdova kapalina -- 2000
Rozvody komplet (remeny + kladky) - 4000
Pokud je jen trochu moznost nechat v turbo servisu zkouknout turbo -- to ozkouseni muze bejt do +- 1000. Pokud bude jen nacaty lozisko je cena opravy cca 2500, pokud to bude horsi tak 7000 -- cely turbo je cca 12000 (jedna se o cenu opravy -repase). Proste si myslim ze otestovani toho turba se vyplati. Ta 1000 uz v tom celkovy rozpoctu "zanikne"
CENA PRACI DLE SERVISU ---- pokud vyuzijes autorizak pocitej s cenou kolem 30000 (material + prace) jen za oleje, filtry, brzdovku a rozvody.

Kazdopadne bych si od prodejce nechal poslat dopredu VIN a auto si proklepnout na netu (pokud bylo auto nekdy v autorizaku, je mozne, ze i to najdes) - kazdopadne projit zda Barva a vybava + uvadeny rok vyroby sedi (to uz vetsinou jo), pak projit zda neni v databazi kradenejch vozidel a nebo vozidel, kde jsou problemy s placenim leasingu --- pokud nebude chtit VIN sdelit tak rychle pryc, to hodne smrdi.

Urcite sem na neco zapomnel :-D, ale snad je toho hodne a bez blbosti.


29 bře 10, 10:25:57
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 08, 14:42:29
Příspěvky: 1599
Bydliště: Dubňany
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Odpovědět s citací
V podstatě se dá se vším souhlasit co je tu napsáno o koupi :smt023 , a platí to nejen u nákupu GIII. V dnešní době člověku ani nic jiného nezbývá, ale musím taky dodat že ne všíchni (bazarníci) jsou nepodstiví.
Mám ,ale dotaz který tady zatím nepadl a to jaký je rozdíl mezi motorizací 1,8 a 2,0 tdci :-k . V bazarech se oběvují dost slušně vybavené 1,8.čky za rozumnou cenu. Je lepší třeba oželet nějaký ten stupeň výbavy a jit do 2,0 litru nebo zas tak zásadní rozdíl mezi 1,8.čkou není? A těch pár Kw na víc už nehraje roli?

_________________
Ford Galaxy 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002 Ghia (dříve FM 1,8TD kombi ghia)


29 bře 10, 23:19:26
Profil
Uživatel

Registrován: 17 led 10, 9:27:29
Příspěvky: 323
Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Tak rozdil mezi 1,8 a 2,0 to je takova vec na zvazeni. 1.8 sem teda nikdy nejel, ale co sem slysel, tak to jde ALE....

Proste to brat tak, ze 1,8 je takovej rozumnej zaklad pro tohle auto - pokud si klidnejsi ridic, co mu nevadi se se " za nekym tahnout" tak 1,8 asi uplne na beznej provoz staci. Ale pokud bys chtel s nalozenym (nebo obsazenym) :smt1133: nekdy predjizdet tak je proste kazdej kilowatt k dobru (treba nebudes muset vypinat klimatizaci :lol: ). Kazdopadne snad ve vsech testech se schodujou na tom, ze uspora pri provozu neni skoro zadna (pokud :smt1133: vic nalozis, muze se ti stat ze 1,8 bude zrat vic nez 2,0. Navic mam zkusennost, ze pro 2,0 je 130 takova posledni rozumna rychlost (pak uz to zacina ZRAT), kde to bude u 1,8 nevim.

Proste je to vec vkusu kazdyho ridice - osobne pokladam tu 2,0 za tokovej rozumnej kompromis (proste nejlepsi pomer cena/vykon), ale jinak je to opravdu o tom jaky si ridic a kde jezdis. Takze osobne bych misto 1,8 Titania koupil radsi 2,0 Ghia


30 bře 10, 12:55:39
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 08, 20:08:00
Příspěvky: 158
Bydliště: Humpolec
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Zdravíčko chlapi tak dnes jsem prodal mého fordíka a měl bych malí dotaz.
Jdu kupovat G 3 a chci se zeptat zda koupit 1.8 nebo 2.0 dík za každý názor.

_________________
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW Ghia r.v.2007


31 bře 10, 19:56:13
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 09, 19:25:51
Příspěvky: 199
Bydliště: Praha
Auto: bmw 330xi touring
Odpovědět s citací
kdybych si měl vybrat tak 2.0 Duratorq tdci - lepší jízdní parametry a i spotřeba a 16ventilovej motor oproti 1.8tdci....

_________________
ex Ford Galaxy 2.3 DOHC 16V, 7 míst, DVD v opěrkách,orig.park.asistent,střední serie


31 bře 10, 20:11:30
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 20:11:01
Příspěvky: 4554
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Já bych též šel radši do toho dvoulitru. Tuším, že ta 1,8 má jen 5 stupňovou převodovku, a 2,0 má 6 stupňovou to už je docela zásadní rozdíl.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


31 bře 10, 20:24:15
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 09, 21:02:14
Příspěvky: 116
Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
Auto: Ford S-MAX 2,5T 162kW Titanium
Odpovědět s citací
Ahoj ,
Pracoval jsem 8 let ve Fordu ......
Tak abych uvedl věci na pravou míru rozhodně bych volil minimálně 2.0TDCi ještě lepší volba je 2.2TDCi přece jen Galax něco váží .
1.8TDCi je špatná volba ne kvůli převodovce ta je také 6 rychlostní , alespoň pro ty vozy které se dodávaly pro Český trh tzn. 92kW je tam i přes stejný kroutící moment podstatně menší zátah - na vině je zřejmě větší hmotnost vozu ( u Mondea už takový rozdíl mezi 1.8 a 2.0 není ) .
Jinak teď jsem si vzpoměl v nejnižší výbavě byl motor 1.8TDCi s nižším výkonem než 92kW a byl u něj 5-ti kvalt , ale to si nepamatuji , že by to někdy někdo u nás koupil :))) proto se mi to asi vypařilo z hlavy :))))

_________________
Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey


31 bře 10, 21:53:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 25 led 10, 22:19:05
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW
Odpovědět s citací
Tohle je zajímavá informace - jak je ten menší zátah zajištěn? Naše auto je tedy dovoz, ale moc nechápu, že by pro "východní trh" dělali takovou úpravu ...


01 dub 10, 10:46:53
Profil
Uživatel

Registrován: 17 led 10, 9:27:29
Příspěvky: 323
Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Otazka je kolik mas kW ty ---mozna byla veta myslena tak, ze vozy, ktere se v Dane motorizaci do CR dodavaly (92kW) - mozna sz 1.8 byla jen 92kW a on se proste s jinejma nez s tema ofiko pro CR nesetkal - meli i pres stejny koutici moment jako 2.0 podstatne horsi zatah --- inu neni se cemu divit stejne auto a o 11kW min (pokud vezmu ten nejbeznejsi 103kW motor - varianty byly este tusim 96 a 99kW ???)

A koukam ze do GIII model 2010 uz se ani 1.8 nenabizi


01 dub 10, 11:26:33
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 25 led 10, 22:19:05
Příspěvky: 33
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW
Odpovědět s citací
1.8 TDCi se dělala myslím ještě jako 77kW, ale ta se k nám nevozila. Jestli je to omezení jen v ŘJ nebo i jinde nevím, ale dovoz máme 92kW a v ČR jsem jiné taky neviděl myslím.

Nově již 1.8 TDCi není no ... nicméně na Galaxy stačí, jezdí něco málo přes 7 litrů, zrychlení pro manželku akorát :-) Jde chip na těch 110kW.


01 dub 10, 14:10:14
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 08, 20:08:00
Příspěvky: 158
Bydliště: Humpolec
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Dík za názory :smt023v neděli jedu pro 2.0 100KW černá perleť 8. 2007 tak jsem zvědav jak bude šlapat :smt1133:

_________________
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW Ghia r.v.2007


01 dub 10, 15:27:24
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 20:11:01
Příspěvky: 4554
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Ještě dodám, že 1,8 TDCi je 8mi ventil a všechny ostatní motory do Galaxy 3 jsou 16ti ventily.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


01 dub 10, 18:26:02
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 09, 21:02:14
Příspěvky: 116
Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
Auto: Ford S-MAX 2,5T 162kW Titanium
Odpovědět s citací
Ano musím potvrdit Brianova slova 1.8TDCi je motor vycházející konstrukčně z motoru který se již dával do starých Escortů a je opravdu 8v . Motor 2.0TDCi 103kW je 16v motor z koncernu PSA . Jinak ten slabší 1.8TDCi měl tuším výkon 85kW .

_________________
Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey


01 dub 10, 20:33:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: