E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Nákup Ford Galaxy III

Sem pište vždy,pokud máte na srdci něco,co se nehodí nikam jinam.
Zkrátka obecný pokec,vtipy,bláboly atd.
Odpovědět
Uživatelský avatar
svhn
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 22 kvě 2013, 20:40
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta 2.0 TDCi v automatu

Příspěvek od svhn » 08 čer 2013, 08:16

Výběrem Ford Galaxy na trhu ojetin jsem se zabýval cca 4 měsíce a naprosto jsem ztratil iluze o tom, že by se tady dalo přes bazary koupit auto tohoto typu s malým nájezdem. Nebuďme naivní, že i když naši sousedé mají větší kupní sílu tak, že své peníze rozhazují neuváženě. Tahleta auta prostě na německých bazarech vidíš s nájezdem 160 000 - 180 000km a víc a u nás jsou většinou nabízena s nájezdem o cca 50 000 - 100 000km stočená a to i bazarech které se camcají tím jak ti dávají záruky na stav km. Kde by ta auta s tím malým nájezdem brali? Když mají původ též v tom stejným Německlu kde v bazarech takový auto nenajdeš? Zákony této nepovažují stočený tacho za podvod tak proč by to prodejci ojetin neudělali, když pak auto prodají za lepší cenu. Mám pár přátel i v Německu kde je stočený tacho trestným činem, ale i tam už turečtí překupníci některá auta stáčí a prodávají je do česka- po německu takové stočené auto je určeno k vývozu a už jede jen na podválu a tedy se právně ničeho nedopouští :-) ) Takže s tím kolik má auto najeto je podle mne lépe koupit auto které se blíží 200 000km s tím, že pak je velmi pravděpodobné, ten stav by mohl sedět. U Galaxy které by prokazatelně mělo nájezd pod 100 000km je pak nutné hledat kam dostalo "ránu" takové auto po ráně se nechá levně koupit. Tady to pak někdo opraví (je otázkou jak?) a když je to řekněme po menší ráně a bouchlý na zadek a odborně opraveno nevidím v tom až takový problém. Samozřejmě v nabídce bazaru o tom že jje vůz po nehodě ani zmínkaa ve smluvě vbetička že jsi byxl seznámena auto kupuješ tak jak stojí a leží. Prostě je tzřeba si uvědomit že kupuješ auto které stálo cca mega a za 1/4 jeho ceny. Pár mých pozantků jsem popsal zde http://www.fordclub.eu/forum-tema/rady- ... vozu-66290

Celkově bych řekl, že užívat si komfortu za mega za cca 1/4 ceny prostě taky něco stojí. Takže je pak potřeba nebýt nasraný a pomlouvat bazarníky když je třeba vyměnit díly které se prostě mění. Fitr pevných částic. brzdy. rozvody.

Mám Galaxy asi měsíc. Zatím maximální spokojenost. To auto dělá přesně to co jsem od něj očekával. Jezdí a je prostorný pro přepravu modelů a proto jsem ho kupoval.
Co bych dnes po zkušenosti už klidně oželel je audio jednotka s navigací. Mám k tomu jen mapy DE a průjezdní silnice ostatních zemí a to z r. 2008. Navigace na mne šprechá jen německy a když jsem zjištoval zda to jde přehrát do češtiny tak samozřejmě jde. Dělá to tady pár firem, ale včetně map to výjde cca 10 000kč a za ty prachy koupíš luxusní přenosnou navigaci s mapamy celé evropy doživotně v ceně a ještě ti zbyde docela dost chechtáků :-) . Možná bych tu češtinu i zaplatil. Kdyby to byla čeština i do hlášek palubního počítače. Ale POZOR. to je čeština jen do audiojednotky. To znamená, že hlášky palubního počítače jsou pořád bez češtiny!!!

Co se týká tvého dotazu na tu automatickou převodovku v tom ti moc neporadím. Já si vybral manuální 6 kvalt protože mi příjde, že řadit v autě je normální :-) jízda mne baví a řazení mne při jízdě ničím neobtěžuje. Syn který občas s automatem ve služebním voze jezdí mi oponujne a říká, že tento svůj názor mám jen proto že nemám s atomatem zkušenost. Asi má pravdu. Vývoj nezastavíš a kdyby to nebylo dobrý tak by se to neujalo.

Ná závěr přeji šťastnou volbu a mnoho bezblémových kilopmetrů. a když se sem tam něco prostě vy.... tak to ber tak že si užíváš plný komfort za 1/4 ceny. Jinak rozšíříš řady zklamaných nespokojenců na inernetových diskusích :-) protože asi očekávali, že koupí ojetinu kvalitnější než když sjede z výrobní linky. Jo a úplně na závěr. Všimni že u nás v česku jezdí většinou ojetá auta z bazarů. To že jezdí je důkazem toho že to není taková hrůza jak by jsi mohl nabýt dojmu při pročítání internetu. To je dáno tím, že ti spokojení většinou nikam nepíšou a nesdělí svoji dobrou zkušenost s bazarem atd. Většinou píšou jen ti nasraní co čekají že jim někdo pofouká bebíčko....
svhn Příznivec RC modelů http://www.modellshow.cz/
Karavanů a vozů Ford.
Ford Galaxy III 2,0 103kW / Ford Focus combi 1,6 16V 74kW / Ford Escort combi 1,6 16V 66kW / Škoda 105L :-)

23bus
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 19
Registrován: 21 kvě 2009, 18:20
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Bydliště: Hranice, Olomoucký kraj

Nákup ojetého S-maxe

Příspěvek od 23bus » 19 led 2014, 22:28

Ahoj, můžete mi, prosím, napsat nějaké zkušenosti s motorem 2.0 Tdci, 103 kW, r. v. 2006. Děkuji.

Luka
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 01 črc 2013, 11:11
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW

Re: Nákup ojetého S-maxe

Příspěvek od Luka » 20 led 2014, 08:37

Co by jsi chtel slyset?

Hugo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 489
Registrován: 03 srp 2013, 22:14
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Dal "To se mi líbí": 1 krát

Re: Nákup ojetého S-maxe

Příspěvek od Hugo » 20 led 2014, 11:05


looser
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 06 říj 2014, 18:19
Auto: Ford Galaxy III 2,0 TDCi 85 kW

Motor 2,0 TDCI 85kW pro 6 lidí a náklad?

Příspěvek od looser » 09 říj 2014, 17:47

Ahoj zvažuji koupi Galaxy z roku 2010, má základní motor 85kW/115k a chci se zeptat, jaké s ním máte zkušenosti při plném zatížení? Mám čtyři děti, jezdáme na kole, v zimě lyže a snowboardy... Prostě auto bude stále zatíženo. Projedu se před koupí i s děckama, ale za dlouhodobější zkušenost budu vděčný. Díky

Bidlo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 09 čer 2011, 16:04
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 2,0 TDCI 85kW pro 6 lidí a náklad?

Příspěvek od Bidlo » 10 říj 2014, 09:04

Jste si jist že to je 2.0? Dvoulitry se dělali ve verzi 96 a 103 kW. 1.8 byla 85 kW

looser
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 06 říj 2014, 18:19
Auto: Ford Galaxy III 2,0 TDCi 85 kW

Re: Motor 2,0 TDCI 85kW pro 6 lidí a náklad?

Příspěvek od looser » 10 říj 2014, 21:12

Ano, jsem si jist. Letmý pohled na web mě v tom ujistil.

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2,0 TDCI 85kW pro 6 lidí a náklad?

Příspěvek od the.max » 10 říj 2014, 21:40

Kód motoru by měl být KLWA nebo TYWA a vyrábí se od 07/2011
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

kasilek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 239
Registrován: 01 pro 2012, 21:46
Auto: Ford Galaxy IV 2018 2.0 155 KW BiTurbo
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát

Re: Motor 2,0 TDCI 85kW pro 6 lidí a náklad?

Příspěvek od kasilek » 11 říj 2014, 15:30

No ja mam dve deti ale jeste casto vozim tchyni a tchana a pak v sesti je znat rozdil na vykonu a tak jsem moc rad za 2.2 co mam 85kw se mi zda malo osobne bych sel alespon do nove ho 2.0 120kw to je dobry motor ma ho kamarad v smaxu a super.
Kort jak pises kolik vas je co vse vozite myslim ze 85 delali pro duchodce a aby meli vetsi nabidku.
Jo a the.max se spletl vyrabi se od 11/2007 ne 07/2011 :-D

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2,0 TDCI 85kW pro 6 lidí a náklad?

Příspěvek od the.max » 11 říj 2014, 20:42

Kua sory, já to otočil :-D jasně že má být 11/2007
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

looser
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 06 říj 2014, 18:19
Auto: Ford Galaxy III 2,0 TDCi 85 kW

Re: Motor 2,0 TDCI 85kW pro 6 lidí a náklad?

Příspěvek od looser » 12 říj 2014, 21:01

Projel jsem. se v tom a zase tak hrozný to není. Vezl jsem celou rodinu a 80k jako zátěž, simulující náklad (např.kola). Jasně, pprudká akcelerace není možná, ale udušený to taky nebylo. Řekl bych rodinné auto. Tak nevím. Čekal bych víc, ale zase tak hrozné to není....

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2,0 TDCI 85kW pro 6 lidí a náklad?

Příspěvek od the.max » 12 říj 2014, 21:22

A co předjíždění? Zkoušel jsi to? Aby jsi pak nedopadl tak, že pojedeš ve stoupání za kamionem a když ho budeš chtít předjet, tak vyjedeš z vdychového pytle a odpor vzduchu tě zatlačí daleko za kamion :-D
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

hrasek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 13 pro 2015, 18:33
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW

Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kW, Ghia 9/2006 - koupit?

Příspěvek od hrasek » 16 pro 2015, 11:48

Raději to dám do off topic...
Rozrostla se mi rodinka a už nějakou dobu pošilhávám o Galxyně. Nyní se mi naskytla možnost koupit Ford Galaxy III 2.0TDCI 103 kW, manuální 6-ti rychlostní převodovka, uvedení do provozu 9/2006. Auto má najeto skutečných 215000 km. Používal ho jen jeden člověk ve firmě kde pracuji. Měl ho koupené od Busch cz s.r.o. z Olomouce (asi předváděčka - tehdy mělo najeto 20 000 km) a od té doby již auto řídil jen 1 člověk. V autě je od té doby GPS a kilometry tedy rozhodně sedí - je tu opravdu 100% jistota! Výbava asi plná - panorama střecha, automatická klimatizace, rádio Blaupunkt s navigací, elektrické zvedání sedadel, tempomat, přední vyhřívané sklo a sedačky, senzor deště, automatické zatmavování zpětného zrcádka, parkovací senzory v zadu i ve předu. K autu jsou 2 sady kol - obě na litých discích. Auto nemá tažné zařízení. Po celou dobu servisováno v autorizovaném servise (Atoma centrum Brno). Cena je 200 000 Kč s možností odpočtu DPH (což je pro mě výhoda).

Potud výhody.

Ale...
Samozřejmě nebyly dělány rozody, ani spojka, 2-hmotový setrvačník, prostě nic.
Má původní tlumiče, DPF, atd. Bylo přestavěno na kategorii N1 (nákladní automobil). Ve velkém techničáku je auto zapsáno jako 5-ti místné a je tam uvedeno:
"Vozidlo je vybaveno přepážkou, případná demontáž se považuje za přestavbu. Kotevní úchyty odstraněných sedadel jsou znehodnoceny. Zvýšení obsaditelnosti není možné".
Ve skutečnosti ale toto uděláno nebylo a v autě je normálně 7 sedadel včetně pásů a je vše ok jak má být u 7-mi místného. Ani mříž tam teď už není. V autorizovaném servise Ford mi řekli že takové auto už na 7-mi místní nikdy nepředělám bez ohledu na to že technicky vzato 7-mi místné pořád je. Ta přestavba prostě byla udělána jen papírově + fyzicky se tam přidala jen ta mříž. Pokud bych ale teď jak to je naložil 7 lidí a kontrolovala mě policie tak prý můžu na 1/2 roku přijít o řidičák (to mi zase řekli na dopravním ...). Co myslíte, šlo by to přepsat zpět na M1 / 7 míst nebo už fakt ani omylem ne? Jde jen o tu změnu v techničáku, na STK a všude možně by to vše prošlo jelikož je vše s tímto spojené opravdu ok.

Známý který se ve Fordech dle svých slov vyzná z hlediska cen (dělá nákup / prodej jetých i nových Fordů v nejmenovaném autrizovaném servise Ford) mi sdělil, že za tuto cenu je to drahé. Je pravda že bude třeba hned ze startu udělat rozvody a v nejbližsích < 75 000 km spojka, dvojhmota, asi zadní brzdy (které se mimochodem nedávno zasekly na zatažené ruční brzdě až se spálily kotouče – dotyčný si nevšiml a jel s tím. Jsou tam nové deštičky na původní nestočené kotouče...). Navíc klimatizace je málo účinná nebo nějak jinak zlobí (možná postačí naplnit, možná je v háji). Při cca 1300 otáčkách v zátahu do kopce se ozve zepředu takové cvakání. Dělá to prý až posledních 40 000 km. Já si toho ani nevšiml ale prodávající se nechal slyšet že to dříve nedělalo a že ho to teď štvalo. Osobně bych to tipoval jen na silenblok motoru. Jezdil jsem s tím cca 500 km po dálnicích i okrskách. Náprava se mi zdála ok, tlumilo to dobře (a že tu díry okolo domu máme). Kopec jsem jel na 3rychlostní stupeň/3000 otáček a hned tam šupnul ze 3 rovnou 5. rychlostní stupeň. Auto to vzalo. Sílu má, jede dobře a spotřeba za těch 500 km byla rovných 6 litrů nafty dle PP. To se mi zdálo jako super. Na diagnostice vše čisté. Bourané bylo jen 1 a to o srnku – oprava 60 000 Kč v autorizáku. Od té doby nic. Z venku je vše ok (až na pár malých ďolíků a šrámů od obchoďáků). Na čelní skle je už cca 2 roky prasklina cca 2 cm dlouhá. Stalo se to týden po výměně okna a již se to neměnilo prý z toho důvodu, že s výměnou byly prý obtíže (senzory, vyhřívání, atd). Můj názor je že když je okno pojištné tak bych ho vyměnit nechal. Byl jsem o d toho ale odrazován. Prasklina je před řidičem ale dole a nijak nevadí a 2 roky se ani nehla. Takže by mi až tak nevadila. Ale co myslíte, je lepší neměnit a počkat až se případně okno rozbije více, nebo vyměnit? (Jinak řečeno vadí něčemu výměny skla a platí že čím méně výměn skla tím lépe?). Majitel byl kuřák, ale netípal do popelníku v autě a nezdálo se mi to nevyčistitelné. To bych asi překousl...

Nevýhodou může ještě být to, že dotyčný bydlí od práce cca 2km takže auto 7 let jezdilo studené starty a 2km trasu (ráno). Celkově pak jezdilo hlavně po Brně docela drcky na ropáka + semtam dálnice do Prahy, Wídně atd. + v zimně dálky někam na hory.

Už jsem skoro koupil ale dnes v noci se mi to začalo v hlavě „rozležovat“. Co myslíte, není ta cena fakt moc? Přecijen mě láká ta jistota těch kilometrů a po celou dobu autorizovaný servis. Jsem schopen okolo 200 000 Kč sehnat Galaxy 2.0 TDCI 103 kw 7 míst dle TP s nájezdem lehce přes 200 000 km v plné výbavě a dobrém stavu? Doteď mi toto konkrétní auto přišel jako super kup ale teď jsme nalomen.

Kdybyste chtěli 5 místnou Galaxy kterou jsem výše popsal za kolik byste do ní šli? Myslíte že je reálné to „nějak“ přepsat na 7mi místné (s tím co jsem výše uvedl)?

Sorry za dlouhý příspěvek. Galaxu (nebo S-Max) určitě chci takže budu snad taky jeden z vás:) Díky moc za jakýkoli komentář. Nešetřete mě. V autech se zase tak moc nevyznám tak uvítám jakýkoli názor. Buďte upřímní – snesu to :)

PS: pokud jsem to zařadil do špatné sekce tak se omlouvám a prosím adminy o nápravu.
Samotné vlákno jsem chtěl, aby to bylo přehledné.

hrasek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 13 pro 2015, 18:33
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW

Re: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kW, Ghia 9/2006 - koupit?

Příspěvek od hrasek » 16 pro 2015, 17:14

Tak dle VIN mi ve Fordu potvrdili, že přestavba by možná snad i byla. Za 2900 Kč bez DPH (s DPH 3500 Kč) vystaví nějaký certifikát/duplikát výrobního štítku/výpis z technických údajů.
V autorizovaném servisu Ford je třeba provést výměnu podlahy "se znehodnocenými úchyty". Takže by stačilo najít autorizák kde napíší potvrzení o tom že výměna proběhla (i když ve skutečnosti neproběhne protože je nesmysl měnit totéž za totéž). Takže teoreticky by to mělo vše jít jak už je popsáno ve vlákně: ...viewtopic.php?f=6&t=2464.

Dříve s tím prý dělali ofuky, zvláště když v techničáku bylo napsáno 5 míst a ne 5/7. Dnes mi potvrdili že by to v tomto případě šlo. Tak asi jsou již benevolentnější...
Teď otázka zda jít za tuto cenu do vozu v popisovaném stavu. Na výkupu by za něj prý dali tak 140 000 - 150 000 Kč... Na plac by pak asi šlo za více, ale mě zajímá spíše ta reálná hodnota za kterou je prodejné (a za kterou bych ho ještě měl koupit a za jakou již ne). Je pravda že opravy které se tomu časem asi nevyhnou těch 50 000 Kč nejspíše spolykají..

Uživatelský avatar
Běloba Krycí
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 01 pro 2012, 22:56
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: Nieder Einsiedel

Re: Nákup Ford Galaxy III

Příspěvek od Běloba Krycí » 16 pro 2015, 18:32

Auto jsem sice neviděl, takže moc radit nebudu.
Ale spíše mě zaráží, že píšeš najeto poctivých 215000 km a nebyly dělané rozvody, přestože to bylo servisováno v autorizáku.

Jinak, proč by musela být dělána spojka a setrvačník?? Na to má vliv přece jejich stav a ne nájezd km.
Obrázek

Ford Galaxy II 1,9 tdi AUY -prodáno

VW Sharan 1,9 tdi ASZ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host