Logo
Poslední návštěva: 24 čer 18, 2:40:30
Právě je 24 čer 18, 2:40:30

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




 [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Nákup Ford Galaxy III 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 13 pro 15, 18:33:48
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Protože při 190 000 km se firma rozhodla že to prodá a ten co s tím jezdil čekal 1/2 roku než mu Ford prodá S-maxe z předváděčky. No a jelikož firma už věděla že bude prodávat tak už se vykašlala na rozvody. Udělal se jen technická + olej. Jelikož auto jezdilo dost krátké trasy (časté starty - startér již měněn) tak asi nebudou v úplně nejlepším stavu střiky, DPF/EGR... Spojka a setrvačník by snad mohli ještě něco vydržet, ale počítat s výměnou se musí.
Mě se ta cena 200 000 Kč zdá ještě docela OK (vzhledem k tomu že je to s odpočtem DPH což je pro mě výhoda) ale ten známý z autorizáku mi to pořád rozmlouvá že prý je to moc. Že oni by to na plac v bazaru nedali za více než 179 000 Kč a to by se to prý i tak blbě prodávalo. To mě právě zaskočilo.... Nevím jak se rozhodnout. Mě se to jeví docela ok, ale nemám takové zkušenosti jako člověk co celý život dělá nákup / prodej jetých i nových Fordů.


16 pro 15, 20:49:32
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 10:00:40
Příspěvky: 135
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Tu přestavbou můžu potvrdit. Sám jsem žádal ve Fordu změnu ze 7 míst, protože nemám vzadu vůbec nic, natož sedačky. Za cca 3500,- to udělali, dostal jsem nový techničák a je i zápis ve velkém. Na technické se na to zaměřili. Technik si té změny všiml a kontroloval kufr. Nakonec řekl, když ve Fordu povolili 2 až 7 sedaček tak těch mých 5 je OK.


16 pro 15, 21:05:59
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 12, 22:56:22
Příspěvky: 170
Bydliště: Nieder Einsiedel
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Aha,
ono podle toho popisu vypadalo, že nebyly dělaný vůbec a to mě zaráželo.

_________________
Obrázek

Ford Galaxy II 1,9 tdi AUY -prodáno

VW Sharan 1,9 tdi ASZ


16 pro 15, 21:43:42
Uživatel

Registrován: 17 led 10, 9:27:29
Příspěvky: 322
Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Ono pokud ma auto najeto poctivych 215000 tak je skutecne potreba pocitat s vetsi castkou - Rozvody a vodni pumpa cca 7500 material, spojka a setrvacnik 20000 material (ono to sice nikde napsano neni, ale uz vide servisaku mi rikalo, ze u ty dvojhmoty to proste tak nejak vychazi), otazkou jsou vstriky - tam je to tak 50/50. Pokud se menily na brzdach jen desticky, tak pocitej, ze na tech starsich kotoucich pujdou rychleji pryc a pak to vychazi cca 9000 v materialu (1500 desticky a cca 1500 kotouc). Tady bych urcite menil cely auto. Pokud uz se nekdo bude v aute tak moc hrabat rovnou bych nechal promerit turbo (to vyjde na par set a mas jistotu, ze neni nacaty. A pokud nacaty je, tak to muze bejt kolem 2500 za loziska a furt je to lepsi nez 12000 a odtah za novy). Takze ses na cca 40000 jen v materialu +- do dvou let. Pokud to bude delat autorizak tak to vynasob cca 1,5. Plus pokud se tam bude delat tohle vsechno tak ac to bylo delany, tak urcite vsechny filtry a naplne (cca 4000,-). Pokud to ma puvodni DPF tak ten uz bude asi taky za zenitem a je to 5-7000 z e-bay. A mozna nejen DPF, ale celej vejfuk a mas to + dalsich xxx (v autorizaku me před dvěma lety stal 14000). Osobne bych se nabal tolik tlumicu, jako nasledku tech kazdennich kratkejch jizd. To uz je na tom mozna lip auto z Nemec co ma ten samej najezd za 2 roky a bazarista ho stoci na 90000 (logicky auto proste prodaj prave chvili pred investcema ve 200000). A to nepocitam spousty moznych drobnosti jako je baterie, zadirajici se lanko zamku kapoty, ktery se mužou vyvrbit

Kdyz k tomu pripoctes naklady na sedm sedacek ...a tady je otazk, zda se jen zmeni pocet sedacek nebo se bude menit kategorie vozidla z N1 na Osobni. Pokud to zustane N1 tak nevim jak to bude za cas vypadat s prodejem. Nejsem danar a tak nevim, jake jsou pripadne Danove dopady prestavby N1(kde byl uplatnen odpocet DPH) na prodej ci dokonce na zmenu vozidla na osobni.

Furt mi to vychazi ze +- 300 000 za skoro 10 let stary auto je dost. Jak se rika, kdyz koupis ojetinu bud pripraven do ni pro jistotu hned vrazit 10% ceny. Tady mi to vychazi (s ohledem na servis) na 1/3 az 1/2. Mozna ze za tech +- 300 000 uz by se dala najit faceliftovana Galaxka 2010.


21 pro 15, 14:08:58 ICQ
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 10:00:40
Příspěvky: 135
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Je to prostě tak. Žádné starší auto se bez dalších nákladů neobejde. Já kupoval cca 4-letý a vrazil jsem do něj dalších 50 tisíc. A to vím že mě za 10 tisíc km čekají rozvody a nové zimní kola. Za předpokladu že se mezi tím nic dalšího nepo... Vzhledem k tomu že nové stojí mega je to stale lepší.


21 pro 15, 15:41:31
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Jezdíte někdo s 2.0 - 2.2 TDCi pouze městský a příměstský provoz ? Co na to dpf ?

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


21 led 16, 17:16:02 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 21:46:40
Příspěvky: 198
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Jo ja mam 2,2 129kw jezdim do prace cca 18kmod Jihlavy pak po Jihlave a obcas pro dilypo Jihlave a pak zpatky domu. Denne cca 50km a auto mam 3 roky nejeto cca 65000 km na tacho aktualne 149776km a pohoda dpf drzi vyfuk zevnitr cistcinez z venku. Akorat nevim kolik procent zaneseni ani referencni tlak to diag neukazuje u 2,2. Ale toho bychse nebal pokud clovek uvazuje o novejsim povozu tak bud benzin :smt116 a nebo naftu s dpf.
Ted me akorat lehce zlobi asi egr. :-D


21 led 16, 19:25:21
Uživatel

Registrován: 13 pro 15, 18:33:48
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
2 Dobesch: Hezky jsi to shrnul. Napsal jsi prakticky totéž, co mi řekl pán z autorizovaného servisu Ford , kam jsem s tím den před "skoro-koupí" zajel. Doporučil mi, že pokud to chci koupit, tak za 140 000 Kč s tím, že 60 000 Kč do toho budu muset vrazit prakticky hned (rozvody, spojka, dvojhmota, lanovody zadních brzd / ručka, kontrola turba). Prostě jak píšeš ale nikoli časem, ale hned. Dvojhomta už byla očividně časovaná bomba a rozvody tam už měly být před 15t km. Když k tomu připočítám že to nemělo tažné, minimálně dalších 6000 kč za změnu na 7 míst, tak už toho bylo fakt hodně. Co na tom, že auto vypadalo dobře a mělo plnou výbavu (Ghia, panorama, ...), když stav byl jaký byl.No a jelikož prodávající to prodal za plnou cenu nějakému jinému "zoufalci", tak jsem bez auta - ale rád že jsem nekoupil. Chci-li prý Galaxinu III v nějakém rozumném stavu, mám počítat s cenou 300 000 Kč (opět to potvrzuje to co píšeš). Takže teď si říkám, jestli mi nebude stačit Ford Focus Combi s TDCI motorem...


23 led 16, 17:40:28
Uživatel

Registrován: 13 pro 15, 18:33:48
Příspěvky: 6
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
2 Běloba Krycí: "Jinak, proč by musela být dělána spojka a setrvačník?? Na to má vliv přece jejich stav a ne nájezd km."

V tomto případě právě kvůli tomu stavu - dvojhmota už klepala a je otázka pát málo tisíců km kdy by auto bylo zralé na odtah (takže při cestě na dovolenou jak už to bývá ...).


23 led 16, 17:47:42
Uživatel

Registrován: 28 črc 13, 20:58:07
Příspěvky: 70
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Zdravím po delší době ve spolek. Galaxy II jsem prodal,ale už řeším III. Mám možnost koupit za hodně pěkný peníze tuto generaci, ale je tam ko zadní náprava (borec ji ohl) a potřebuju vědět, jestli je stajná s těmito vozy. Děkuji


06 říj 16, 18:41:22
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 21:46:40
Příspěvky: 198
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
To nejak nechapu "s temito vozy" naparava na GII je jina nez na GIII asi tak. A co je ohnuty ramena.


06 říj 16, 19:08:15
Uživatel

Registrován: 28 črc 13, 20:58:07
Příspěvky: 70
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Chce to umět číst:o) Galaxy II už nemám, kupuju III, ale potřebuju vědět, jestli ty nápravy jsou stejný s Mondeo IV a S-max. Co jsem koukal na ramena čísla, tak to vypadá, že jo


06 říj 16, 19:18:49
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
S-Maxem bude asi stejná. Chtělo by to porovnat podle katalogu,ale ten nemám.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


06 říj 16, 19:23:28 Zobrazit autorovy stránky
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12957
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Mrkni sem jestli Ti to pomůže viewtopic.php?f=6&t=6481

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


06 říj 16, 19:25:20 Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 21:46:40
Příspěvky: 198
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Jojo omlouvam se jsem to ale jouda. Z smaxem to je na 100pro stejny a mondeo no nevim. Myslim ze to nebude problem sehnat bude jich dost az tak se to nes...e.


06 říj 16, 20:12:20
 [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: